Οικονομια
TΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ:...
Στην εύκρατη και όμορφη Ελλάδα έχουμε ετησίως αγροτικά μπλόκα για επιδοτήσεις με το αδιέξοδο σύνθημα "όλα τα κιλά όλα τα λεφτά" στην υπερβόρεια βροχερή Ολλανδία η αγροτική παραγωγικότητα σπάει τα ρεκόρ και στο άνυδρο Ισραήλ της ερήμου η αγροτική παραγωγικότητα αφήνει τους πάντες άναυδους. Τις πταίει;
Επέστρεψε στη γραμμή ο "Θεολόγ...
ΕΙΔΗΣΗ Νο 1: Επέστρεψε στη γραμμή μας το πλοίο "Θεολόγος Π." έχοντας ολοκληρώσει όλο τον κύκλο της ετήσιας συντήρησης του. Θα καλύψει όλο το χειμώνα και θα παραμείνει στη γραμμή μας όλη τη σεζόν. Ήτοι μέχρι το τέλος του φθινοπώρου του 2026. Για την ώρα και μέχρι τον Φεβρουάριο θα κάνει καθημερινά εναλλασσόμενα - κάθε 15 μέρες - δρομολόγια με το "Andros Queen".
Πέντε δισ. ευρώ σε χρυσές λίρε...
Γράφει η Ευγενία Τζώρτζη
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Οι Έλληνες στρέφονται στις χρυσές λίρες. Το ράλι του χρυσού το 2025.
Συναλλαγές χρυσών λιρών ύψους 150 εκατ. ευρώ περίπου εκτιμάται ότι πραγματοποιήθηκαν το 2025, μέσα από τα δύο βασικά επίσημα κανάλια, δηλαδή την ΤτΕ και την Τράπεζα Πειραιώς. Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο η τιμή αγοράς της ανήλθε στα 811,18 ευρώ από 568,50 ευρώ στα τέλη του 2024.
Στη δεξαμενή του Περάματος το ...
Στην τελική ευθεία μπήκε η μετασκευή του συμβατικού πλοίου "Andros King" των αδελφών Στεφάνου. Ήδη βρίσκεται στην πλωτή δεξαμενή του Περάματος για εργασίες καθαρισμού και βαφής στα ύφαλα του σκάφους.
ΕΛΛΑΔΑ: Έρχονται για εγκατάστα...
Γράφει ο Γιώργος Καραγιάννης
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Εκατομμυριούχοι που εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα
Η χώρα μας είναι στο top 10 των προτιμήσεων των εκατομμυριούχων που μεταναστεύουν αναζητώντας ασφάλεια και καλύτερες συνθήκες ζωής για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, καθώς και φορολογικά κίνητρα, φιλοεπενδυτικές πολιτικές και ασφαλή καταφύγια για τα assets τους.
Πως η ξεχασμένη Αντίπαρος έγιν...
Από την Πούντα της Πάρου μέχρι την Αντίπαρο είναι λίγα λεπτά με το μικρό φέρυ. Όμως η διαδρομή είναι πανέμορφη...
Πριν 25 χρόνια δηλαδή – η Αντίπαρος ήταν ένα ακόμα περιθωριακό, μικρό, άγνωστο κυκλαδονήσι. Είχαν ήδη φτάσει οι πρώτοι παραθεριστές – κυρίως ξένοι και Αθηναίοι – και είχαν φτιάξει τα πρώτα παραθεριστικά σπίτια τους, ενώ στην Χώρα της Αντιπάρου υπήρχαν και τα πρώτα «ενοικιαζόμενα». Τίποτα όμως δεν προμήνυε πως το μικρό νησί θα γινόταν ένα από τα «ιδιωτικά κέντρα» του κοσμοπολιτισμού των Κυκλάδων. Ήταν απλώς ένα νησάκι «Αντί-κρυ» της Πάρου...
ΑΝΔΡΟΣ - ΤΗΝΟΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΑΡΙΘ...
Φίλος από την γειτονική Τήνο που ασχολείται με στατιστικά και συγκρίσεις έστειλε ένα πινακάκι με τους αριθμούς αφίξεων επιβατών στο λιμάνι της Τήνου τους μήνες της τουριστικής αιχμής (Ιούλιο - Αύγουστο) ρωτώντας τους αντίστοιχους της Άνδρου για να κάνει συγκρίσεις.
ΠΡΟΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΑΧΥΠΛΟΩΝ ΓΙΑ ΑΝΔΡ...
Αυξάνουν οι διαδρομές προς Άνδρο των ταχυπλόων από Ραφήνα και από κοσμοπολίτικα νησιά όπως Μύκονος, Πάρος ή και Νάξο την επόμενη σεζόν...
Όπως όλα δείχνουν θα υπάρξει αύξηση των δρομολογίων ταχυπλόων προς Άνδρο την επόμενη σεζόν. Κατ΄ αρχή η Seajets προετοιμάζεται για δύο προσεγγίσεις ταχυπλόων στην Άνδρο. Η μια με δρομολόγιο που θα ξεκινά στις 7:40 από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο. Η επόμενη στις 12:30 από Νάξο-Πάρο-Μύκονο-Τήνο-Άνδρο-Ραφήνα και επανάκαμψη στις 14;30 από Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο.
Επιμελητήριο Κυκλάδων: Το μοντ...
Ανακοίνωση
Επιμελητήριου Κυκλάδων
Είμαστε κάθετα αντίθετοι στα σχέδια εταιριών κρουαζιέρας που θέλουν να εφαρμόσουν στα νησιά των Κυκλάδων μοντέλο Καραϊβικής με γιγάντιες εγκαταστάσεις «all-inclucive» για πελάτες τους. Τα σχέδια αυτά δεν έχουν χώρο στις Κυκλάδες! Επιδίωξή μας είναι να εξασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον για τα νησιά. Αυτό σημαίνει να αυξηθεί το εισόδημα και η οικονομική δραστηριότητα των κατοίκων και συγχρόνως να διατηρηθεί στο ακέραιο η φυσική ομορφιά και το ιστορικά διαμορφωμένο τοπίο. Υποστηρίζουμε την κρουαζιέρα με γνώμονα το συμφέρον του τόπου. Θέλουμε όμως να είναι ικανοποιημένες όλες οι πλευρές: επισκέπτες, εταιρείες, τοπικές επιχειρήσεις, κάτοικοι.
