Διαφημίζοντας την Άνδρο: Ένα αυτάρεσκο δελτίο με ελλειμματικά στοιχεία και μια καμπάνια χωρίς έμπνευση.

 

Ξεκίνησε διαφημιστική καμπάνια ο Δήμος Άνδρου υπό την ευθύνη του αντιδημάρχου Ν. Μουστάκα. Σε σχετικό δελτίο τύπου που εστάλη σήμερα και αφού έχει ξεκινήσει η καμπάνια. Το δελτίο τύπου δεν μας πληροφορεί πουθενά για το εύρος της καμπάνιας. Δηλαδή, σε πόσους σταθμούς του μετρό και λεωφορεία θα εξαπλωθεί.

Θα ήταν καλό ο αντιδήμαρχος τουρισμού να είχε στείλει τις παραπάνω ουσιαστικές πληροφορίες της καμπάνιας του αντί να επαναλαμβάνει ήδη δημοσιευθείσες εδώ και πέντε μέρες πληροφορίες επιχειρώντας να οικειοποιηθεί την επιτυχία του τετραημέρου. Κι επιπλέον να αναδημοσιεύει αναδημοσιεύσεις πολλών μηνών από ξένα έντυπα αφήνοντας μας με την απορία: τι σχέση έχουν οι New York Times και οι Sunday Times με τα λεωφορεία της Αθήνας;

Επί της ουσίας η στόχευση ήταν πολύ καλή για μια διαφήμιση στην Αθήνα και στα μέσα μεταφοράς μιας και η Άνδρος πρέπει να αναδείξει το συγκριτικό της πλεονέκτημα στους Αθηναίους: πως είναι ένα νησί δύο ώρες με το καράβι, εξαιρετικό για Σαββατοκύριακο 5 μήνες τον χρόνο κι επιπλέον έχει πανέμορφα μέρη.  Ατυχώς η καμπάνια - που στοχεύει σωστά στην Αθήνα - ξεμένει σε έναν αποστεωμένο λυρισμό και κλασικές φωτογραφίες με σλόγκαν τετριμμένα και χωρίς έμπνευση.   

Τέλος προκαλεί απορία η εμμονή του αντιδημάρχου όλα τα πληροφοριακά δελτία του να κλείνουν πάντα με μια προσωπική δήλωση του. Το βρίσκουμε παρωχημένο και αντιπαραγωγικό μιας και ο τουρισμός είναι συλλογική υπόθεση. Κάτι που δεν κατάλαβε και η προηγούμενη υπεύθυνη επί Σουσούδη, που είχε εφαρμόσει το ίδιο προσωποπαγές στιλ στον τομέα του τουρισμού. Καλό θα ήταν ο αντιδήμαρχος να αφήνει καμιά φορά να γράφουν οι άλλοι γι' αυτόν και το έργο του. Και τα δελτία τύπου να μην είναι τόσο αυτάρεσκα. Ας το δοκιμάσει έστω μια φορά. Έτσι για αλλαγή... - ΕΝ ΑΝΔΡΩ

 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«…Με τον «αέρα» της αισιοδοξίας του τριημέρου, από την Τρίτη 22 Ιουνίου και για έναν μήνα η Άνδρος θα ομορφαίνει τους δρόμους της Αθήνας και πολλών προαστίων με διαφήμιση εντυπωσιακών  διαστάσεων να κοσμεί τις πλάτες λεωφορείων που εκτελούν πλήθος δρομολογίων. Με τον τρόπο αυτό θα καλύπτονται δύο νευραλγικές ζώνες της Αττικής που περιλαμβάνουν περιοχές του κέντρου όπως Σύνταγμα, Ακαδημία και Πολύγωνο και που εκτείνονται μέχρι τη Γλυφάδα, την Κηφισιά, το Παλαιό Φάληρο, το Ελληνικό και τον Πειραιά. 

Παράλληλα, θα «τρέχει» καμπάνια για 14 ημέρες στους σταθμούς του Μετρό Αττικής. Το εμπλουτισμένο πρόγραμμα προβολής για την Ελληνική αγορά είναι εμπνευσμένο από το πολυποίκιλο τουριστικό «προϊόν» της Άνδρου που είναι γεμάτο εναλλαγές και αντιθέσεις με σλόγκαν «οι αντιθέσεις μας το αντίδοτο σας», αλλά και από τις πρόσφατες σημαντικές διακρίσεις που απέσπασε ο προορισμός σε κορυφαία ΜΜΕ διεθνούς βεληνεκούς. 

Με πρωτότυπα συνθήματα όπως «Μικρά ταξιδιωτικά μυστικά, μια μεγάλη αγκαλιά» και «Αφήστε τα όλα πίσω, γιατί θα τα έχετε όλα μπροστά σας», το πρόγραμμα προβολής αναφέρεται μεταξύ άλλων στη διάκριση της Άνδρου ως το καλύτερο μυστικό νησί της Ευρώπης από τους Sunday Times και στην ανάδειξη  της από τους New York Times ως ένα από τα 52 αυθεντικά μέρη του πλανήτη που θα ερωτευτεί ο ταξιδιώτης το 2021! 

«Για την Άνδρο η καλύτερη διαφήμιση εξακολουθεί να πηγάζει στα χαμόγελα των χιλιάδων ταξιδιωτών που αναχώρησαν μετά το εορταστικό τριήμερο έχοντας στις «αποσκευές» τους αναμνήσεις από ξεκούραστες, ασφαλείς και αναζωογονητικές διακοπές στο νησί!» δήλωσε με ικανοποίηση και αισιοδοξία ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.»