Ο Happy Traveler του Σκάι στην Άνδρο!!!

  

Ο Ευτύχης Μπλέτσας και ο Happy Traveler του Σκάι ταξιδεύουν ευτυχισμένοι πρωί-πρωί για τον Τουρλίτη...

Ο Happy Traveller, η ταξιδιωτική εκπομπή του Σκάι με τον Ευτύχη Μπλέτσα, ταξιδεύει αυτές τις μέρες στην Άνδρο. Το μάθαμε τυχαία από τον βαρκάρη που πήγε τον Ευτύχη στον Τουρλίτη ένα βράδυ στο μαγέρικο του Βαγγέλη Μενδινού. Μας το είπαν και από την Πανάχραντο που βρέθηκε ένα απόγευμα για συζήτηση και λήψεις. Και μας το μήνυσε και ο αναγνώστης μας Panagiotis Proimadis που είδε τον Ευτύχη να κάνει λήψεις πρωί-πρωί στο αναψυκτήριο του Στυλιανού στο Νειμποριό, πριν πάρει το καΐκι για τον Τουρλίτη.

Ο Ευτύχης Μπλέτσας σε πρωινές λήψεις στην Άνδρο...

Το αξιοπερίεργο είναι πως η όντως πολύ καλή στόχευση της τουριστικής επιτροπής και του αντιδημάρχου Τουρισμού του Δήμου να καλέσουν τον Happy Traveler στο νησί μας (φέρνοντας ακόμα κοντύτερα την Άνδρο στην Αττική και χτίζοντας το προφίλ της πιο κοντινής, αλλά και πιο εξαιρετικής «δραπέτευσης» από το «κλεινόν άστυ») έγινε γνωστή σε εμάς μέσα από διαρροές φίλων και αναγνωστών μας!!! 

Συζητώντας και βιντεοσκοπώντας με τον Γέροντα Ευδόκιμο "πρεσβευτή" της Άνδρου στον κόσμο...

ΕΡΩΤΗΜΑ: Αν η διαφήμιση της Άνδρου είναι το πρώτο σωστό βήμα πληροφόρησης προς τον έξω κόσμο (εν προκειμένω στην Αττική και στην Ελλάδα) γιατί η γνώση της διαφήμισης νησί δεν είναι το πρώτο βήμα γνώσης και των κατοίκων πως υπάρχει σχέδιο και αυτό υλοποιείται και εδώ με την συνεργασία του Happy Traveler;

Στην Πανάχραντο με τον Γέροντα...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Με αυτό το ερώτημα (που το έχουμε επαναλάβει κι άλλες φορές) να σημειώσουμε πως όντως η σημερινή τουριστική επιτροπή του Δήμου, ο αντιδήμαρχος και η εταιρεία που συνεργάζονται (αγνοούμε ποια είναι) έχουν σωστή στόχευση. Η γνώση της Άνδρου στην Αττική και στην Ελλάδα είναι το πρώτο και αποφασιστικό βήμα να εκμεταλλευτεί το νησί την θέση του και τις όμορφες ιδιαιτερότητες του.

Οι Έλληνες θα ανοίξουν τον δρόμο και προς τους ξένους. Και όχι το αντίστροφο που επιχειρήθηκε με πολλά πολυέξοδα ταξίδια σε διάφορες  χώρες χωρίς αποτέλεσμα. Όταν κάποιοι επικεντρώνονται σε κάποια χώρα του εξωτερικού ας το κάνουν όπως το CNT Andros που έχει επικεντρωθεί με στοχευμένες δράσεις στην αγορά του Ισραήλ και υπάρχουν αποτελέσματα...

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»