Αντιδράσεις, αλλά και αντιπροτ...
Αντιδράσεις προκάλεσε στην κοινωνία της Άνδρου η αύξηση κατά 2 ευρώ λόγω αύξησης του ΦΠΑ των εισιτηρίων των επιβατών στα πλοία της γραμμής. Το «εν Άνδρω» έγινε αποδέκτης αρκετών σχολίων, τηλεφωνημάτων, αλλά και προτάσεων από πολλούς αναγνώστες. Επιλέξαμε ενδεικτικά ορισμένα και τα θέτουμε προς συζήτηση με τις ναυτιλιακές εταιρείες της γραμμής μας με την ελπίδα πως μπορεί να βρεθεί μια λύση προς όφελος όλων.
Salamis/Filoxenia: από την Κύπ...
Το Salamis/Filoxenia, αρόδο, στο Μπατσί την ώρα που οι τελευταίοι επιβάτες κατευθύνονται σε αυτό με πλοιάριο.  Έφτασε σήμερα το πρωί το κυπριακό κρουαζιερόπλοιο Salamis/Filoxenia στο Μπατσί μεταφέροντας 500 κύπριους τουρίστες. Περίπου 400 από αυτούς επιβιβάστηκαν σε λεωφορεία και μεταφέρθηκαν στην Μονή Αγία Μαρίνας στ’ Αποίκια όπου και παρακολούθησαν την θεία λειτουργία ανημερα της ομώνυμης εορτής.
Αυξάνονται τα εισιτήρια, αυξάν...
Από την Δευτέρα 19 Ιουλίου 2015 αυξάνεται σε 19 ευρώ το απλό επιβατικό εισιτήριο για Άνδρο από 17 που είναι σήμερα. Η αύξηση αυτή σχετίζεται με την αύξηση του ΦΠΑ από 13% σε 23% που πέρασε με το νέο νόμο για τα νέα μέτρα που πέρασε προχθές στην Βουλή. Η αύξηση αφορά τα εισητήρια των επιβατών σε όλες τις ατμοπλοϊκές γραμμές και βεβαίως και για την Άνδρο. Δεν αλλάζουν οι τιμές στα αυτοκίνητα γιατί εκεί ήδη ο ΦΠΑ ήταν 23%.
Μεγάλη η πτώση στην κίνηση της...
Του Ναυτιλιακού Συντάκτη Δυστυχώς η μεγάλη κρίση σε συνδυασμό με την δραματική οικονομική κατάσταση που προέκυψε μετά το κλείσιμο όλων των ελληνικών τραπεζών χτύπησε τα δρομολόγια της γραμμής μας και τα περισσότερα πλέον τοπικά δρομολόγια της Άνδρου. Έτσι δεν εκτελούνται το δρομολόγιο του Θεολόγου από Ραφήνα την Παρασκευή και το Σάββατο το πρωί, του SuperferryIIτα τοπικά μέσα στην εβδομάδα εκτελούνται πλέον εναλλάξ από Αικατερίνη και SuperferryII.
Τουρισμός: βουλιάζουμε χωρίς ν...
  Ένα ακόμα δύσκολο Σαββατοκύριακό του Ιουλίου στην Άνδρο. Η πλειοψηφία όσων βγήκαν βραδινή βόλτα στην Αγορά είναι παραθεριστές και ντόπιοι. Έστω κι έτσι υπάρχει κάποια κίνηση...   Τα στοιχεία μιλάνε μόνα τους: έχουμε 60% μείωση της επιβατικής κίνησης για Άνδρο τις μέρες του Ιουλίου που πέρασαν σε σχέση με πέρσι σύμφωνα με το πρακτορείο Marin Travel της Χώρας!!! Την ίδια στιγμή αντίστοιχη σχεδόν πτώση έχει και στις κρατήσεις για τον Ιούλιο και η Τήνος!!!
Συμβόλαιο τιμής για να σωθεί τ...
Του Δημήτρη  Σταυρόπουλου Μια ιδέα και μια πρόταση, διατυπωμένες απλά, για να σώσουμε ότι σώζεται. Οι πολιτικές εξελίξεις, η αστάθεια, η έλλειψη ρευστότητας, οι κλειστές τράπεζες, η ανασφάλεια για το αύριο και –το κυριότερο ίσως- η απώλεια διάθεσης, «σκότωσαν» το φετινό καλοκαίρι. Σχεδόν κανείς, δεν σκέπτεται που θα πάει διακοπές είτε γιατί δεν μπορεί πλέον, είτε γιατί δεν έχει πια, την οικονομική δυνατότητα, μετά το «τσουνάμι» των νέων μέτρων που έρχονται. Η Άνδρος, ως τουριστικός προορισμός, επλήγη και αυτή βαρύτατα ,από τις δυσμενείς εξελίξεις.
Goodfaith: απομακρύνθηκε το άτ...
Το πλοίο έχει αποκολήθεί και ρυμουλκείται στα άνοιχτά... Χτες Παρασκευή 10-7-2015 στις 8.00 το πρωί το πλοίο Goodfaith, κυπριακών συμφερόντων, απομακρύνθηκε από την παραλία Μικρά Πέζα μετά από συνδυασμένη επιχείρηση. Η επιχείρηση ξεκίνησε το μεσημέρι της Πέμπτης και διήρκεσε 19 ώρες. Στην επιχείρηση έλαβαν μέρος 2 ρυμουλκά, ένας πλωτός γερανός, ένα σκάφος αντιρρύπανσης, ένα σκάφος βοηθητικό και το πλωτό του Λιμεναρχείου.
Σε αναμονή των εξελίξεων το An...
  Το Andros πηγαίνει για δεξαμενισμό (φωτογραφία Απόστολος Μιχαρικόπουλος/Ρεφόρτσο-ναυτιλιακά νέα). Ο δεξαμενισμός του πλοίου Andros από σήμερα μέχρι την 12η Ιουλίου είναι η τελευταία πράξη πριν την δρομολόγηση του στη νέα γραμμή Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος. Το πλοίο έχει ζητήσει παράταση στην ακινησία του και αναμένεται να είναι στην Ραφήνα προς το τέλος του μήνα λόγω των εξελίξεων των ημερών.
Andros & Superferry III: το έν...
  Το "Άνδρος" στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας,,,  Απομεσήμερο. Στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας. Τα δύο πλοία, το Άνδρος και το Superferry III, που θα μπουν στην γραμμή μας το φθινόπωρο ετοιμάζονται. Kοντά και το ένα στο άλλο. Ανάμεσα τους ένα φορτηγό κυπριακών συμφερόντων. Ένα μέρος της ελληνικής ναυπηγοεπισκευαστικής οικονομίας χάρη στις δύο ελληνικές εταιρείες της γραμμής μας δουλεύει. Στο Άνδρος οι τελευταίες ανακατασκευές προχωρούν. Σαλόνια και καταστρώματα θυμίζουν ξενοδοχείο. Η γέφυρα μεγάλη και ευρύχωρη. Το γκαράζ άνετο. Στο Superferry III όλα μέσα ξυλώνονται. Θα γίνει καινούριο. Και διαμορφώνεται και εξωτερικά για να γίνει μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό. Οι πλοιοκτήτες και των δύο εταιρειών είναι εκεί. Αυτό σημαίνει προσωπικό πάθος. Επιβλέπουν τα πάντα...