Η κρουαζιέρα στις Κυκλάδες και...
  Τα άμεσα έσοδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα σήμερα ανέρχονται στα 570 εκατ. ευρώ, ενώ τα έμμεσα έσοδα ανέρχονται σε 1,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 1/3 εξασφαλίζουν 11.000 άμεσες θέσεις εργασίας!! Την ίδια στιγμή η παγκόσμια βιομηχανία κρουαζιέρας και yachting μελετά επέκταση του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα και την ανατολική Μεσόγειο. καθόλου τυχαίο πως και το υπουργείο Ναυτιλίας συγκρότησε ήδη μια Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας!
«Κόλλησε» το υδατοδρόμιο στην ...
Του Δημήτρη  Σταυρόπουλου   Στα μέσα Φεβρουαρίου, αποκαλύψαμε (κατ’ αποκλειστικότητα) την έναρξη των διαδικασιών, προκειμένου να αποκτήσει η Άνδρος υδατοδρομιο. 'Ενα έργο, που όταν θα είχε ολοκληρωθεί, θα συντελούσε σε σημαντικό βαθμό, στην τουριστική αναβάθμιση του νησιού. Η είδηση σκόρπισε ικανοποίηση σε όλους, γιατί τα υδροπλάνα που θα συνέδεαν την Άνδρο με την Αθήνα και τα άλλα νησιά, θα αναβάθμιζαν σημαντικά το τουριστικό προϊόν του τόπου και θα του προσέδιδαν ποιοτικά, άλλο κύρος και μέγεθος.
Νέα από τα δύο πλοία που θα έλ...
To Andros Fast Ferries στο ναυπηγείο της Ελευσίνας για να ολοκληρωθεί η μετασκεύη με τα σταμπιλάΐζερ  Τα νέα και για τα δύο καράβια, που θα μπουν στη γραμμή μας προσεχώς, το Androsτης Fast Ferries και το «αδελφάκι του SuperFerry IIτης Golden Star Ferry, έχουν ως εξής:
Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματο...
Ειδικού Συνεργάτη   Οριακή πτώση-σε σύγκριση με πέρυσι-παρουσίασε η ροη των επισκεπτών το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος στην Άνδρο. Λιγότεροι κατά 7% οι εκδρομείς, 5% λιγότερα ,τα αυτοκίνητα. Η «πρόβα τζενεραλε» του φετινού καλοκαιριού, δεν στέφθηκε από ιδιαίτερη επιτυχία για το νησί, αν σκεφθεί κανείς ότι υπήρξαν εκδηλώσεις που θα έπρεπε να αποτελέσουν κίνητρο, προκειμένου να επιλέξει κάποιος την Άνδρο, για μια ολιγοήμερη απόδραση.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Άρχισε η επιχεί...
Του Δημήτρη Σταυρόπουλου Η επιχείρηση για την απομάκρυνση του υπό κυπριακή σημαία φορτηγού πλοίου Goodfaith, από την βραχώδη ακτή δίπλα στην παραλία Πεζα, άρχισε. Αυτή την στιγμή μάλιστα, βρίσκεται στην πιο κρίσιμη φάση της, γιατί οι ναυπηγοί, οι μηχανικοί και οι επί κεφαλής των συνεργείων, μελετούν την δυνατότητα, η αποκόλληση να γίνει, χωρίς να χρειαστεί το βαπόρι να κοπεί πρώτα σε κομμάτια. Γιατί κάτι τέτοιο θα είχε ως συνέπεια:
ΑΠΑΙΤΗΣΗ: Η Άνδρος να συνδεθεί...
  Τη διαμόρφωση ενός νέου ακτοπλοϊκού χάρτη με αφορμή την αλλαγή πλοίων και γραμμών που έγιναν από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών προτείνει το Επιμελητήριο Κυκλάδων. Στο τραπέζι το Επιμελητήριο καταθέτει μια σειρά προτάσεων για μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές  μεταβολές με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησης των νησιών μας. Είναι μεγάλη ευκαιρία αυτή τη στιγμή που σχεδιάζεται από όλους (Επιμελητήριο Κυκλάδων, υπουργείο και ΣΑΣ) ο νέος ναυτιλιακός χάρτης για την διασύνδεση των Κυκλάδων οι τοπικές αρχές του νησιού μας να παρέμβουν άμεσα και να απαιτήσουν απευθείας σύνδεση μας με την γειτονική Σύρο, που είναι και το διοικητικό κέντρο του Νοτίου Αιγαίου.
Παρά την κρίση στην ακτοπλοΐα ...
  Τα πλοία που φύγαν νησιά που αφήσαν πίσω τους...  Ορισμένοι αναγνώστες του δημοσιεύματος για τα «τέσσερα νέα δρομολόγια» της Fast Ferries το θεώρησαν αισιόδοξο. Και το επισήμαναν με σχόλια τους (στην ιστοσελίδα ή στο facebook). Ενδεικτικά αναφέρουμε από διάφορες παρεμβάσεις τους ορισμένες φράσεις: «οι εφοπλιστές ενδιαφέρονται μόνο για τα κέρδη τους», «δεν έχει νόημα αν ανοίγουν νέες γραμμές γύρω μας αφού δεν αγγίζουν το νησί μας», «με τρία μόνο καράβια την μέρα θα είμαστε το καλοκαίρι», «γιατί ανοίγει νέα γραμμή για Σύρο από Ραφήνα» κλπ. Θεωρούμε πως αυτοί οι αναγνώστες μας χάνουν το δάσος και βλέπουν το δέντρο. Δεν βλέπουν τις συνθήκες μέσα στις οποίες υπάρχει η ακτοπλοΐα μας σήμερα. Δεν καταλαβαίνουν πως η κίνηση στην γραμμή μας είναι σε κάμψη (τουλάχιστον γύρω στο -20%) αυτά τα χρόνια της κρίσης. Δεν μετράνε αριθμό εισιτηρίων, αλλά μόνο το «πόσα καράβια πιάνουν Άνδρο την ημέρα»!
Τέσσερα δρομολόγια πήρε η Fast...
Το Επτάνησος που θα ξεκινήσει τον Ιούλιο ως Andros στη νέα γραμμή του. Τελικά η εταιρεία FastFerries πήρε 4 δρομολόγια για το πλοίο Fast Ferries Andros από το ΣΑΣ που έγινε σήμερα 22/5. Τα δρομολόγια αυτά ξεκινούν τον Ιούνιο του 2015 και ισχύουν μέχρι τον Ιούνιο του 2016.  Οι διαδρομές έχουν ως εξής:
Τουρισμός: διάλογος με αφορμή ...
Μια σειρά απαντήσεις και σχόλια κάτω από το άρθρο Ειδικού Συνεργάτη στο «εν Άνδρω» έθεταν αρκετές πτυχές του θέματος με επιπλέον και ενδιαφέρουσες οπτικές ζητήματα που είτε έθιγε ο αρθρογράφος είτε διέλαθαν της προσοχής του. Αποφασίσαμε λοιπόν να αναδημοσιεύσουμε από την ομάδα «Πολίτες Άνδρου» μερικά από αυτά γιατί προσθέτουν στον διάλογο που έχουμε ανοίξει εδώ και καιρό για τον τουρισμό. Ένα θέμα που ουσιαστικά άπτεται της οικονομίας του νησιού και φυσικά της παρουσίας μεγάλου μέρους των κατοίκων της Άνδρου στο νησί. Διαβάστε και συμμετέχετε κι εσείς στον διάλογο. Ο διάλογος είναι και λίγο μέρος της «δια βίου μάθησης» που λέει στην παρέμβαση του και ο κ. Ψαρούλης. (Στα σχόλια ακλουθήσαμε την γραφή αυτών που σχολίασαν.)