Τα λάθη και οι χαμένες ευκαιρίες της Άνδρου ή "φάτε μάτια ψάρια"…

 

Ένα εντυπωσιακό Mega-Yacht στη Μύκονο (φωτ. Εν Άνδρω).

Αν πριν από χρόνια είχαμε προβλέψει και είχαμε επενδύσει σοβαρά και χωρίς «πασαλείμματα»  στον Τουρισμό, αν  εδώ και καιρό, είχαμε συμφωνήσει μακριά από τοπικιστικές αγκυλώσεις, σε ποια περιοχή θα γινόταν η διαχείριση των απορριμμάτων, αν είχαμε σχεδιάσει σύγχρονες υποδομές και είχαμε αντλήσει πόρους (τότε που υπήρχαν χρήματα), για την δημιουργία λιμενικών εγκαταστάσεων, κατασκευή δρόμων και βελτίωση δικτύων, τότε η Άνδρος θα ήταν ένα διαφορετικό νησί και θα βρισκόταν σήμερα στην κορυφή της λίστας των πιο δημοφιλών τόπων διακοπών της Ελλάδας.

 

To Mega Yacht Al Mirqab

Γιατί τα έχει όλα. Της λείπουν όμως - όπως απεδείχθη - οι άνθρωποι, που απαλλαγμένοι από ιδεοληψίες και μικροπολιτική νοοτροπία, θα την οδηγήσουν στον δρόμο της ανάπτυξης. Εδώ και χρόνια το νησί αδικεί τον εαυτό του. Έχει εγκλωβιστεί σε μια τουριστική περίοδο 45 ημερών και μετά βυθίζεται σε μια μακρά ραστώνη και ερημιά, χωρίς την παραμικρή προοπτική. Οι εποχές αλλάζουν ραγδαία και εκείνοι που κράτησαν ή κρατούν τις τύχες του τόπου στα χέρια τους, δεν έχουν αντιληφθεί το παραμικρό…

Τα λέμε αυτά γιατί αυτή την εποχή στην Ελλάδα βρίσκονται και προετοιμάζονται μερικά από τα Mega Yachts που περιλαμβάνονται στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας λίστας με τα μεγαλύτερα και ακριβότερα σκάφη. Οι ιδιοκτήτες τους - θα δείτε στην συνέχεια ποιοι είναι – αναζητούν, όπως οι ίδιοι δηλώνουν, εναλλακτικούς τόπους απόλαυσης ξεκούρασης και διασκέδασης  στην Ελλάδα, που το 2017, θεωρείται ίσως ο ιδανικός τόπος διακοπών στην Μεσόγειο.

Σ αυτό το «πανηγύρι» πλούτου, λάμψης, προβολής, που θ αρχίσει σε μερικούς μήνες, η Άνδρος θα λείπει. Κι αυτό επειδή δεν έχει έστω μια ολοκληρωμένη μαρίνα (αν και ναυτικό νησί) και δεν προσφέρει αξιόπιστες τουριστικές υπηρεσίες. Στα διεθνή ναυτιλιακά και κοσμικά περιοδικά οι κάτοχοι των «πλωτών παλατιών» που τώρα κάνουν την ετησία συντήρηση τους στα ναυπηγεία της Ελευσίνας, του Σκαραμαγκά και της Χαλκίδας, αποκαλύπτουν ότι οι κοσμικότητες τους κούρασαν.

Το Μega-Υacht Topaz

«Αναζητούμε την αυθεντικότητα της ελληνικής ομορφιάς. Γαλάζια νερά, παρθένες παραλίες, ωραίους ανθρώπους, γραφικά νησιά» λένε. Σαν να φωτογραφίζουν την Άνδρο δηλαδή...

Al Mirqab, Al Salamah, Topaz , Turama, Maryah. Αυτά τα mega yachts δεν θα περάσουν ποτέ από το νησί. Γιατί πολύ απλά εμείς οι ίδιοι, δεν φροντίσαμε να τους ανοίξουμε την πόρτα. Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου, δημοσιότητα, επενδύσεις, χρήμα, ανάπτυξη, ευημερία.

Αυτές είναι οι χαμένες ευκαιρίες. «Φάτε μάτια ψάρια» λοιπόν…

 1. Al Mirqab

 

To Al Mirqab

Η Al Mirqab που ανήκει στον πρώην πρωθυπουργό του Κατάρ σείχη Χαμάντ μπιν Τζαμπέρ αλ ΘάνιΗ θαλαμηγός του συγκαταλέγεται στα θαύματα, όχι του κόσμου αλλά της ναυπηγικής! Διαθέτει πισίνα, ελικοδρόμιο, τζακούζι αίθουσα κινηματογράφου, πέντε σουίτες  και κόστισε 300 εκατομμύρια δολάρια. Για τους γκουρού της αγοράς σκαφών, αυτή τη στιγμή είναι το έκτο μεγαλύτερο σκάφος αναψυχής στον κόσμο- και ένα από τα τέσσερα ακριβότερα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. 

Ναυπηγήθηκε το 2008 στο Wewelsfleth της Γερμανίας ενώ χαρακτηρίστηκε ως το πιο σύγχρονο και πολυτελές σκάφος εκείνης της χρονιάς σύμφωνα με το περιοδικό Forbes. Χαρακτηριστικό είναι ότι το πολυτελές γιοτ  έχει και δική του σελίδα στο Wikipedia.  Αρχιτέκτονας της θαλαμηγού ήταν ο Tim Heywood ενώ την εσωτερική διακόσμηση ανέλαβε ο Andrew Winch, ο οποίος είναι διακεκριμένος designer θαλαμηγών και γιοτ. 

Είναι εξοπλισμένη με δυο πριβέ σουίτες για τους ιδιοκτήτες, άλλες 10 σουίτες για καλεσμένους ενώ υπάρχουν και πολυτελή δωμάτια για το πλήρωμα. Συνολικά η θαλαμηγός μπορεί να φιλοξενήσει τουλάχιστον 24 άτομα, ενώ έχει και 55μελες πλήρωμα. Επίσης, διαθέτει γραφείο με πλούσιο εξοπλισμό και αίθουσα συνεδριάσεων για τις συναντήσεις του σεϊχη. 

 2. Al Salamah

To Al Salamah

13 χρόνια μετά τη ναυπήγησή της, η θαλαμηγός Al Salamah εξακολουθεί να εντυπωσιάζει τόσο για τα τεχνικά της χαρακτηριστικά όσο και για το…  πέπλο μυστηρίου που την καλύπτει. O μακαρίτης Σαουδάραβας πρίγκιπας Sultan bin Abdul Aziz παρήγγειλε τη ναυπήγησή της υπό συνθήκες άκρας μυστικότητας. Το “διαμάντι” του πρίγκιπα δεν διατίθετο προς ενοικίαση. Το απολάμβανε μόνο ο ίδιος και οι εκλεκτοί του καλεσμένοι ενώ ακόμα φυλάσσεται ως επτασφράγιστο μυστικό.

Το Al Salamah ναυπηγήθηκε το 1999 και θεωρείται ένα κατασκευαστικό θαύμα. H γερμανική εταιρία HDW, που ανέλαβε την κατασκευή του γιοτ, ονόμασε το πρότζεκτ Mipos από το "Mission possible” (εφικτή αποστολή), παρά τα εξαιρετικά σφιχτά χρονικά περιθώρια παράδοσης και της υψηλές προδιαγραφές της κατασκευής.

Με μήκος πάνω από 139 μέτρα, πιάνει 22 κόμβους και μπορεί να φιλοξενήσει 40 καλεσμένους και 96 μέλη πληρώματος. Παρά το πέπλο μυστηρίου που το καλύπτει, οι πληροφορίες λένε ότι διαθέτει πάνω από 80 δωμάτια, εσωτερική πισίνα με οροφή από γυαλί, γυμναστήριο, σπα, σινεμά καθώς και ένα πλήρως εξοπλισμένο… νοσοκομείο. Η αξία του εκτιμάται στα 200 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 160 εκ. ευρώ).

Παρά της εντυπωσιακές του διαστάσεις δεν είναι το μεγαλύτερο γιοτ στον κόσμο, αλλά το 7ο στην κατάταξη της σχετικής λίστας. Όταν ναυπηγήθηκε το 1999 ήταν στη θέση Νο 3.

 3. Maryah

To Maryah

 Η ολοκαίνουργια υπερπολυτελής θαλαμηγός με το όνομα «Maryah» φιγουράρει στην 15η θέση της φετινής κατάταξης του «Boat Intrenational», με τα 200 μεγαλύτερα yacht του πλανήτη. Και κτίστηκε από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

 Ο αρχικός ιδιοκτήτης φέρεται να ήταν Ρώσος αλλά τελικά οι πληροφορίες θέλουν την ιδιοκτησία να έχει καταλήξει στη βασιλική οικογένεια του Αμπού Ντάμπι. Δηλαδή των βασικών μετόχων των ανταγωνιστικών Nαυπηγείων Σκαραμαγκά! Όπως εξηγούν κύκλοι σε γνώση λεπτομερειών «το όνομα “Maryah” του yacht προέρχεται από το όνομα του πολυτελούς νησιωτικού θέρετρου “Al Maryah Island” στα ανοιχτά του Αμπού Ντάμπι». Το κόστος ενός τέτοιου Mega yacht τοποθετείται μεταξύ 200 και 250 εκατομμυρίων δολαρίων

3. Topaz

To Topaz

Η υπερ-θαλαμηγός «Topaz» ανηκει στον σεΐχη Mansour Βin Zayed Al Nahyan, ιδιοκτήτη της ποδοσφαιρικής ομάδας της Μάντσεστερ Σίτι. Η  θαλαμηγός ναυπηγήθηκε το 2012 και το κόστος της ξεπέρασε τα 400 εκατομμύρια ευρώ. Έχει μήκος 147 μέτρα, πλάτος 22 μέτρα, ενώ διαθέτει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της ασφάλειας και των επικοινωνιών. Διαθέτει μεταξύ άλλων ελικοδρόμιο, γυμναστήρια, αίθουσα προβολών και τρεις εξωτερικές πισίνες. Το Topaz χτίστηκε στο ίδιο γερμανικό ναυπηγείο με το Azzam, το μεγαλύτερο ιδιωτικό γιοτ στον κόσμο.

Το σκάφος διαθέτει μια γάστρα απο χάλυβα, μια υπερκατασκευή από αλουμίνιο και αποτελείται από οκτώ ορόφους. Η κύρια μηχανή του Topaz είναι ειδικά σχεδιασμένη από Lürssen. Οι κύριες μηχανές είναι δύο κινητήρες diesel Pielstick, ο καθένας με τη δύναμη των 7990 ίππων. Μια τέτοια δύναμη είναι αρκετή για το σκάφος ωστε να φτάσει την ταχύτητα εξυπηρέτησης (cruising) των 22,9 κόμβων, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι πάνω από 25,5 κόμβους. Το σκάφος είναι εξοπλισμένο επίσης με shaft generator (σε περίπτωση ανάγκης για να μη μείνει ακυβέρνητο), γεννήτρια diesel έκτακτης ανάγκης και δύο γεννήτριες ντίζελ.

4. Turama

To Turama

Η θαλαμηγός Turama (IMO No: 8907216) που άνηκε στην οικογένεια Λάτση από  περυσι τον Αύγουστο δεν ανήκει πλέον στην οικογένεια μιας και πουλήθηκε στην Σαουδική Αραβία. Το πλοίο έχει αλλάξει σημαία από Μάλτα σε Σαουδικής Αραβίας. IMO:8907216, MMSI: 403051000, Διακριτικό (Call Sign): HZFR, Σημαία: Saudi Arabia [SA], AIS Τύπος: Pleasure Craft, ΟλικήΧωρητικότητα (GRT): 8343, Χωρητικότητα (DWT): 1058 t, Length Overallx - Μέγιστο Πλάτος:117m × 17m, Έτος κατασκευής: 1990, Κατάσταση: Ενεργό.

Τίμος  Βικ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΨΗ ?????????????

είδες μαγκιά το φαρμακείο του αυτός !!!!!!!!!!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Γιατί διαφωνείτε κύριε Διαπούλη; Έχει το νησί ξενοδοχεία μεγάλα; Που τα είδατε; Μερικές εκατοντάδες δωμάτια έχουν όλα μαζί. Και που θα έλθουν παιδί μου οι θαλαμηγοί και που τα κρουαζιερόπλοια; Και που θα έλθουν τα γκρουπ all inclusive; Στη Χώρα μην ανησυχείς δεν θα έλθουν γιατί ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ (ούτε λιμάνι) και μάλλον δεν ξέρετε τι είναι το all inclusive. Στο Γαύριο άστο γι' αύριο. Στο Κόρθι ξέχνα το. Και στο Μπατσί που έρχεται ένα μικρό κρουαζιερόπλοιο τον χρόνο (χάρη στην Αγία Μαρίνα) δεν βλέπουμε φως με ή χωρίς all inclusive. Και τι σχέση έχουν τα κρουαζιερόπλοια με τα το all inclusive των ξενοδοχείων; Αλλά εσύ διαφωνείς και ανησυχείς; Με τι διαφωνείς; Με αυτό που δεν έχουμε και που αν θα έχουμε δεν θα θέλεις να το έχουμε; Άστο έκαψες λάδια...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Aris Diapoulis Διαφωνω , αν ο στοχος μας ειναι μονο να ερχονται 10 exclusive θαλαμιγοι ή 10 κρουαζιεροπλοια τo χρονο στο νησι και να ειναι all inclousive , ειναι για να επωφελουνται οι ελαχιστοι! Ο Πρωταρχικος στοχος θα πρεπει να ειναι οι επισκεπτες με μεγαλους χρονους διαμονης...και μετα ολα τα αλλα

This comment was minimized by the moderator on the site

Χα χα χα εδώ γελάμε.Συγκρίνουμε την Μύκονο με την Άνδρο!!!!!!Τώρα θυμηθήκαμε ότι θέλουμε τουρισμό στην Άνδρο;;;Χρόνια πριν όταν την πάμπτωχη Μύκονο την επισκέπτονταν οι πρώτοι τουρίστες κυρίως ηθοποιοί παγκοσμίως γνωστοί και ''λεφτάδες''από τα πέρατα του κόσμου ,στην Άνδρο είχαμε τον ''Στενιώτη''για όσους δεν τον ξέρουν και είναι πολλοί αυτοί, αυτοί που γνώρισαν προσφάτως και ''αγάπησαν''την Άνδρο στενιώτη λοιπόν λέγαμε τον ναυτικό σάκο που έπαιρνε τα παλαιά εκείνα χρόνια ο Ανδριώτης ναυτικός και έβαζε τα ρούχα του για το μπάρκο,την βαλίτσα την έμαθε αργότερα.Τι θέλω να πω λοιπόν; τότε εμείς στην Άνδρο είχαμε την ναυτιλία και ζούσε όλος ο πληθυσμός της Άνδρου απ αυτήν.Οι Μυκονιάτες δεν είχαν εφοπλιστές που είχαμε εμείς τρομάρα μας και τόριξαν στον τουρισμό,αφού το νησί τους κατακλύζονταν από διεθνείς προσωπικότητες ,κάθε χρόνο και περισσότεροι.Ποιοι απ αυτούς έχουν έρθει ποτέ στο νησί μας;;;θυμάμαι μικρός ήμουν ακόμα αν παρουσιάζονταν τουρίστας με σακίδιο στην πλάτη μόνο που δεν τον πετροβολούσαν.Η θάλασσα λοιπόν και τα εισοδήματα που είχε κάθε οικογένεια απ αυτήν, εμπόδισαν την τουριστική ανάπτυξη του νησιού μας.Αυτό βόλευε και τους καραβοκύρηδες που έβρισκαν Ανδριώτικα πληρώματα τότε δεν είχαν σκάσει μύτη οι Φιλιππινέζοι βλέπεις.Που είναι τα μεγάλα και πολυτελή 5στερα ξενοδοχεία της Άνδρου;;οι μαρίνες;;αλήθεια εκείνο το λιμάνι με την μαρίνα που θα γίνονταν στο Κόρθι τι έγινε;;;Ποιος διεθνούς βεληνεκούς αστέρας έρχεται στην Άνδρο;;αυτός που θα του άρεσε βέβαια η Άνδρος για κάτι;;για ποιο;; οι απανταχού της γης Ανδριώτες τι έχουν κάνει;;άσε πια τους εφοπλιστάδες αυτοί κ αν ''σκίζονται'' για το νησί τους. Βλέπεις τώρα οι Ανδριώτες δεν πάνε στην θάλασσα.Οι παλαιότεροι όλο και κάτι, έως πολλά, κάποιοι απ αυτούς κάνανε.Αμφισβητεί κάποιος τους λόγους που έχουμε πατώσει τουριστικά;;Η Μύκονος ξεκίνησε την δεκαετία του 50,ε λοιπόν αν ξεκινήσουμε και εμείς τώρα που θυμηθήκαμε τον τουρισμό εεε σε 50 χρόνια ίσως να φθάσουμε την Μύκονο.......Δυστυχώς........

This comment was minimized by the moderator on the site

Σούλη Χαμηλοθώρη Δεν ειναι μόνο οι εγκαταστάσεις ..ειναι που πήγαινες στη Μύκονο πριν 35 χρονια , σε μια παραλία , στο "πουθενά" και έβρισκες φαγητό , απο σεφ , που δεν υπήρχε ούτε στο καλύτερο εστιατόριο της Αθήνας . Εδώ ,στο Γαυριο , το 2017 , μπορείς να φας σε πέντε μαγαζιά ...ποιο κρουαζιερόπλοιο θα ταΐσεις ????? Δεν ειναι απλό να αποκτήσει ενας τόπος την κουλτούρα της υψηλής τουριστικής προσφοράς ...

This comment was minimized by the moderator on the site

μην το πατε μακρυα... εδώ εγω που περναω ολο σχεδόν το καλοκαιρι και αρκετο καιρο τις άλλες εποχές στην Ανδρο, δεν τολμω να φερω το σκαφος μου (13.6 μετρα ) λογω ελλειψης υποδομων. Όταν ηρθα, για πρωτη φορα με σκαφος, για δικοπες στο Μπατσι το 1999 ηταν καλυτερα, τοτε τουλάχιστον εβρισκες παγο... Ας φτιαξουμε λοιπον πρωτα ένα μωλο να φυλαει τον βορια, με καποια ρεμετζα κλπ που να μπορει να εξυπηρετησει σκαφη μεχρι 20 μετρα που είναι η συντριπτικη πλειοψηφια (μιλαω για την ΝΔ πλευρα του νησιου που είναι η πιο βολικη ναυτικα) και σιγά-σιγά θα'ρθουν και τα μεγαλύτερα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητοί φίλοι ο συνεργάτης του Εν Άνδρω κατέθεσε μερικές ιδέες για την Άνδρο. Δύο άλλοι αναγνώστες κατέθεσαν, όπως βλέπουμε, τις δικές τους απόψεις. Καλό θα ήταν κάποτε να γίνει μια συζήτηση ΤΙ ΑΝΔΡΟ ΘΕΛΟΥΜΕ... Με ειλικρίνεια. Χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς επιθετικότητα, με επιχειρήματα. Το Εν Άνδρω είναι εδώ για να συμβάλει σε αυτή την συζήτηση. Αυτό μπορεί να κάνει. Και για τον λόγο αυτό έχει ανοικτές τις στήλες του σε επώνυμες απόψεις και σε επιχειρήματα. Ευχαριστούμε τον συνεργάτη μας και τους δύο αναγνώστες μας για τις παρατηρήσεις τους.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ιωάννης Κοραχάης ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ALPHA BANK ΠΑΣΧΙΖΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΕΚΑ ΑΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΝΟΜΑΤΑ Γ Φυριος,Γ.Παρασυρης,Γ.Κουλουθρος Φ.Καλλιβρουσης μηπως και παρει μπροστα το νησι τιποτα απολυτως απο κανενα καμμια ανταποκριση το νησι το καταντησανε για εικοσι ημερες το καλοκαιρι Ευχομαι σε σενα Διαμαντη και οποιοι αλλοι τολμησουν καλη τυχη.
Μου αρέσει! • Απάντηση • 35 λεπτά

Giannis Psaroulis ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ , ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ Η ΑΝΔΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΑΤΥΧΗΣ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΝΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΚΟ. Η ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΝΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ "ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΣΚΗΠΤΡΑ" ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ "ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ" . . . ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ . . . ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΟ ΚΑΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΑΝ ΘΑ ΟΦΕΛΕΗΘΕΙ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΟΦΕΛΕΙΣΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΟΦΕΛΕΙΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ !!!! ΟΤΑΝ ΑΠΟΖΗΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ V.I.P. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΚΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΛΟΓΟ ΓΕΩΡΓΑΦΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ (ΛΙΜΑΝΙ ΧΩΡΑΣ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ "ΚΑΤΑΦΗΓΙΑ ΣΚΑΦΩΝ" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ "ΑΠΑΓΓΕΙΟ" ΣΤΑ Μ ΕΛΤΕΜΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ. ΓΙΑΤΙ Ο "ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΟΥΡΙΜΣΟΣ" ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΡΟΜΟΥΣ - ΥΠΗΡ. ΥΓΕΙΑΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ . . . ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΡΙΜΟΧΝΩΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΑΚΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΥΣΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΛΟΙΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ , ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΕΧΤΟΥΝ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΜΠΑΧΑΛΟ" ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΞΑΝΑ ΕΥΚΟΛΑ . . . ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ - ΠΡΑΚΤΙΚΑ . ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΛΟΓΟ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΑ ΘΛΙΒΕΡΗ "ΠΡΩΤΙΑ" ΣΕ ΓΑΣΤΡΕΝΕΡΙΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΕΤΟΙΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ "ΙΩΣΕΙΣ" ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΝΤΕΡΟΙΩΝ ; ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΣΙ ΛΕΓΑΜΕ ΟΤΙ ΕΦΤΕΓΕ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΛΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΦΕΤΟΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Ή ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ "ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ . . . " Ή ΟΤΙ "ΕΙΝΑΙ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ" . ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΑ "ΚΛΑΙΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΜΕΝΑ" ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΕΙ. ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ. ΟΙ ΧΕΙΜΩΝΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ . ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΣΧΕΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ . ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ, ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η "ΤΑΣΗ" ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΔΙΑΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ . . . ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΛΑΘΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ "ΔΟΥΜΕ" ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΕΣ Ή ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ ! ! ! ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΟ ΑΥΤΟ ΝΗΣΙ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ . ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ! ! ! ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ . . .
Μου αρέσει! • Απάντηση • 27 λεπτά

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro