Παρουσίαση του Skoda Scala στην ελληνική αγορά... από την Άνδρο!!!

Του Γιάννη Σταυρόπουλου 

 

(Τον δημοσιογράφο Γιάννη Σταύροπουλο - πρωτοξάδελφο του Δημήτρη Σταυρόπουλου που έχει κι αυτός εξοχικό στην Άνδρο - τον γνωρίσαμε πριν χρόνια στη γέφυρα του Superferry II. Μας συστήθηκε ευγενικά. Διάβαζε το Εν Άνδρω. Έγραφε και γράφει ρεπορτάζ αυτοκινήτου. Προχτές τον συναντήσαμε τυχαία έντυπα αυτή τη φορά στις σελίδες του περιοδικού Motori που έστειλε ταχυδρομικά ο αναγνώστη Μάνθος Μανσόλας. Ο ίδιος έστειλε και την εξαιρετική επιστολή για τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα στην Άνδρο, που κάναμε θέμα. Του ζητήσαμε να αναδημοσιεύσουμε την εξαιρετική παρουσίαση του νέου μοντέλου της Skoda που έκανε από την Άνδρο και την οποία βρήκαμε στο περιοδικό του Σεπτεμβρίου που ευγενικά μας έστειλε ο αναγνώστης μας. Ο Γιάννης έστειλε το κείμενο και τις φωτογραφίες και παρουσιάζουμε την πρώτη - από όσο ξέρουμε - παρουσίαση νέου μοντέλου αυτοκινήτου που έγινε στην ελληνική αγορά... από την Άνδρο! - Εν Άνδρω)

Η Άνδρος κατά τον Ανδρέα Εμπειρίκο είναι «η νήσος η έκπαγλος, η βασιλίς του Αιγαίου… η ωραιοτέρα όλων του κόσμου». Το «Super Ferry» από τη Ραφήνα μάς μετέφερε στην Άνδρο, το Νησί των Εφοπλιστών, και με το Skoda Scala 1.6 TDI DSG τη γυρίσαμε από άκρη σε άκρη.

Από τη Ραφήνα

Είναι το πρώτο νησί που συναντά ο επιβάτης στη γνωστή διαδρομή Άνδρος - Τήνος - Μύκονος. Η Άνδρος είναι το δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων, μετά τη Νάξο. Χαρακτηρίζεται από τα άφθονα νερά, τις πηγές, την πλούσια βλάστηση, τις λεμονιές, τα ελαιόδεντρα, που όλα έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το ξερό κυκλαδίτικο τοπίο, δημιουργώντας έναν εντυπωσιακό καμβά. Στην Άνδρο, τον ταξιδιώτη τον περιμένουν οι ωραίες παραλίες, τα χαρτογραφημένα μονοπάτια, τα χωριά, τα μοναστήρια, η φουρτάλια (τοπικό έδεσμα), η Καΐρειος Βιβλιοθήκη, το Μουσείο Γουλανδρή και το Ίδρυμα Κυδωνιέως που φιλοξενούν εκθέσεις γνωστών καλλιτεχνών, όπως έργα του Γιάννη Τσαρούχη (φέτος).

Με το Scala

To νέο μοντέλο της Skoda με το οποίο αποδράσαμε στην Άνδρο ήταν η έκδοση με τον γνωστό πετρελαιοκινητήρα, του ομίλου VW, των 1.600 κ.εκ. απόδοσης 116 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων τεχνολογίας DSG. To αυτοκίνητο είναι «χτισμένο» στο καινούργιο δάπεδο MQB-AO και αυτό είναι το μυστικό του στην οδική συμπεριφορά. Είναι σταθερό, με τις αναρτήσεις να ισορροπούν μεταξύ «μαλακών» και «σφικτών», σύστημα διεύθυνσης με πολύ καλή αίσθηση, όπως και η ποιότητα κύλισης, ενώ η μέση κατανάλωση όπως και αν κινηθήκαμε δεν ξεπέρασε τα 7,2 λίτρα/100 χλμ., με το αυτόματο κιβώτιο να ξεδιπλώνει ακόμα περισσότερο τις αρετές του κινητήρα. Στη διάθεσή μας είχαμε και τα 467 λίτρα του χώρου των αποσκευών με στάνταρ τη ρεζέρβα.

Design

Από πλευράς σχεδιασμού, το σημείο που ξεχωρίζει στο Scala είναι το πίσω μέρος, με το κυρτό, σκούρο κρύσταλλο και τα μεγάλα φώτα που εκτείνονται στα φτερά. Για μπροστά, φέρει την καινούργια «πολυγωνική» μάσκα με τους μεγάλους τριγωνικούς προβολείς και στο πλάι την ακμή που διατρέχει όλο το μήκος του αμαξώματος.

Ελληνική υπογραφή

Φρέσκια σχεδίαση φέρει το εσωτερικό του, που το «υπογράφει» ο Έλληνας designer Δημήτρης Δαρκούδης. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 9,2 ιντσών με τις πολλές εφαρμογές και λειτουργίες, που κλείνει πονηρά το μάτι στους φίλους των gadget. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,3 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων C02 108 γγρ./χλμ. Για την έκδοση με τον κινητήρα diesel και με το αυτόματο κιβώτιο, οι τιμές ξεκινούν από τα 21.970 ευρώ.

Αντί επιλόγου

Ο πήχης ανεβαίνει ακόμα πιο ψηλά για τη Skoda με την παρουσίαση κάθε νέου μοντέλου, όπως στην περίπτωση του Scala, καθώς ο στόχος είναι να αναβαθμίζεται συνεχώς η εικόνα της μάρκας, αφήνοντας πολύ πίσω το παρελθόν.

Φωτογραφίες: motori

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet