Με ευρωπαϊκά κονδύλια ανακατασκευή στο λιμάνι του Γαυρίου!!!

Το είπε και το έκανε ο υπουργός Ναυτιλίας Ν. Σαντορινιός για το λιμάνι του Γαυρίου: το ενέταξε στις νέες λιμενικές υποδομές των νησιών που χρηματοδοτείται η μελέτη τους από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων! Βέβαια το ερώτημα εδώ είναι αν είναι απλώς εξαγγελία ή αν όντως θα προχωρήσει πραγματικά η υπόθεση. Γιατί ο χρόνος που εξαγγέλλονται όλα αυτά είναι προεκλογικός, αρά και ο καιρός πονηρός.

Αναλυτικά, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Μαριάννας Τζάννε του Πρώτου Θέματος:

«Έργα βαριάς συντήρησης αλλά και νέες λιμενικές υποδομές σε νησιά όπως η Σαντορίνη, η Άνδρος, η Πάρος, η Σαμοθράκη, η Κάρπαθος, η Κάσος, η Χίος και η Λέσβος, σειρά οδικών έργων με τα οποία θα αντιμετωπιστεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Αττική και σε άλλες περιοχές της χώρας αλλά και κίνητρα για την διείσδυση του απαξιωμένου ελληνικού σιδηροδρόμου στις χερσαίες μεταφορές, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τομέα των μεταφορών το οποίο θα είναι έτοιμο τον επόμενο μήνα.»

Το μέχρι σήμερα master plan του υπουργείου Υποδομών, που περιλαμβάνει όλα τα ανωτέρω έργα χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, προκειμένου να υπάρξει ένας μακροπρόθεσμος ολοκληρωμένος σχεδιασμός, δίνει πολύ μεγάλο βάρος και στην ανάπτυξη των λιμένων εντός της Αττικής (Πειραιά, Ραφήνας, Λαυρίου).

Όπως σημειώνεται, στο master plan του υπουργείου Μεταφορών τα περισσότερα λιμάνια έχουν ανεπαρκείς εγκαταστάσεις υποδοχής, ενώ εννέα στα δέκα έχουν προβληματικές ράμπες πρόσδεσης. «Ο μεγάλος κυματισμός αποτελεί δυνητικά πρόβλημα σε περισσότερα από το 70% των λιμανιών.».
Υπολογίζεται ότι σχεδόν το 50% των λιμανιών έχουν πρόβλημα με το ωφέλιμο βάθος, αποκλείοντας έτσι την πρόσδεση από καινούρια και μοντέρνα πλοία ακτοπλοΐας. «Σε πολλά νησιά, τα κρουαζιερόπλοια δεν μπορούν να προσδέσουν στο λιμάνι και είναι αναγκασμένα να αγκυροβολήσουν εκτός λιμένα».

Μιλώντας για το συγκεκριμένο master plan σε πρόσφατη ομιλία του σε συνέδριο του Economist, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Θάνος Βούρδας, ανέφερε ότι βαριά συντήρηση ή ανακατασκευή λιμενικών υποδομών απαιτείται άμεσα σε νησιά όπως Σαντορίνη, Άνδρος (Γαύριο), Πάρος, Σαμοθράκη, Κάρπαθος, Κάσος.

(Με πληροφορίες από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ)

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΑΛΛΟΥ ΛΙΜΑΝΙ........ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ???
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ !!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Επομένως θέλει διόρθωση η εισαγωγή και ο τίτλος....
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Όχι στην εισαγωγή προστέθηκε η λέξη "μελέτη". Ο Τίτλος είναι σωστός γιατί η ανακατασκευή ξεκινά με ευρωπαϊκά χρήματα σε πρώτη φάση που είναι η μελέτη... Το κόστος της μελέτης είναι χρήματα... Το τι θα γίνει σε δεύτερη φάση θα το δούμε αργότερα.
Πάντως το Γαύριο μπήκε στα υπό μελέτη για χρηματοδότηση έργα. Αυτό είναι σημαντικό. Το αν θα γίνει θα το δούμε...
Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις και τις διευκρινήσεις

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Μάλλον παραφρασατε το δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα και λέτε πράγματα που δεν ισχύουν .Δείτε το λίγο προσεκτικότερα και θα καταλάβετε....
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Αντιγράφουμε:
"Το μέχρι σήμερα master plan του υπουργείου Υποδομών, που περιλαμβάνει όλα τα ανωτέρω έργα χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, προκειμένου να υπάρξει ένας μακροπρόθεσμος ολοκληρωμένος σχεδιασμός..."
Το μπέρδεμα είναι στην εισαγωγή... Πάντως τα κονδύλια μέχρι εδώ είναι ευρωπαϊκά...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

ΨΑΞΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ. Η ΕΥΡ.ΤΡ.ΕΠΕΝΔ. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΟ MASTER PLAN ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΟΧΙ ΤΑ ΕΡΓΑ!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Αντιγραφουμε:
"Το μέχρι σήμερα master plan του υπουργείου Υποδομών, που περιλαμβάνει όλα τα ανωτέρω έργα χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, προκειμένου να υπάρξει ένας μακροπρόθεσμος ολοκληρωμένος σχεδιασμός..."
Το μπέρδεμα έγινε στην εισαγωγή με την παράλειψη της λέξης μελέτη. Πάντως μέχρι εδώ τα χρήματα είναι ευρωπαϊκά. Γράφουμε όμως πως η ανακατασκευή μπορεί να είναι προεκλογικές εξαγγελίες. Άρα τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι τέλος.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Φυσικα και ειναι προεκλογικες παραφιλολογιες. Στο λιμανι του Γαυριου δεν εχει γινει καμια μελετη. Πως θα γινουν τα εργα?.Ετσι; φεραμε μπολντοζες και το καναμε;; Χρειαζεται περιπου 2 χρονια να εγκριθεί το master plan, και αλλα δυο για οποιαδήποτε αλλη μελετη συντήρησης ή κατασκευης. Μην σας παραμυθιαζουν!!!!!!!!! Αρκετα μας παραμύθιαΣΕ το ΣΥΡΙΖΑ