ΓΑΥΡΙΟ: κάντε μια στάση στο Καραβοστάσι!

 

Αν το εύγευστο και ποιοτικό φαγητό δείχνει τον πολιτισμό τότε το Καραβοστάσιν στο Γαύριο είναι... πολιτιστικό κέντρο! Και μάλιστα μετά μουσικής αν αναλογιστεί κανένας πως υπάρχει πάντα μια ταιριαστή μουσική που συνοδεύει τα "γκουρμέ" φαγητά του Γιώργου Σιγάλα. Το μεσημέρι συνεδεύει τον πελάτη απαλά μια λαϊκή μουσική: από Παπάζογλου μέχρι Κότσιρα. Το απόγευμα η μουσική αποκτά περισσότερη ένταση και λαϊκό περιεχόμενο με αναφορές στο έντεχνο χτες. Την ίδια στιγμή ο πελάτης δοκιμάζει μερικές από τις πιο εξαιρετικές γεύσεις φαγητών στην Άνδρο. Στη φωτογραφία το Καραβοστάσι μια καθημερίνη στα μέσα Ιουνίου (φωτ. Εν Άνδρω).

 

Το Καραβοστάσι και τον Σιγάλα δεν τους ήξερα. Άάκουσα να μιλούν στη γέφυρα του Superferry μια μέρα. Ένας ιδιοκτήτης φορτηγού περιέγραφε πόσο επαγγελματίας ο ιδιοκτήτης και πόσο ωραίο φαγητό είχε το μαγαζί του. Περιέγραφε με ενθουσιασμό ένα μπρόκολο μαγειρεμένο περίτεχνα. Ρώτησα κι έμαθα το μαγαζί. Είχα ακούσει και από έναν φίλο στο Γαύριο μερικά καλά λόιγια. Και ο κύκλος έκλεισε πάλι στην γέφυρα ενός καραβιού όταν τον γνώρισα. Του υποσχέθηκα πως θα πήγαινα μια μέρα να δοκιμάσω την κουζίνα του. Στη φωτογραφία ο Γιώργος Σιγάλας παίρνει παραγγελία από μια οικογένεια τουριστών (φωτ. Εν Άνδρω).

  Έτσι μόλις δόθηκε η ευκαιρία πρότεινα στην παρέα να πάμε στο Καραβοστάσι. "Ήρθες επιτέλους" είπε όταν μας είδε να μπαίνουμε στο μαγαζί του! "Σήμερα έχω μια αξέχαστη γαριδομακαρονάδα" συνέστησε. Ένας την προτίμησε. Όταν ήρθε και δοκίμασε έμεινε με το πηρούνι στο χέρι: "καταπληκτική" είπε! "Την έχεις μαγειρέψει στο νερό που έβρασες τις γαρίδες"! Ο Γιώργος χαμογέλαγε... Περιττό να πω πως όλοι τίμησαν δεόντως την γαριδομακαρονάδα που είχε παραγγείλει ο ένας! (φωτ, Εν Άνδρω).

"Τι θα γίνει ρε παιδιά, δεν θα φάω εγώ" διαμαρτυρόταν αυτός που παρήγγειλε την γαριδομακαρονάδα! Και γιατί να φάει όμως; Είχε αφήσει κανέναν να δοκιμάσει την απίστευτη μελιτζάνα σαγανάκι (με τοπικό τυρί) που ήρθε νωρίτερα; Με το που ήρθε - και πριν την βγάλουμε μια αναμνηστική φωτογραφία - ο μπαγάσας είχε πάρει ήδη από το πήλινο την πρώτη πηρουνιά! Δεν κρατιόταν ούτε να σερβιριστεί. Στη φωτογραφία η μελιτζάνα σαγανάκι με τυρί Άνδρου - με μια πηρουνιά λιγότερη - πριν εξαφανιστεί εντελώς... (φωτ. Εν Άνδρω).

Ευτυχώς δηλαδή που ο Γιώργος είχε φέρει εγκαίρως την τεράστια σαλάτα "καραβοστάσι" με εξαιρετικό αμοριανιτικο ούζο και συγκρατήθηκαν κάπως οι υπόλοιποι γευσιγνώστες της παρέας δείχνοντας χαρακτήρα!!! (φωτ. Εν Άνδρω).

Εγκαίρως ήρθαν και οι εξαιρετικές ψητές σαρδέλες. Και αυτό βοήθησε στο να μπει μια τάξη στην παρέα. .Γιατί όλοι όταν τις είδαν πατατεταγμένες, ανοιχτές, ξεροψημένες και καθαρισμένες πήραν από δύο-τρεις "για να έχουν άποψη" (φωτ. Εν Άνδρω).

Φεύγοντας μπορώ να πω πως όλοι η παρέα ήταν πάρα πολύ ευχαριστημένοι. Και μιλώ για μια παρέα όπου οι δύο στους τρεις ήταν πολύ "γκουρμέ" τύποι! Δηλαδή όλο και κάτι θα σχολιάσουν αρνητικό στο φαγητό. Εδώ όμως υπήρξε απόλυτη ομοφωνία. Και ομοφωνία υπήρξε και ως προς τις τιμές του εστιατορίου που ήταν εξαιρετικά λογικές και συνέβαλαν έτσι κι αυτές στην ομαδική ευχαρίστηση. Στη φωτογραφία ο Γιώργος Σιγάλας επί το έργον. Ένα έργο που το ξέρει καλά μιας και εργάζεται στην εστιάση από παιδί κι έχει το Καραβοστάσι επί 7ετία... (φωτ, Εν Άνδρω)

Δ.Μπ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Κυρία Ρέρρα,
Επειδή προφανώς αναφέρεστε στο σχόλιό μου, δεν θα μπω στον πειρασμό να σας παραθέσω τι ακριβώς εννοώ λέγοντας η «ποιότητα στα τάρταρα». Αλλωστε δεν είναι και σωστό σε ένα δημόσιο χώρο να μπούμε σε τέτοιες αντιπαραθέσεις.
Σας υπόσχομαι όμως, πως μια των ημερών θα περάσω από το μαγαζί, να πιω ένα ουζάκι και να μιλήσουμε από κοντά.
Άλλωστε χρόνια τώρα είμαι μόνιμος παραθεριστής στο νησί και χρόνια πολλά ΗΜΟΥΝ ένας καλός σας πελάτης.
Φιλικά

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητοί κύριοι..
Καταρχήν, ευχαριστούμε τον κ.Μπασαντή για το άρθρο που μας αφιέρωσε και τα καλά του λόγια… Λόγια που σε καμμία περίπτωση δεν αποτελούν «κείμενο διαφημιστικό (advertorial που λένε και τα διαφημιστικά γραφεία)».
Είναι λόγια που ήταν μέσα από την καρδιά του και που, βεβαίως, δεν θα ήμασταν σε θέση μετά από τόσα χρόνια του μέσα στο στίβος της δημοσιογραφίας, να του υποδείξουμε…!
Το «Καραβοστάσι του Σιγάλα» ανοιχτό χειμώνα-καλοκαίρι βρίσκεται αρκετά ψηλά στη προτίμηση τόσο των επισκεπτών όσο και των ντόπιων κατοίκων κατά τη διάρκεια των 7 χρόνων (συγκεκριμένα όγδοο καλοκαίρι) λειτουργίας του, προσφέροντας ποιοτικό φαγητό μαγειρεμένο με απλό και παραδοσιακό τρόπο…. και όχι τον τρόπο του fast food…που σημαίνει για όσους γνωρίζουν από παραδοσιακό-ελληνικό τρόπο μαγειρέματος ότι, για παράδειγμα, ο κολοκυθοκεφτές και το καλαμαράκι τηγανίζονται στο τηγάνι και όχι σε φριτέζα!!! Τουτέστιν μία-μία μερίδα τη φορά! Όπως και η γαριδομακαρονάδα… και το μυδοπίλαφο και ούτω καθεξής…..
Η ποιότητα σε καμμιά περίπτωση δεν «κάνει βουτιά στα τάρταρα» παρά μόνο σε περιπτώσεις γεγονότων μη γνωστών στο ευρύ κοινό-πελάτη (αβαρίας λεγόμενων, μιας ζημιάς, μειωμένου προσωπικού λόγω έκτακτης ασθένειας κλπ κλπ)…
Για όσους λοιπόν ψάχνουν και ποιότητα και εξαιρετική ταχύτητα «σέρβις», είναι σίγουρο ότι κάτι από τα δύο θα απωλέσουν… και εμείς σίγουρα, δεν θέλουμε να απωλέσουμε το πρώτο!!
Κατά τα λοιπά, σας ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη και για την προτίμησή σας…
Και ελπίζουμε κάθε φορά με τα χρόνια και δίνοντας καθημερινή μάχη στην Άνδρο (χειμώνα-καλοκαίρι το τονίζω!), μέσα την οικονομική κρίση, να παρέχουμε όσο το δυνατόν καλύτερο και ποιοτικότερο φαγητό….
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, και για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε πρόβλημα παράπονο ή δυσαρέσκεια κλπ…
Εκ της διεύθυνσης,
Αλεξάνδρα Ρέρρα
Mail: rerraal@gmail.com

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν το παραπάνω κειμενο ειναι διαφημιστικό (advertorial που λένε και τα διαφημιστικά γραφεία), τοτε ΟΚ. Αν ομως οχι, τοτε θα σας συστήσω να επαναλάβετε την επίσκεψη σας σε μια περίοδο αιχμής, ενα Σάββατο βραδυ της «φουλ σεζόν» και να ξαναγράψετε ενα άρθρο, για το πως ενα καλο μαγαζι χάνει το μέτρο οταν πλακώσει κόσμος,
πως το σέρβις γίνεται ... τρελοκομείο και πως η ποιότητα κανει βουτια στα τάρταρα. Κατα τα λοιπα συμπαθέστατοι οι ιδιοκτήτες και η προσπάθεια τους εδω και χρόνια, ομως... ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαινεται
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ.Μπ.
Γράψαμε προσεκτικά ότι ακούσαμε από άλλους κι ότι είδαμε και γευθήκαμε οι ίδιοι. Στόχος μας είναι να προβάλουμε επιχειρηματιες του νησιού μας που δίνουν τη μάχη τους. Και βεβαίως κρατούν την ποιότητα σε υψηλά στάνταρ. Η Άνδρος έχει ανάγκη να συζητάμε ότι καλό γίνεται. Έχουμε γράψει πολλές φορές και για άλλα καλά μαγαζιά και καλές προσπάθειες. Και θα συνεχίσουμε.
Και εσείς όμως ομολογείτε πως είναι πολύ καλο μαγαζί. Τώρα αν κάποιο βράδυ χάθηκε ο έλεγχος οι άνθρωποι συνεχίζουν και μετά κάποια ατυχία. Εμείς π'αντως φύγαμε από το Καραβοστάσι ενθουσιασμένοι.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro