Ξεκινούν το 2025 τα υδροπλάνα! Άγνωστo που είναι στο Νότιο Αιγαίο...

 

Δελτίο Τύπου

Η Ελλάδα ετοιμάζεται για αποθαλασσώσεις το 2025!

Με την έγκριση των πτήσεων υδροπλάνων σε Βόλο, Καλαμάτα και Σκύρο, το δίκτυο υδροπλάνων επεκτείνεται δυναμικά, φέρνοντας την Νησιωτική Ελλάδα πιο κοντά... Το 2025 σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τις μεταφορές, ενός διευρυμένου δικτύου με γρήγορες και ευέλικτες συνδέσεις με υδροπλάνα που αναβαθμίζουν τον τουρισμό και μεταφορικές επιλογές του Έλληνα.

Η Hellenic Seaplanes, σε συνεργασία με την Πολιτεία και τις τοπικές αρχές, προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς στην ανάπτυξη του δικτύου υδροπλάνων, εντάσσοντας τρεις στρατηγικούς προορισμούς: τον Βόλο, την Καλαμάτα και τη Σκύρο. Σε αυτές τις περιοχές οι βασικές υποδομές προσέγγισης των υδροπλάνων έχουν ολοκληρωθεί και δεν είναι απλώς κόμβοι μεταφορών, αλλά σημεία-κλειδιά για την ενίσχυση της τουριστικής και οικονομικής ανάπτυξης σε εθνικό επίπεδο. Οι τρεις αυτές περιοχές, με τη στρατηγική τους σημασία, αποτελούν το θεμέλιο για τη δημιουργία ενός σύγχρονου δικτύου που φέρνει την Ελλάδα πιο κοντά. 

Υδατοδρόμιο Σκύρου

Στρατηγικός Ρόλος της Καλαμάτας: Κέντρο για την Πελοπόννησο, Κρήτη, Αιγαίο και το Ιόνιο 

Η νέα υποδομή υδροπλάνων ενισχύει τη διασύνδεση της περιοχής με την υπόλοιπη παράκτια και νησιωτική Ελλάδα, δημιουργώντας γρήγορες, ευέλικτες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις μετακίνησης. Η Καλαμάτα γίνεται το κέντρο που ενώνει τέσσερις θάλασσες: τον Μεσσηνιακό Κόλπο, το Ιόνιο, το Κρητικό Πέλαγος και το Αιγαίο.  

Σκύρος: Ο θησαυρός του Αιγαίου πιο κοντά από ποτέ

Η Σκύρος, ένας από τους λιγότερο εξερευνημένους αλλά πανέμορφους προορισμούς του Αιγαίου, γίνεται πιο προσιτή από ποτέ. Με την αδειοδότηση πτήσεων και ένταξή της στο δίκτυο υδροπλάνων, οι ταξιδιώτες θα μπορούν να απολαμβάνουν γρήγορη και άνετη πρόσβαση σε έναν μοναδικό και ανεξερεύνητο προορισμό. 

Ο Βόλος ξαναγράφει ιστορία: Αφετηρία για τα υδροπλάνα και πύλη για τις Σποράδες και το Βόρειο Αιγαίο 

O θρυλικός δεσμός του Βόλου με τη θάλασσα, από την εποχή της Αργούς, συνεχίζεται και στο σύγχρονο παρόν με την επανεκκίνηση των υδροπλάνων στο λιμάνι του, αφού το 2009 τα αμφίβια αεροσκάφη εξυπηρετούσαν με πτήσεις τη γραμμή Βόλος – Σποράδες. 

Επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική σημασία της περιοχής για τις θαλάσσιες μεταφορές, ο Βόλος έλαβε νέα αδειοδότηση εξυπηρέτησης υδροπλάνων, ανοίγοντας τον δρόμο για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων γρήγορης διασύνδεσης με Σκύρο, Αλόννησο, Σκόπελο και τα νησιά Βορείου Αιγαίου. 

Hallenic Seaplanes

 

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Σημειώστε ακόμη ότι πολύ πρόσφατα έλαβε την Περιβαλλοντική Έγκριση η δημιουργία Υδατοδρομίου στην Αττική στον Άλιμο , γεγονός ιδιαίτερα θετικό καθώς ως σημείο Έναρξης θα καθιστά εξαιρετικά εύκολη στους επισκέπτες της Αθήνας να πετάξουν σε λιγότερο από 40 λεπτά στην Άνδρο χωρίς να απαιτηθεί η οδική μετάβαση στην Ραφήνα - που συνήθως απαιτεί άνω των 60 λεπτών (που προστίθενται στην 1 ή 2 ώρες του πλού των πλοίων της γραμμής).

This comment was minimized by the moderator on the site

Όταν το 2005 - που πρωτοεμφανίστηκαν τα υδροπλάνα στην Ελλάδα από την εταιρεία AIR SEA LINES Ελληνο-καναδού επιχειρηματία , αμέσως το θεώρησα ως εξαιρετική ευκαιρία για το νησί μας να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία να προσαυξήσουμε μέσω αυτού του εναλλακτικού μεταφορικού μέσου την προσβασιμότητα τουριστών προς την Άνδρο - που αδικείται σε σχέση με τα υπόλοιπα Κυκλαδονήσια συνδεόμενη ακτοπλοϊκά μόνο μέσω του λιμανιού της Ραφήνας και όχι με τον Πειραιά. Έτσι ετοίμασα κάποια Προσχέδια για Υδατοδρόμια στην Άνδρο και ξεκίνησα την παράκληση ενημέρωσης των δημάρχων που διαδέχθηκαν μετά το 2016 . Κατάντησα γραφικός και μάλλον ενοχλητικός καθότι κανένας εκ των κυρίων αυτών δεν με δέχθηκε ! Εν τω μεταξλυ η Ελληνο-καναδική εταιρεία χρεωκόπησε και στην θέση της ιδρύθηκαν 2 νεώτερες εταιρείες - η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ και η HELLENIC SEAPLANES - με τις οποίες είχα διερευνητικές τηλεφωνικές επαφές και έδειξαν ενδιαφέρον. Τώρα πλέον έχω επικαιροποιήσει τα Προσχέδια μου και έχω απευθυνθεί στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου , ελπίζοντας μια πιο αξιόλογη υποδοχή . Ο δε δήμαρχος Άνδρου αποφεύγει ακόμη και να συνομιλήσει μαζί μου - όπως όμως και ο προκάτοχος του !

This comment was minimized by the moderator on the site

Η Σκύρος που αναφέρεται στο άρθρο ως ένας από τους προορισμούς -και μάλιστα αρχικούς- στο Αιγαίο, δεν συγκρίνεται με το νησί μας! Ο Δήμος του νησιού σε συνεργασία με τους κατοίκους, αλλά και την περιφέρεια στην οποία ανήκει, κάνει πάρα πολλές προσπάθειες για την ανάδειξη του νησιού. Τρανό παράδειγμα η εταιρεία λαϊκης βάσης (με μετοχές σχεδόν όλων των Σκυριανων) και το Πλοίο Αχιλλέας που έχει η Σκύρος εδώ και λίγες δεκαετίες. Μπορεί να είναι από τους λιγότερο εξερευνημένους προορισμούς στο Αιγαίο. Αντίστοιχα είναι και η Άνδρος! Τα τελευταία χρόνια μας ανακαλύπτουν ως προορισμό από βόρεια Ευρώπη, Καναδά, Αυστραλία (ναι καλά διαβάζετε) και ΗΠΑ. Σημασία λοιπόν έχει τι κάνουμε εμείς και ποιες εναλλακτικές μορφές πέραν των συμβατικών πλοίων που προσεγγίζουν την Άνδρο, επιδιώκουμε να αναπτύξουμε, όπως τα υδροπλάνα για να επικοινωνήσει πολύπλευρα το νησί μας με την ηπειρωτική Ελλάδα και τα υπόλοιπα νησιά, τόσο των Κυκλάδων, όσο και των Σποράδων ή του ανατολικού και Βορείου Αιγαίου.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Δεν είναι άρθρο μας, είναι απόσπασμα από δελτίο τύπου της εταιρείας Hellenic Seaplanes. Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα με τις επισημάνσεις σας.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 ημέρες πριν από το χρήστη enandro enandro