"Wind Solution": Ένα ακόμα πλοίο για την Άνδρο;


 

Ένα ακόμα πλοίο που σχεδιάζεται μάλλον να εξυπηρετεί και την Άνδρο, αγόρασε η SeaJets του Μ. Ηλιόπουλου. Πρόκειται για το επιβατηγό-οχηματαγωγό Wind Solution, το οποίο βρίσκεται ήδη καθ' οδόn από την Αγγλία στον Πειραιά, όπου αναμένεται να φτάσει στις 27 Ιανουαρίου.

Είναι βαπόρι κατασκευής του 1973 (συνομήλικο με το Super Ferry II)  μηκους 123 μ. και πλάτους 19. Διαθέτει μεγάλο γκαράζ και πολλές καμπίνες. Η ταχύτητα του είναι 18 κόμβοι και τον τελευταίο καιρό, χρησιμοποιείτο ως πλωτό ξενοδοχείο στο λιμάνι του νησιού Portland.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρίας για τα δρομολόγια του είναι ακόμα άγνωστος. Ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι  μελετάται να χρησιμοποιηθεί στην ενδοκυκλαδική γραμμή, συνδέοντας και την Άνδρο με την Σύρο και τα υπόλοιπα νησιά.

Χ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΠΛΩΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΦΟΥΝΤΑΡΕΤΕ ΚΑΠΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΗΝΟ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΠΛΩΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ 5 ΑΣΤΕΡΩΝ ΜΕ ΚΑΖΙΝΟ,ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΑΣΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΛΠ..ΚΛΠ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ?
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ, ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ....ΕΙΔΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΒΕΒΑΙΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΑΣ, ΠΟΥ ΚΙΑ ΕΞΟΔΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ.
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ.

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλυτερα δεν γινοταν κυριε Ηλιοπουλε ! ! Αυτο το πλοιο που αφορασατε, δεν κανει ουτε για το Πακισταν να εκτελει δρομολογια ! Τα σωστικα του μεσα,ειναι τοσο ξεπερασμενα,που οποιο λιφτινγκ και να του κανετε, θα ειναι ....ο σωζων εαυτω σωθητω !
Μα καλα με τοσα λεφτα και μαλιστα με σημαια Κυπρου στα πλοια σας,χωρις να πληρωνεται φραγκο στο ΝΑΤ, αυτο το "" καινοοργιο"" πλοιο πηγατε και βρηκατε ?
Δεν αγοραζετε καλυτερα ,κανενα απο την BLUE STAR FERRIERS...τουλαχιστον να σοβαρευτουμε ολοι μας

This comment was minimized by the moderator on the site

Άλλο ένα ΓΕΡΑΣΜΈΝΟ σκάφος στο βωμό του κέρδους με προσπάθεια να μας "πουλήσουν" το "καινούριο πλοίο της γραμμής". Αν έρχονταν ένα νεώτερο και γρηγορότερο να το διατυμπανιζαν. Τα πλοία από την Ραφήνα ΠΟΛΛΆ, αλλά για Άνδρο ΜΌΝΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΆ.
ΕΥΤΥΧΏΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΏΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΌΓΟ ΣΚΑΦΟΥΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

Vessel WIND SOLUTION (IMO: 6918560, MMSI: 235062382) is an offshore support vessel built in 1969 and currently sailing under the flag of United Kingdom. WIND SOLUTION has 123m length overall and beam of 19m. Her gross tonnage is 8893 tons.

WIND SOLUTION
Accommodation Vessel Accommodation Vessel
IMO: 6918560
MMSI: 235062382
Call Sign: 2ARO7
Flag: United Kingdom [GB]
AIS Vessel Type: Passenger
Gross Tonnage: 8893
Deadweight: 1845 t
Length Overall x Breadth Extreme: 122.71m × 19.61m
Year Built: 1969
Status: Active

This comment was minimized by the moderator on the site

ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ ΔΕ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 1974..

This comment was minimized by the moderator on the site

Σύμφωνα με ιστοσελίδες που ασχολούνται με τα ναυτιλιακά δρώμενα και τους διάφορους τύπους πλοίων, το συγκεκριμένο πλοίο είναι κατασκευής του 1969 (επομένως λιγακι παλαιότερο του "δικού" μας Superferry II) με το πρώτο του ονομα ως Prinsessan Christina. Τώρα το οτι η εν λόγω εταιρεία προμηθεύεται μονιμως μεταχειρισμένα πλοία -συμβατικα και ταχύπλοα- είναι ένα αλλο θέμα συζήτησης, το οποίο μπορεί να αναλυθεί και να συζητηθεί αλλού και οχι με αφορμή αυτό το αρθορ του Εν Ανδρω.