Το ταχύτερο καταμαράν στο κόσμο απέκτησε η SeaJets! Πιθανώς να "πιάνει" και Άνδρο…

Ένα ταχύπλοο ιδιαίτερα υψηλών ταχυτήτων απέκτησε η SeaJetκαι από του χρόνου την άνοιξη, θα ταξιδεύει στο Αιγαίο, με μεγάλη πιθανότητα να προσεγγίζει και στην Άνδρο!

Πρόκειται για ένα σούπερ Ε/Γ-Ο/Γ που ναυπηγήθηκε στην Αυστραλία το 1999 από την Austal, ενώ από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του κατέκτησε ρεκόρ Guinness ως το ταχύτερο ταχύπλοο στον κόσμο.

Με το νέο του όνομα “World Champion Jet”  έρχεται σε λίγες ημέρες στην Ελλάδα, το πρώην “Villum Clausen”, με σημειωμένη ταχύτητα στους 46,20 κόμβους την ώρα, ενώ αναφέρεται πως κατέγραψε και ταχύτητα 47,7 κόμβων στο ίδιο ταξίδι!

Με 2 μηχανές Gas Turbines GE LM των 49.000 Hp, θα είναι το ταχύπλοο που θα εκτοξεύσει τον ανταγωνισμό στην ακτοπλοΐα στα ύψη, λόγω των πολύ υψηλών προδιαγραφών και επιδόσεων του σκάφους. Με μήκος στα 86,6 και πλάτος στα 24 μέτρα, μπορεί να μεταφέρει 1000 επιβάτες και 184 οχήματα. Το 2000 ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Ystad (Σουηδία) – Rønne (Δανία).

Χ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Αν πιστευύτε οτι θα εντάξει στους προορισμούς του συγκεκριμένου πλοίου και το Γαύριο, μάλλον απατάστε κύριε διαχειριστά του μπλογκ! Εκτος και αν κάνει κάποιο τρικ πάλι η εταιρεία με τα κόστη των εισιτηρίων και συμπαρασύρει και τις υπόλοιπες σε μειώσεις που δε θα οδηγήσουν πουθενα σε τελικό στάδιο, όπως το περσινό καλοκαίρι που έγινε το απίστευτο μπάχαλο. Διαφορετικά με μέση ταχύτητα στα 40 μίλια την ώρα, θα πρέπει ένα ατομικό εισιτήριο οικονομικής θέσης από Ραφήνα για Ανδρο να διαμορφωθεί στα € 30,00! Σημαντικό αρνητικό ρόλο στη διαμορφωση των εισιτηρίων βέβαια για το νησί της Ανδρου, παίζει ο τρόπος υπολογισμού του εισιτηρίου, ο οποίος παραμένι ακ΄μη διαμορφωμένος βάσει της προς πολλών δεκαετιών γραμμής Παιραιά Χώρας Ανδρου (εποχή που τα πλοία αδειαζαν κόσμο και επιβάτες με βάρκες), παρα το γεγονός του οτι για πάνω απο 40 χρόνια έχει αναπτυχθεί η συγκοινωνία από τη Ραφήνα στο Γαύριο. Για το λόγο αυτό μάλιστα και οι εκάστοτε ανακοινώσεις στα πλοία κατά την προσέγγιση τους στην Ανδρο αναφέρουν "πλησιάζουμε στο λιμένα της Ανδρου" και οχι στο Γαύριο της Ανδρου. Ψιλά γράμματα θα πει κάποιος ντόπιος ή επισκέπτης: οταν όμως διαπιστώσει οτι το αντίτιμο του κανονικού ναύλου απο τη Ραφήνα για το Γαύριο δεν θαέπρεπε να ξεπερνά τα € 12,50-13,00 ευρω με τρέχουσες συνθήκες, θα ξεκινήσει να διαμαρτύρεται. Οι οποιες εκπτώσεις κατά διαστήματα γίνονται, αποτελούν στάχτη στα μάτια, τουλαχιστον όσων πηγαινοέρχονται συχνά στο νησί των ανέμων. Ποιος έχει διαμαρτηρυθεί για παράδειγμα για το γεγονός του οτι το ατομικο εισιτήριο από Γαύριο για Ηράκλειο με τα γνωστά συμβατικά είναι κατά περίπου € 10,00 ακριβότερο από τον οικονομικό ναύλο από τη Ραφήνα για τον ίδιο τελικό προορισμό? Κανείς εως σήμερα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Απο θεσσαλονικη να το βαλουν που βαζουν ολα τα παλιά!