Πιέσεις για αύξηση των εισιτηρίων! 'Η, διαφορετικά για μείωση του ΦΠΑ των ναύλων…

Το προεδρείο της ημερίδας, Στο κέντρο ο υπουργός Ναυτιλίας Ν. Σαντορικίος και ο ΓΓ Δ. Τεμπονέρας (φωτ. Εν Άνδρω).

Ολοκληρώθηκε η ημερίδα που έγινε σήμερα Δευτέρα 19/11/18 στη Σύρο με θέμα: «Ακτοπλοϊκή Διασύνδεση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου». Το γενικό συμπέρασμα είναι πως υπάρχουν αυξημένες πιέσεις για αύξηση των εισιτηρίων λόγω της αύξησης του πετρελαίου. Εναλλακτικά οι εταιρείες ζήτησαν την μείωση του ΦΠΑ.

Γενική άποψη της αίθουσας κατά την διάρκεια της ημερίδας (φωτ. Εν Άνδρω).

Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από την ομιλία του προέδρου των ελλήνων ακτοπλόων Μ. Σακέλλη, ο οποίος είπε πως είναι αναπόφευκτη κάποια στιγμή, λόγω της ανόδου του πετρελαίου, η αύξηση στις τιμές των ναύλων. Και εξήγησε πως η αύξηση των τιμών των καυσίμων το 2017 ήταν 29% και το 2018 25%! Αποτέλεσμα αυτών των αυξήσεων ήταν να επιβαρυνθούν κατά 100 εκατ. ευρώ οι εταιρείες. Ποσό που αποτελεί το 15% των εισπραττόμενων ναύλων.

Ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου μιλά στην ημερίδα (φωτ. Εν Άνδρω).

Σε διαφορετική περίπτωση ζήτησε την μείωση του ΦΠΑ στο 13% ή ακόμα και στο 6% ώστε να μην αυξηθούν τα εισιτήρια. Και διευκρίνισε πως ανάλογα με την γραμμή το 30% – 50% των επιβατών ταξιδεύει με εκπτωτικά εισιτήρια. Αναφερόμενος στο μεταφορικό έργο των ακτοπλοϊκών εταιρειών, είπε ότι η δρομολόγηση νέων πλοίων συνέβαλε σημαντικά στην άνοδο του μεταφορικού έργου και έτσι το 2017 υπήρξε αύξηση 9,5% ενώ το 2018 αναμένεται 3% έως 5%.

Σε πρώτο πλάνο ο Δ, Τσούμας (Fast Ferries) μιλά με τον αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών Γ. Μαργαρίτη (φωτ. Εν Άνδρω).

Και κατέληξε πως σήμερα στις ακτοπλοϊκές γραμμές πλην πορθμείων στο Αιγαίο και στο Ιόνιο είναι δρομολογημένα 74 πλοία, 53 συμβατικά και 21 ταχύπλοα. Είπε ότι από τα 74 πλοία τα 10% ή το 13,5% είναι ηλικίας άνω των 40 ετών. Τόνισε δε ότι στο τέλος της επόμενης δεκαετίας τα 41 πλοία ή το 55,5% θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών με αποτέλεσμα τα αμέσως επόμενα χρόνια να είναι σταδιακά αναγκαία η αντικατάστασή τους.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος της Sea Jets μιλά στην ημερίδα (φωτ. Εν Άνδρω).

Στο ίδιο μήκος κλίματος κινήθηκε και η ομιλία του Μάριου Ηλιόπουλου που ζήτησε κι αυτός μείωση του ΦΠΑ και τον προστίμων υπογραμμίζοντας το τεράστιο πρόβλημα από την άνοδος του πετρέλαιο. Τέλος τοποθέτηση εφ όλης της ύλης επί των προβλημάτων της γραμμής μας έκανε εκ μέρους της Fast Ferries ο Δημήτρης Τσούμας.

Ο Δημήτρης Τσούμας της Fast Ferries μιλά στην ημερίδα (φωτ. Εν Άνδρω).

Στην ημερίδα παραβρέθηκαν ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, ο ΓΓ υπουργείου Ναυτιλίας Δ. Τεμπονέρας, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων Γ. Ρουσσός, ο περιφερειάρχης Γ. Χαστζημάρκος, ο αντιπεριφερειάρχης Γ. Λεονταρίτης, ο πρώην υπουργός Παυλίδης, οι βουλευτές Κυκλάδων Συρίγος και Συρμαλένιος, οι βασικές ακτοπλοϊκές εταιρείες του Αιγαίου Blue Star, Sea Jets, Golden Star Ferries, Fast Ferries κλπ. και αρκετοί δήμαρχοι και έπαρχοι των Κυκλάδων, ανάμεσα τους ο δήμαρχος και ο έπαρχος Άνδρου, οι οποίοι και μίλησαν στην ημερίδα. Για τις εισηγήσεις των δύο εκπροσώπων της Άνδρου θα επανέλθουμε προσεχώς.

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ ΜΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΩΣΘΟΚΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ (ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ-ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Κ.Τ.Λ)

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΕΛΕΟΣ...….

This comment was minimized by the moderator on the site

Τις τελευταίες δύο εβδομάδες παρατηρείται μια μικρή, αλλά σημαντική μείωση στις τιμές των καυσίμων. Θα πει κανείς πως η τιμή ανα λίτρο παραμένει ακριβή ακόμη! Δεν διαφωνούμε σε αυτό πιστεύω όλοι. Αλλά και μερικά χρόνια πριν που είχαν πέσει οι τιμές δεν είδαμε τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να μειώνουν αντίστοιχα τα αντίτιμα των εισιτηρίων τους. Εντάξει όσον αφορά τα κοντινά νησιά στην Αττική των Κυκλάδων (πχ Κύθνος, Ανδρος, Κέα) και του Σαρωνικού (βλέπε Αίγινα, Σαλαμίνα, κ.α.) οι τιμές υποφέρονται ακόμη, όμως αν κανείς θέλει να ταξιδέψει στη Νάξο ή την Πάρο για παράδειγμα, καλείται να πληρώσει το ποσό των € 32,00 - € 35,00 κοντά ανά διαδρομή! Αντιλαμβάνονται λοιπόν οι κύριοι ακτοπλόοι, οτι η όλη κατάσταση μας αναγκάζει να ψάχνουμε τις όποιες εκπτώσεις, μειώσεις ή όπως αλλιώς θέλουν να αποκαλούν τα μειωμένα εισιτήρια στα δρομολόγια από και προς τα νησιά. Δεν ξύπνησε κανείς λογικός άνθρωπος το πρωι και σκέφθηκε "πως θα γλυτώσω το εισιτήριο του πλοίου". Οι καταστάσεις μας αναγκάζουν αγαπητοί κύριοι και η ανάγκη να μεταβούμε περνώντας τη θάλασσα για να πάμε από και προς τα όμορφα νησιά της πατρίδας μας!

This comment was minimized by the moderator on the site

Φιλε σκεπτωμενε Ανδριωτη, το θεμα δεν ειναι να "επιτεθεις" στο συμπατριωτη που προφανως γραφει ειρωνικα.
Το θεμα ειναι τι γινεται εν γενει με τις τιμες κ ειδικα για Ανδρο οπου ειναι ηδη εξωφρενικες συναρτησει της αποστασης.
Συγκρινε για παραδειγμα την τιμη ατομικου ή αυτοκινητου για Ανδρο σε σχεση με Τηνο ή Μυκονο (περιπου διπλη ή κ παραπανω αποσταση) κ θα δεις ποσο παραπανω (αναλογικα) μας χρεωνουν.
Βλεπεις για Ανδρο δεν υπαρχει ανταγωνισμος απο Πειραια, οποτε "βαραμε στο ψαχνο" αφου ο Ανδριωτης θα πληρωσει αναγκαστικα. Περαν αυτου και η ομοιομορφια στη διαμορφωση των ναυλων απο ανταγωνιστικες εταιρειες ειναι ακομα ενα σοβαρο θεμα προς συζητηση.
Επισης μην κοιτας την τιμη αντλιας που βαζεις. Ειναι γνωστο ελληνικο φαινομενο το οτι αν ανεβει η τιμη βαρελιου ανεβαινει στιγμιαια κ η τιμη αντλιας, ενω αν πεσει, τοτε στην αντλια η μειωση κανει να εμφανιστει μερες ή βδομαδες. Επισης οι τιμες, αλλα νομιζω κ οι φοροι, ναυτιλιακου καυσιμου δεν εχουν καμια σχεση με αυτες του καυσιμου κινησης.
Τελος κ. Μπασαντη, νομιζω χρησιμο θα ηταν, να μεταφερεται στους υπευθυνους των εταιρειων τον προβληματισμο για αυτη την ρατσιστικη, μπορω να πω, τιμολογιακη πολιτικη απ'ολες ανεξαιρετως τις εταιρειες.
Η σχεση σας μαζι τους φαινεται ιδιαιτερως θερμη απο τα κατα καιρους διθυραμβικα αρθρα σας. Η προσβαση λοιπον που φαινεται να εχετε προς αυτους, ισως μπορει να βοηθησει ολους τους συμπατριωτες μας. Εστω κ μια απαντηση επωνυμως απο τους διοικουντες, για την αδικια αυτη, θα ειναι κερδος.

This comment was minimized by the moderator on the site

Προφανώς δεν έχει αυξηθεί το πετρέλαιο. Προχτές που 'εβαλα από το βενζινάδικο στο Μπατσί το βρήκα στο 1.30. Πολύ κάτω από πέρσι που είχε 1.15 νομίζω. Με τέτοιες εκπτώσεις στο Μπατσί σίγουρα στο Γαύριο που είναι πιο κοντά στο λιμάνι θα κάνει πολύ φτηνότερα άρα έχει δίκιο ο κουβαρντάς ο Γαυριώτης που είναι έτοιμος να δανείσει. Αλλά από πια τράπεζα θα βγάλει τα λεφτά του ο κουβαρντας; Και πόσα θα τους δανείσει; Γιατί δεν σκέφτετε να ζητήσει από την κυβέρνηση να πέσει το θηριώδες 24% που μας φέσωσε όλους; Οι τιμές μπορούν να διαμορφωθούν χαμηλότερα χωρίς δάνεια αν η κυβέρνηση πάψει να δίνει κοινωνικά μερίσματα σε όποιον μιλάει ξένες γλώσσες και δεν μιλάει ελληνικά. Αυτό πρέπει να πιέσουμε όλοι κι όχι να λέμε ανέκδοτα. Γιατί αν ακριβήνουν τα εισιτήρια βλέπω να τα πληρώνουμε θέλουμε δε θέλουμε. Γιατί πως θα πάμε απέναντι; Με τα πόδια ή με το αυτοκίνητο;

This comment was minimized by the moderator on the site

Να τα δανείσουμε τα παιδιά κανένα ψιλό αφού δεν βγαίνουν ρε παιδιά κάντε κανένα έρανο για τους εφοπλιστές μας...

This comment was minimized by the moderator on the site

ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ Κ.ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΕ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΤΡΑΚΥΛΥΣΕ ΣΤΑ 55 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ 75