Μποτιλιάρισμα λόγω "μέτρων" στο Γαύριο!!! Δρομολόγια για κλάματα σε Άνδρο και Ραφήνα!!!

 

Καροτσάδα δεκάδες ή εκατοντάδες ΙΧ κατευθύνονται όλα μαζί την ίδια ώρα για την ταυτόχρονη αναχώρηση τριών πλοίων από το Γαύριο! Φυσικά ο υπουργός Ναυτιλίας - αρμόδιος για τις ώρες των δρομολογίων - και έχει ευθύνες για αυτή την κατάσταση στους μικρούς δρόμους της Άνδρου. Εκατοντάδες ΙΧ κινούνται για να αναχωρλησουν ταυτόχρονα το βράδυ της Κυριακής από το μικρό και ημιτελές λιμάνι του Γαυρίου. Αυτή την λεπτομέρεια  δεν την σκέφτηκαν οι φωστήρες του υπουργείου Ναυτιλίας!!!... (φωτ. Εν Άνδρω).

Οι αστοχίες των "μέτρων" που πάρθηκαν στη σύσκεψη για το Γαύριο μπλόκαραν την Κυριακή το βράδυ εκατοντάδες αυτοκίνητα για περίπου μισή ώρα στον δρόμο προς το λιμάνι! Αρκούν μόνο οι φωτογραφίες στην είσοδο του Γαυρλιου για να καταλάβουν αρμόδιοι και αναρμόδιοι της Άνδρου τι δημιούργησαν τα απερίσκεπτα μέτρα τους. Και αρκούν βεβαίως οι φωτογραφίες των δρόμων της Άνδρου και των λιμανιών του Γαυρίου και της Ραφήνας για να καταλάβουν οι φωστήρες του υπουργείου Ναυτιλίας που οδηγουν τα δρομολόγια που όρισαν τις ανύπαρκτες υποδομές Άνδρου και Ραφήνας. 

Το κομβόι των ΙΧ συνεχίζει για χιλιόμετρα στους δρόμους της Άνδρου. Αλλά που να καταλάβουν οι φωστήρες του υπουργείου Ναυτιλίας και του ΣΑΣ τι σημαίνει ταυτόχρονη άφικη και αναχώρηση τριών πλοίων σε ένα νησί με περιορισμένες οδικές δυνατότητες (φωτ. Εν Άνδρω).

Δεν φτάνει όμως η καροτσάδα ήρθαν και τα απερίσκεπτα "μέτρα" των αρμοδίων στο Γαύριο! Δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε τίποτα. Οι τρεις φωτογραφίες μιλάνε μόνες τους. Αντί να δημιουργήσουν κυκλική ροή προς το λιμάνι - από τον μικρό περιφερειακό του Γαυρίου - σταμάτησαν εκατοντάδες προσερχόμενα αυτοκίνητα στην είσοδο του οικισμού μόλις έδεσε νο Θεολόγος!!! Υπήρχαν αυτοκίνητα στην ουρά που έφταναν για τομ Θεολόγο! Υπήρχαν εκατοντάδες ΙΧ που έφταναν για το Tera και το Superferry,. Χάρη "μέτρα"  (συνεργασία Δήμου Άνδρου, Λιμεναρχείου Άνδρου και Αστυνομίας Άνδρου) παρέμειναν όλα τα ΙΧ ακινητοποιημένα για μισή και πλέον ώρα στον δρόμο, ενώ τα πλοία έφταναν!!!... (φωτ. Εν Άνδρω).  

Και να πεις πως δεν το έγραψε ο συνεργάτης του Εν Άνδρω; Το έγραψε ο άνθρωπος από την Τετάρτη 27/6: "Μια τρύπα στο νερό τα μέτρα"! Ιδού σε τρεις φωτογραφίες στη σειρά η τρύπα των μέτρων! Κατά τα άλλα η εντολή μάλλον ήταν να αδειάσει ο Θεοιλόγος, να φορτώσουν και να φύγουν τα λεωφορεία και ο όλος ο άλλος κόσμος ας περιμένει μισή ώρα μποτιλιαρισμένος στον δρόμο! Μόνο που ο κλοσμος μετά από μερικά λεπτά αναμονής άρχισε να κορνάρει και να διαμαρτύρεται για να προλάβει τα πλοία! Αρκετοί βγήκαν να δουν τι συμβαίνει σε έναν εντελώς άδειο δρόμο!!! Μιας και το Θεολόγος είχε λίγα σχετικά αυτοκίνητα! Όμως το "μέτρο" της ακινητοποίησης της εισόδου ΙΧ συνέχιζε επί ημίωρο στον άδειο δρόμο της εξόδου από το λιμάνι. Η φωτογραφία μιλά μόνη της!!!.. (φωτ. Εν Άνδρω).

  Η "αποθέωση" των "μέτρων"! Ένα ξέμπαρκο ΙΧ ανηφορίζει ενώ εκατοντάδες ακινητοποιημένα το... κοιτάνε!  Τα κορναρίσματα ασταμάτητα. Όμως τα μέτρα... μέτρα! Οι πιο έξυπνοι άρχισαν να στρίβουν μαζικά στον μικρό πειφερειακό. Από εκεί μπήκαμε κι εμείς στο λιμάνι. Το αστείο είναι πως κάποιος νόμισε πως η αστυνομία και το λιμεναρχείο είχαν κάνει παράκαμψη!!! Που να ήξερε ο άνθρωπος πως ούτε που το σκέφτηκαν είτε στην "σύσκεψη" είτε αργότερα! Ήταν οι οδηγοί που έκαναν την παράκαμψη ακολουθώντας ο ένας τον άλλον!!! (φωτ. Εν Άνδρω).

 Τρεις φωτογραφίες αφιερωμένες στους ορεσείβιους που διοικούν το υπουργείο Ναυτιλίας. Στην πρώτη και στη δεύτερη το Tera και το Superferry μπαίνουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στο λιμάνι (200-300 μέτρα το ένα από βτο άλλο)!!! Η θάλασσα λάδι. Έτσι μπορούν και δένουν και τα δύο. Αν είχε αέρα θα περίμενε το δεύτερο το πρώτο κανένα μισάωρο  και βάλε. Και το πρώτο άαλο ένα μισάωρο τον Θεολόγο που φτάνει πρώτος! Μιλάμε για φωστήρες του τουρισμού στο Ναυτιλίας!!! Στην τρίτη φωτογραφία βγαίνουν και τα δύο πλοία ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ από το λιμάνι. Άμα γίνει καμιά στραβή να δούμε ποιος θα την πληρώσει; Κανένας ναύτης υποθέτουμε (φωτ. Εν Άνδρω).. 

 Το δράμα ολοκληρώνεται στην Ραφήνα. Θεολόγος και Tera - έφτασαν σχεδόν ταυτόχρονα - και ξεφορτωναν μαζί τα ΙΧ. Και το λιμάνι μπλόκαρε. Τι δεν καταλαβαίνουν οι φωστλήρες του Ναυτιλίας από τις δυο παραπάνω φωτογραφίες από την γέφυρα του Superferry; Βεβαλιως οι λιμενικοί της Ραφήνας σκίζονται. Αλλά τι να κάνουν; Και τα δύο πλοία ξεφορτώνουν από δύο καταπέλτες με τη μια 200 ΙΧ! Το λιμάνι έχει μια έξοδο και οι μικροί δρόμοι της Ραφήνας δεν αντέχουν τόσο ξαφνικό φορτίο. Και το καλοικαίρι ακόμα δεν μπήκε... Πριν αδειάσει το λιμάνι φτάνει με άλλα 150 ΙΧ το Superferry!!! Ποιος από τους φωστήρες του Ναυτιλίας που έβαλαν τρεις ταυτόχρονες αφίξεις σε Άνδρο και Ραφήνα μπορεί να δει το χάλι που... σχεδίασαν; φωτ. Εν Άνδρω).

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
Συγχωρέστε με που θα χρησιμοποιήσω ψευδώνυμο, αλλά ναί, φοβάμαι ότι αν δεν το κάνω, δεν θα έχω άνθρωπο στο μαγαζί μου. Εριέττα Γαύριο Ανδρος Ιούνιος 2018. Γεωργία - γυνή)
Φίλοι επαγγελματίες, ντόποιοι κυρίως αλλά και ‘’ ξένοι’’ που αποφασίσατε να ζήσετε μεταξύ μας, δεν θα πρέπει να κυτταχτούμε όλοι στον καθρέπτη μας και να πούμε τώρα μερικές αλήθειες ??
Κάθε μέρα και ειδικότερα, όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης και του μηδενισμού των πάντων, έχουν δίκιο πολλοί απο τους επαγγελματίες που φοβούνται και υποχωρούν σκύβοντας κι αυτοί το κεφάλι κι όσοι ακόμα θαρραλέα τολμούν να περπατούν προς τα εμπρός,να χάνουν το δίκιο τους, γιατί επιμένουν να είναι χώρια, επιμένουν να τραβούν ο καθένας τον δρόμο του, να ασχολούνται με τον εγωισμό τους και να αφήνουν τον τόπο μας να μαραζώνει, να συνθλίβεται κάθε μέρα και περισσότερο, με τις ανόητες προκαταλήψεις τους και την ‘’ανόητη και αποκλειστική ιδιοκτησία ‘’ που νομίζουν ότι πρέπει να έχουν για το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας του Γαυρίου κάθε μορφής επιχειρήσεων.
Αρκετοί μπορεί να έχουν δίκιο,για τα στραβά αυτού του τόπου, αλλά το χάνουν, όταν δεν τολμάνε να πούνε την αλήθεια στον κόσμο κι όταν δεν έχουν την δύναμη να απλώσουν το χέρι τους για να πιαστούν με εκείνον που διαφωνούν, να μονιάσουν.
Να διαγράψουν όλους εκείνους τους φράχτες που οι επιτήδειοι βάλανε ανάμεσά τους και σκόπιμα τους χωρίζουν και έτσι δεν λειτουργούν συλλογικά για καλύτερα αποτελέσματα.
Κάποιοι άλλοι φωνάζουν πως χάσαμε το δάσος, γιατί κοιτάζουμε το δένδρο, ο καθένας το δικό του δέντρο, το δικό του συμφέρον.
Είναι τραγικό σαυτό που συμβαίνει μόνον στο Γαύριο, με το τον κάθε επαγγελματία να θέλει να εξοντώσει τον αλλον, να θέλει να κλείσει το μαγαζί του άλλου, γιατί, είναι αλλοδαπός, ή Αθηναίος ή Πειραιώτης κοκ, αλλά μην ξεχνάμε ότι όλοι είναι φορολογούμενοι πολίτες αυτής της χώρας και υπάγονται στο ίδιο καθεστώς φορολογικής πολιτικής.

Αν θέλουμε να μην κλαίμε, όλοι μαζί πάλι στο τέλος του καλοκαιριού και να μας φταίει η τρόικα, να μας φταίει η κυβέρνηση, να μας φταίει το ΣΔΟΕ, που είναι μέσα στα πόδια μας, να μας φταίει ο διπλανός μαγαζάτορας, που προσπαθεί κι αυτός να επιβιώσει και αν δεν καταλαβαίνουμε, ότι η κοινή προσπάθεια, θα μας σώσει και θα φέρει παράταση των ημερών στις επιχειρήσεις μας τους καλοκαιρινούς μήνες, εεε ...τότε ας μην γκρινιάζουμε τουλάχιστον .
Έφτασε η ώρα, να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας και να ανοίξουμε τον δρόμο, να βάλουμε μπρος για περισσότερη συλλογική δουλειά, ώστε να πετύχουμε.
Οσο ο καθένας μας, βλέπει στην καθημερινότητα του, ότι ο διπλανός σήμερα έχει δουλειά και δεν έχω εγώ και όταν η εικόνα αυτή την άλλη μέρα είναι ανάποδη, αλλά τότε δεν την σχολιάζει, αρκεί, που αυτός είναι γεμάτος-γεμάτη, εεε... τότε δεν θα αργήσει να έρθει και ο μαρασμός όλων μας.

This comment was minimized by the moderator on the site

Η Papapanagiotou Nikoletta κοινοποίησε τη δημοσίευσή σας.
52 λεπτά ·

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!ΚΑΝ'ΤΕ ΚΑΤΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΘΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΑΤΣΙ!!!Ε Λ Ε Ο Σ !!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Για να μην ακούσουμε ότι η Ανδρος μας, είναι ένα απο τα νησιά, στα οποία, δεν θα θέλαμε να πάμε ποτέ ξανά στη ζωή μας, δεν μας μένουν, τώρα με την έναρξη της full τουριστικής περιόδου και πολλά πράγματα για να κάνουμε.
Μπορεί κάποιοι να λένε ότι τα πάντα σε αυτή τη ζωή είναι θέμα γούστου και αυτή η μεγάλη αλήθεια της ζωής δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερη εφαρμογή από τις καλοκαιρινές διακοπές κάποιων που έρχονται στο νησί μας, αλλά ασφαλώς και δεν θέλουν να ζήσουν κατά τον ερχομό τους και φυσικά κατά την αναχώρηση τους, αυτά που συμβαίνουν στο ένα και μοναδικό μας λιμάνι, στο Γαύριο ! ! !
Ο Eλληνικός τουρισμός αποτελεί μια τεράστια πηγή εσόδων για τη χώρα μας και είμαστε αληθινά περήφανοι για τις ομορφιές που έχει να παρουσιάσει και το δικό μας νησί η Ανδρος.
Αλλά, όπως είπαμε και παραπάνω, άνθρωποι είμαστε, διαφορετικές απόψεις και εμπειρίες έχουμε και έτσι, υπάρχουν και εκείνα τα Ελληνικά νησιά στα οποία δεν θα θέλαμε να βρεθούμε ξανά ούτε για μία ώρα ! ! !
Γιατί ? ?
Γιατί αυτό που συμβαίνει στη Ραφήνα, ειδικότερα τα Παρασκευο-σαββατοκύριακα και εξ ίσου τα ίδια φτάνοντας στο λιμάνι της Ανδρου το Γαύριο,με το κυκλοφοριακό χάος και το γενικό αλαλούμ, είναι άνευ περιγραφής, όσο και καλή διάθεση να θέλεις να έχεις.
Δικαιωματικά λοιπόν φωνάζεις ότι τελικά περάσαμε απαίσια, όσες καλές εικόνες και να έκλεψες τις μέρες της παραμονής σου στο νησί μας, αλλά κατέστρεψαν οι τελευταίες σου ώρες σε αυτό και δυστυχώς είναι και οι τελευταιές σου αναμνήσεις.
Για να μην γίνει τελικά η Ανδρος, το νησί του τρόμου, καλό θα είναι οι κάθε λογής αρμόδιοι, να βρούν μία λύση γαι αυτούς τους 2 μήνες με όποιο κόστος και να επωμισθούν, αρκεί να μην σκεφτούν τίποτα, παρά μόνον, την εξυπηρέτηση των χιλιάδων επισκεπτών μας.
Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα πει κακό λόγο για ένα κομμάτι γης, σαν την Ανδρο μας και καλό θα είναι, για αυτό το νησί, να βγάλουμ εόλοι μας τον καλό μα ςευατό αυτούς τους 2 μήνες.
Κύλησαν κιόλας δύο Σαββατοκύριακα και έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα, έτσι όπως έγινε χτές ,πάμε από το κακό στο χειρότερο.
Πάνω που λέμε “δόξα τω Θεώ”, με μαγαζιά που άνοιξαν, με παραλίες καθαρές και τιμές γενικότερα, όχι και πολύ ακριβές, πάμε στο “βοήθα Παναγία μου”» για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και για άλλα οκτώ που μένουν μέχρι το τέλος Αυγούστου, στο Γαύριο κατά την άφιξη και την αναχώρηση των πλοίων,που για άλλους λόγους του παρόντος σχολίου μου, τους δόθηκαν ή πίεσαν το αρμόδιο Υπουργείο και πήραν δρομολόγια ,το ένα πλοίο να κυνηγάει το άλλο .
Για να μην λέμε λοιπόν βοήθα Παναγιά μου και να μην ξαναγίνει άλλο τέτοιο κυκλοφοριακό αλαλού– όπως χτές το βράδυ - τόσο εντός του οικισμού όσο και εκτός, αφού κανείς οδηγός δεν γνωρίζει προς τα πού πρέπει να κατευθυνθεί για να φτάσει στον προορισμό του,ας βγεί όλη η δύναμη του Λιμενικού και της Αστυνομίας στο Γαύριο,απο την Χώρα και το Κόρθι, ν αβοηθήσουν τα οκτώ αυτά Σαββατοκύριακα και μετά το ξαναβλέπουμε, αφού δεν μπορεί να γίνει τούτη την ώρα κάτι άλλο.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΓΑΥΡΙΟΥ ΑΝΔΡΟΥ 2/7/18

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Επιτέλους και κάποιος επαγγελματίσς που βλέπει το δάσος κι όχι το δέντρο. Βλέπει το φεγγάρι κι όχι το δάχτυλο που το δείχνει....

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 5 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Πόλεμος στην ακτοπλοΐα για τα «χρυσά» δρομολόγια προς Κυκλάδες στο ΣΑΣ και τώρα χάος σε λιμάνια χωρίς υποδομές εδώ και 50 χρόνια !
O ανταγωνισμός στην ελληνική ακτοπλοΐα με την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου κτυπάει «κόκκινο», όπως ακριβώς χτυπάει και τον χειμώνα μέσα στα συμβούλια του ΣΑΣ.
Ομως με τις διατάξεις του ν. 2932/2001, οι δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης (πρώτο στάδιο πλήρωσης του ακτοπλοϊκού δικτύου) κατατίθενται στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας μέχρι την 31/1 εκάστου έτους, για δρομολόγια που θα ξεκινούν την 1/11 του ιδίου έτους και θα λήγουν την 31/10 του επομένου έτους.
Ακολουθεί το 2ο στάδιο πλήρωσης, αυτό της ανάθεσης κατά αποκλειστικότητα. Για ακτοπλοϊκές συνδέσεις που δεν καλύφθηκαν με το πρώτο και το δεύτερο στάδιο προκηρύσσεται δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός (τρίτο στάδιο).
Ετσι ακριβώς είναι το θεσμοθετημένο νομικό πλαίσιο και αν πράγματι τηρείτο, ίσως θα είχαμε αποφύγει,τώρα να μιλάμε για το χάος των λιμανιών μας, χωρίς υποδομές αλλά και χωρίς προσωπικό σε Λιμεναρχεία και Αστυνομία.
Άσε που και να υπάρχει προσωπικό, όπως στο Γαύριο, δεν βλέπεις άνθρωπο στο λιμάνι,παρά μόνον, όταν κοντοζυγώνει η ώρα αφιξοαναχώρησης πλοίων, τότε που είναι ήδη πολύ αργά φίλτατοι μου, για να κάνεις κυκλοφοριακή ρύθμιση και έγκαιρη διαχείριση των εκατοντάδων Ι.Χ.
Τι αλήθεια θα κόστιζε η μόνιμη βάρδυα στο λιμάνι με ώρες εναλλαγής του προσωπικού, ώστε αφού δεν υπάρχουν πινακίδες και ρυθμίσεις, με την βοήθεια όλων μας, να έμπαινε μία τάξη στα αυτοκίνητα, τώρα αυτούς τους δύο δύσκολους μήνες ? ?
Κλείνοντας την παρούσα παρένθεση, ας πούμε εδώ ότι, οι ρυθμίσεις,που υπενθυμίζω πιό πάνω, αποσκοπούν στο να τηρούνται οι ίδιοι κανόνες για όλους τους φορείς της αγοράς, καθώς τυχόν προϋπόθετη αποδοχή εκπροθέσμων -«από το παράθυρο»- δηλώσεων δρομολόγησης, θα επιβραβεύει όσους επιδιώκουν να λειτουργούν εκτός των προβλέψεων του Νόμου και θα συνεπάγεται ζημία στις λοιπές επιχειρήσεις του κλάδου που τήρησαν τη νομιμότητα κατά τον προγραμματισμό τους.
Οι «εκπρόθεσμες δρομολογήσεις» πλοίων, όταν δεν υφίσταται πραγματικές ή έκτακτες συγκοινωνιακές ανάγκες που να μην καλύπτονται από τα ήδη δρομολογημένα πλοία, όχι απλώς περιορίζουν αλλά διαστρεβλώνουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό σε ένα τέτοιο ευαίσθητο από κάθε άποψη τομέα, παραβιάζοντας την ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία.
Εάν και εφόσον επικροτηθεί η κατάθεση αιτημάτων για κάλυψη (ήδη καλυφθέντων) δρομολογιακών γραμμών με εκπρόθεσμα αιτήματα, τούτο θα δημιουργούσε κίνητρο σε σύνολο επιχειρήσεων να υποβάλλουν επί τούτου ή προσχηματικά ή με σκοπό την οικονομική, επιχειρηματική εξόντωση των ήδη δρομολογημένων πλοίων, καθυστερημένες αιτήσεις δρομολόγησης, αφού πρώτα λίγο χρόνο πριν την έναρξη των δρομολογίων των ήδη δρομολογημένων πλοίων εξασφαλίσουν πλήρη εικόνα για τις κινήσεις των ανταγωνιστών τους, οι οποίοι και έχουν ήδη προ μηνών αναπτύξει τα οικονομικά τους πλάνα, εμπιστευόμενοι ότι η Διοίκηση θα τηρήσει τον Νόμο.
Αλλιώς σε περίπτωση μη τήρησης του Νόμου δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του Νόμου 2932/2001 που διέπει τους κανόνες της δρομολόγησης των πλοίων στην Ελληνική επικράτεια
Σε κάθε όμως περίπτωση ο ισχύων Νόμος 2932/2001, που διέπει τα της δρομολόγησης των επιβατηγών πλοίων συμβατικών και ταχυπλόων καθώς και των φορτηγών της Ελληνικής Ακτοπλοΐας εντός των σαφώς καθορισθέντων πλαισίων και προϋποθέσεων που ορίζει, θέτει πλήρη ελευθερία στην δρομολόγηση των πλοίων, αλλά πάντα εντός των καταληκτικών ημερομηνιών.
Οταν λοιπόν, όλοι, έχουν σε γνώση τους τα ήδη ισχύοντα, τι έρxονται σήμερα και ανάλογα με τα συμφέροντα τους, λένε για τον έναν και τον άλλον ? ?
Κραυγάζουν και ζητάνε να πέσουν κεφάλια ή για να κάνουν το κομματικό τους καθήκον, λένε άλλα αντ' άλλων, αποπροσανατολίζοντας την κουβέντα, έτσι για να λέμε ότι γράφουμε ? ?
Δουλέψτε κύριοι, με ότι έχετε στα χέρια σας τώρα και αφήστε άλλους αρμοδιότερους να σχεδιάσουν,υλοποιήσουν δρόμους και πλατείες για τα νησιά μας,ώστε να μην έχουμε το σημεριν΄’ο αλαλούμ του καλοκαιριού ! !

This comment was minimized by the moderator on the site

ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΤΟΥ ‘’ ΕΝ ΑΝΔΡΩ’’.
ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΚΩΜΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΑΝΣ ΤΟΥ ΑΚΤΟΠΛΟΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ, ΠΟΥ ΖΗΤΥΟΣΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΜΕΣΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΙΜΗΣ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΗ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΡΙΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ,ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΕΦΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΑΛΙΟΣ Ή ΝΕΟΣ ΑΚΤΟΠΛΟΣ.
Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΤΕ ΠΕΙΝΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ, ΕΔΕΙΞΕ ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ Πως ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ-ΜΕΡΙΚΟΙ, ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.
ΟΣΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΑΚΕΛΛΗ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΙΣΩΣ, ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΣΤΕΝΑ,ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΛΛΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΣΤΑ ΚΥΚΛΑΔΟΝΗΣΙΑ, ΜΕ ΕΝΑ ΕΞ ΙΣΟΥ ΓΕΙΝΚΟ ΧΑΜΟ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ,ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΤΥΠΩΔΕΣ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ...ΜΕΤΑ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.
ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Ή ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ.
ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΤΑΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ....ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΣ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΚΤΟΠΛΟΟΙ, ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ Ή ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΟΝΤΡΕΣ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Άλλα σας γράφουμε και σε άλλα απαντάτε. Δεν έχει κανένα νόημα μια συζήτηση στην οποία πετάτε συνέχεια την μπάλα στην εξέδρα. Συνεχίστε μόνος σας. Εμείς ξερουμε πως η κρατική διοίκηση ως συλλογική θέληση μιας κοινωνίας και μιας χώρας έχει την ευθύνη των αποφάσεων για τις δυνατότητες των λιμανιών και των πόλεων και όχι οι ακτοπλόοι. Το τι θέλει και πως το διεκδικεί κάθε ιδιώτης είναι δικό του πρόβλημα. Κάποιος όμως διοικεί και έχει την τελική ευθύνη των αποφάσεων...
Γι' αυτό άλλωστε εκλέγεται από την κοινωνία...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 5 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Μαθιέ μόνο οι ιεροεξεταστές στον μεσαίωνα και οι σταλινικοί στην ΕΣΣΔ έκριναν και καταδίκαζαν το μέλλον. Οι ναζιστές έκριναν και καταδίκαζαν την καταγωγή Όλοι οι άλλοι κρίνουν το σήμερα. Μονο αυτό μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο ή το χειρότερο.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΑΚΤΟΠΛΟΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ 1
ΠΑΣΠΑΛΙΖΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΑΚΤΟΠΛΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ !
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΕΚ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΔΕΞΙΟΣ Ή ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΝΑ ΠΟΛΥΑΛΛΑΞΕΙ, ΟΤΑΝ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ !
ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ'' ΕΝ ΑΝΔΡΩ'', ΠΟΥ ΘΕΛΟΝΤΑΣ... '' ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ'' ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΘΕΙ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ Ο ΚΟΥΛΗΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΣΕΙ ΜΕ ΜΙΑΣ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ !
ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΟΥΛΗΣ, Ο ΚΑΘΕ ΚΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΑ, ΛΕΜΕ, ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΩΝ ΘΕΣΜΩΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 8 ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ, ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ Η ΡΑΦΗΝΑ, ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΝΗ ΕΙΣΟΔΟ-ΕΞΟΔΟ ? ? ?
ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ...ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΙΟΥΛΙΟ ΚΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟ, ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΣΤΥΝΟΜΕΥΕΤΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ Η ΚΙΝΗΣΗ, '' ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ'' ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΜΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ.
ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΤΕ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΛΙΜΑΝΙΑ ------ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ------- ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ !!!!!!
ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΕ ΒΑΡΔΥΣ ΕΣΤΩ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΙΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΕΚΑΣΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ, ΘΑ ''ΝΤΑΝΙΑΡΙΖΑΝ'' ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΝΑΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ,ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕΙ.
ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΄΄ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΄΄ ? ?
ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟΑΚΟΜΗ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΚΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΙΓΟΛΕΠΤΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΘΕΙ Ο ΣΤΕΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ....
ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΥΡΙΟΙ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΩΡΑ ΩΡΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ???
Ή ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΚΑΘΕΣΤΑΙ !!!!!!!!!!!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Είστε εκτός πραγματικότητας. Τα ωράρια ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ από το ΣΑΣ και τον υπουργό. Δεν μπορεί ο κάθε ακτοπλόος να πάρει την ευθύνη για τις υποδομές ενός λιμανιού ή μιας πόλης. Το αν αντέχουν τόση κίνηση ή περισσότερη. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Μάλλον η Ευρώπη πέφτει λίγο μακριά για εσάς γι' αυτό δεν ξέρετε τίποτα για τους ευρωπαϊκούς νόμους που μιλάνε και για την ευθύνη του κράτους ...
Προφανώς δεν ξέρετε τη νομοθεσία. Ρωτήστε για να μάθετε. Εμείς ρωτήσαμε τον πρόεδρο των Ελλήνων ακτοπλόων Μιχάλη Σακέλη πριν γράψουμε. Εσείς ποιον ρωτήσατε πριν βγάλετε συμπεράσματα για το Εν Άνδρω;
ΥΓ Απορούμε με τον πολιτικό αναχρονισμό σας. Ποιος μίλησε για τον Κούλη; Ή, τον κάθε Κούλη. Κάθε φορά στο κράτος δικαίου - που προφανώς αγνοείτε - κρίνονται αυτοί που διοικούν και όχι αυτοί που ΙΣΩΣ κάποτε διοικήσουν. Από πότε την ευθύνη των αστοχιών του σημερινού υπουργού Ναυτιλίας την έχει ένας κάποιος επόμενος που ΔΕΝ ξέρουμε;

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 5 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro