Το Cogane και πως θα αλλάξει σ...
Το πλοίο Cogane όπως είναι σήμερα πριν γίνει SuperFerry III  Πως είναι σήμερα το γιαπωνέζικο SuperFerry III; Τι δυνατότητες έχει; Ο συνεργάτης μας Α. Σαλουβάρδος έψαξε και βρήκε την ιστοσελίδα του πλοίου στην Ιαπωνία. Τα υπόλοιπα ήταν δική μας δουλειά. Έτσι σας παρουσιάζουμε τα επίσημα στοιχεία του πλοίου μαζί με επιπλέον πληροφορίες που μας έδωσε ο Δημήτρης Στεφάνου. Στόχος να έχετε μια εικόνα ενός πραγματικά διαφορετικού καραβιού της γραμμής μας που θα ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου αναβαθμίζοντας το νησί μας.
"Στολίδι της γραμμής το νέο Su...
Πάρτε μια ιδέα για το SUPERFERRY III "Θα είναι ένα στολίδι του Αιγαίου" μας είπε πανευτυχής ο Στενιώτης πλοιοκτήτης Δημήτρης Στεφάνου στο τηλέφωνο. Ήταν "το όνειρο μας και έγινε το στολίδι μας"! Για το καράβι αυτό πουλήσαμε το προηγούμενο μόλις μάθαμε πως οι Ιαπώνες θα το έδιναν. Δεν έχει σημασία το κόστος. Γιατί για μετασκευές θα κοστίσει άλλο τόσο. Σημασία έχει πως μιλάμε για ένα πλοίο εξαιρετικό. Στην φωτογραφία που παρουσιάζουμε είναι το πως θα γίνει σύμφωνα με τις μελέτες των ναυπηγών μας". 
Στο Μιλάνο και στην Στοκχόλμη ...
Από Αύγουστο χειμώνα κι από Μάρτη καλοκαίρι. Εν προκειμένω στο Μιλάνο και στην Στοκχόλμη τρέχει από… Φλεβάρη η δημοτική αρχή αυτές τις μέρες για την προώθηση του καλοκαιρινού τουρισμού της Άνδρου.
Περιμένουμε καλά νέα για την γ...
Λιμάνι Ραφήνας: αφετηρία της αναπτυσσόμενης γραμμής Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου  Όλα δείχνουν στη γραμμή Άνδρος-Τήνος-Μύκονος θα υπάρξουν κάποια στιγμή νέες εξελίξεις. Από κύκλους της Ραφήνας μάθαμε πως η εταιρεία Fast Ferries (έχει το Θεολόγος και το Αικατερίνη) κινείται με αναπτυξιακές βλέψεις στοχεύοντας να ενισχύσει την ήδη δυναμική παρουσία της στην γραμμή.
Ανεμογεννήτριες - Υπάρχει λύση...
του Νίκου Χρυσόγελου, πρώην ευρωβουλευτή των Πράσινων Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η ενέργεια κοστίζει ακριβά στα νησιά, αλλά όχι μόνο εκεί. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον λογαριασμό που πληρώνουμε στη ΔΕΗ. Σήμερα τα μη διασυνδεμένα νησιά παράγουν το 82% της ηλεκτρικής ενέργειας που χρειάζονται με πετρελαϊκούς σταθμούς, παρότι διαθέτουν τοπικές ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Στα περισσότερα νησιά, ακόμα και αυτά που έχουν πιο σύγχρονες μονάδες, η παραγωγή ηλεκτρισμού κοστίζει περισσότερο από όσο κοστίζει στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Οι αγορές και η οικονομία δεν ...
Του Χρήστου Οικονόμου Η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές θεωρείται για την πλειοψηφία του διεθνούς Τύπου ως σημαντική ένδειξη βελτίωσης της ελληνικής οικονομίας. Παρά τις επιφυλακτικότερες θεωρήσεις ορισμένων άλλων διεθνών μέσων ενημέρωσης, η γενικότερη αναφορά των αναλυτών ομονοεί στην εκτίμηση ότι το grexitέχει πλέον τεθεί στο «χρονοντούλαπο της ιστορίας» και  δεν απομένει παρά μόνον η «λεπτομέρεια» της ρύθμισης του ελληνικού εξωτερικού χρέους για να απογειωθεί η ανάπτυξη!
«Σωσίβιο» από την Ευρώπη περιμ...
Του Χρήστου Οικονόμου Κίνηση ανοιχτής πολιτικής υποστήριξης της Ελλάδας από τους Ευρωπαίους ηγέτες, αναμένει ο πρωθυπουργός κ. Αντ. Σαμαράς, ενώ το κλίμα έχει βαρύνει κατά τις τελευταίες ημέρες, όπως διαπιστώνεται τις τελευταίες ώρες  από την έντονη πίεση που ασκεί η τρόικα. Στο Μέγαρο Μαξίμου επικρατεί η εκτίμηση ότι δεν μπορεί άλλο να πιεστεί η ελληνική κυβέρνηση στην πορεία προς τις ευρωεκλογές. Την ίδια στιγμή διαπιστώνεται έντονος προβληματισμός για την στάση των εκπροσώπων των πιστωτών που επέστρεψαν στην Αθήνα χωρίς διάθεση συμβιβασμού.
Ζούμε πλουσιότερα απ' όσο μπορ...
Του Χρήστου Οικονόμου Η γερμανική άποψη, ούτε λίγο-ούτε πολύ, είναι ότι οι Έλληνες εξακολουθούμε να ζούμε πλουσιότερα απ’ όσο μπορούμε… Πιο σκληρά, θα έλεγαν ότι «…οι Έλληνες ξοδεύουν περισσότερα απ’ όσα παράγουν…», κλισέ που παρεπιδημεί εν μέρει και εις τα καθ’ ημάς.
Λύση για τις ευρωπαϊκές και τι...
Του Χρήστου Οικονόμου Οι τελευταίες πληροφορίες από τις Βρυξέλλες και τις Η.Π.Α. τα τελευταία εικοσιτετράωρα αναφέρουν ότι υπάρχει ουσιαστική προσέγγιση για να υπάρξει το ταχύτερο δυνατόν λύση για τις τράπεζες στην ευρωζώνη, σε μια προσπάθεια να επιταχυνθούν οι διαδικασίες καλύτερης χρηματοδότησης της ανάπτυξης στην ευρωπαϊκή οικονομία. Συγκεκριμένα, οι ανωτέρω πληροφορίες έρχονται μετά την αναφορά ότι οι τράπεζες της ευρωζώνης αντιμετωπίζουν μια νέα κεφαλαιακή «τρύπα» ύψους 50 δισ. ευρώ, σύμφωνα με έναν από τους έγκριτους οικονομικούς αναλυτές του Ηνωμένου Βασιλείου τον κ. Davide Serra. Ο κ. Serra προσέθεσε ακόμη ότι η Γερμανία έχει «…ένα από τα χειρότερα τραπεζικά συστήματα στον κόσμο» και ότι τρεις ή τέσσερις από τις περιφερειακές τράπεζες της αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενώ πρόσθεσε ότι και ορισμένες τράπεζες στην Πορτογαλία και την Ελλάδα είναι πιθανό να χρειαστούν περισσότερα κεφάλαια.