SUPERFERRY II: Η άγνωστη ιστορία του...

 

Ξεκίνησε τις βόρειες διαδρομές του στη Μάγχη το 1974. Έφτασε στην Ελλάδα το 1992 και ξεκίνησε το 1993 στη γραμμή μας. Έφτασε άνετα μέχρι το 2020 και συνεχίζει να ταξιδεύει τις ζωές μας στο παρόν και τα όνειρα μας στο μέλλον. 

Το Superferry II είναι ένα από τα πιο αγαπητά πλοία που πέρασαν από την Άνδρο! Καλοτάξιδο, όμορφο, γρήγορο. Ταξίδεψε και ταξιδεύει ακόμα τα όνειρα, τις χαρές και τις λύπες μας τα ανέμελα καλοκαίρια μας και τους σκληρούς και δύσκολους χειμώνες. Με συνέπεια και πάντα στην ώρα του. Είναι στη Ραφήνα 27 ολόκληρα χρόνια. Από το 1993 μέχρι σήμερα το 2020.

Ζυμώθηκε με τους Ανδριώτες που του έδωσαν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά τους. Και το εμπιστεύονται όπως και οι Τηνιακοί και οι Μυκονιάτες. Το όμορφο σκαρί έχει μια ιστορία πάνω από 48 χρόνων στις μεγάλες θάλασσες του Βορά. Στη Μάγχη έκανε για πάρα πολλά χρόνια τη γραμμή Οστάνδη (Βέλγιο) - Ντοβερ (Αγγλία). Την διαδρομή του λίγοι γνωρίζουν.

1974-1985 RMT – Sealink

Αυτή τη διαδρομή του ανακαλύψαμε στο εξαιρετικό ναυτικό ιστότοπο Nautilia.gr και σκεφτήκαμε να "μετασκευάσουμε" λίγο και να σας την παρουσιάσουμε μαζί με ένα υπέροχο βίντεο - κι αυτό από το nautilia.gr - που αποτυπώνει τη ζωή του πλοίου που αγαπήσαμε σαν παραμύθι…

1985-1986 Townsend Thoresen

Στην Ελλάδα το πλοίο ήρθε το 1992 όταν ήταν 18 ετών. Ξεκίνησε στη γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου από Ραφήνα τον Μάϊο 1993. Δηλαδή αυτές τις μέρες έχει "γενέθλια" στη γραμμή μας. Γίνεται 27 ετών! Η συνολική ηλικία του πλοίου είναι δηλαδή 45 χρόνων. Όμως όπως γράφει και το εξαιρετικό αφιέρωμα του ναυτιλία το πλοίο που ξεκίνησε τη ζωή και την διαδρομή του ως "Πρίγκηπας Laurent" ήταν και παραμένει ένα από τα καλύτερα δείγματα της ναυπηγικής τέχνης στην ακτοπλοΐα μας.

1987-1991 RTM New livery

Το πλοίο λοιπόν ναυπηγήθηκε στο Βέλγιο με το όνομα Prince Laurent και καθελκύστηκε τον Φεβρουάριο 1974. Τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς ξεκίνησε τα δρομολόγια του στη Μάγχη συνδέοντας κυρίως την Οστάνδη του Βελγίου με το Ντόβερ της Αγγλίας. Στα νερά της Μάγχης ταξίδεψε με τα σινιάλα αρκετών εταιρειών.

Strintzis Lines 

Αναλυτικά:

(α) 1974-1985 RMT – Sealink

(β) 1985-1986 Townsend Thoresen

(γ) 1987-1991 RTM New livery

Blue Star Ferries

Το 1992 αγοράζεται από την εταιρεία Strintzis Lines κι έρχεται στην Ελλάδα με το όνομα Ionian Express. Μετασκευάζεται στο Πέραμα και ονομάζεται Superferry II. Το πλοίο στη συνέχεια μέσα στη δεκαετία του 1990 περνά στην Blue Star Ferries. 

Golden Star Ferries

To 2011 το πλοίο αγοράζεται από τους αδελφούς Στεφάνου και περνά στην Golden Star Ferries. Και τον Μάρτιο του 2011 ξεκινά το πρώτο δρομολόγιο του στη γραμμή μας με τα νέα σινιάλα του. Έκτοτε έχουν περάσει 9 χρόνια και το Superferry II συνεχίζει να ταξιδεύει αδιάκοπα συνδέοντας την Άνδρο με την Ραφήνα και τα άλλα νησιά των Κυκλάδων. Συνδέοντας τη για κάποια χρόνια και με Νάξο και Πάρο και για δύο χρόνια με Σαντορίνη και Κρήτη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα ιστορικά στοιχεία του κειμένου έχουν αποδελτιωθεί από το βίντεο του Nautilia.gr. Όλες οι ιστορικές φωτογραφίες των διαφόρων εποχών του Superferry II είναι από το ίδιο βίντεο. 

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ" 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Μπήκε το καλοκαίρι και θυμηθήκαμε και τα πλοία που μας ξέχασαν εν μέσω κορωναϊου!
ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Πάντως η ιστορία του πλοίου είναι συγκινητική...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Άρχισε η διαφήμιση, βέβαια θα πούμε δεν τα γράψαμε εμείς αλλά Nautilia.gr
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Την ιστορία του πλοίου γράψαμε. Μήπως διαφημίσαμε και τις βελγικές εταιρείες ή την αγγλική. Ή, τον Στριτζη;
Πάντως επειδή είμαστε λίγο πιο έξυπνοι αύριο διαφημίζουμε Ηλιόπουλο που δεν θα βγάλει εφέτος ταχύπλοα. Και μέχρι τώρα διαφημίζαμε Θεολόγο με δεκάδες αναφορές...
Καληνύχτα σας κι όνειρα πολλά και διαφημιστικά...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Τελικά του πάνε τα κόκκινα. Να το πάρει ο κος Παναγιωτάκης να το εντάξει στα κόκκινα για να μας εξυπηρετεί "παντός καιρού" και όχι μόνο όταν βρέχει... φράγκα.