Η θεοκρατική Χαμάς και οι εξαγγελίες του καταστατικού της για εξαφάνιση του Ισραήλ και εξόντωσης των Εβραίων!... 

 

Μαχητές του ιερού πολέμου (τζιχάντ) της Χαμάς

 Τα παρακάτω άρθρα είναι από το καταστατικό της Χαμάς όπως αυτά δημοσιεύτηκαν στον ιστότοπο ieidiseis.gr. 

Ιδρυτική Διακήρυξη του Ισλαμικού Κινήματος Αντίστασης (Χαμάς) της Παλαιστίνης (18 Αυγούστου 1988)

Στο όνομα του φιλεύσπλαχνου Αλλάχ. Είστε ο πιο εκλεκτός λαός που εμφανίστηκε στην ανθρωπότητα: επιβάλλετε το δίκαιο, απαγορεύετε το άδικο και πιστεύετε στον Αλλάχ. Το Ιερό Κοράνι, Σούρα 3: Ο οίκος του Ιμράν (Ιωακείμ): 110-112

Το Ισραήλ θα υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει έως ότου το Ισλάμ το αφανίσει, όπως αφάνισε άλλους πριν από αυτό. Μάρτυρας Ιμάμης Χασάν αλ-Μπάνα  (είθε ο Αλλάχ να τον ελεεί)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ

Άρθρο 1:

Το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης: το σύστημα του Κινήματος είναι το Ισλάμ. Από αυτό αντλεί τις ιδέες του, τις βασικές αρχές του και τον τρόπο θεώρησης και κατανόησης του σύμπαντος, της ζωής και του ανθρώπου.

Η σχέση του Κινήματος Ισλαμικής Αντίστασης με την ομάδα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας

Άρθρο 2:

Το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης είναι ένας κλάδος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας στην Παλαιστίνη. Το Κίνημα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας είναι μια διεθνής οργάνωση και ένα από τα μεγαλύτερα ισλαμικά κινήματα της εποχής μας.

Διάσταση του Ισλαμικού Κινήματος Αντίστασης στον χώρο και τον χρόνο

Άρθρο 5

Η ιστορική διάσταση του Κινήματος Ισλαμικής Αντίστασης ξεκινά από την υιοθέτηση του Ισλάμ ως τρόπο ζωής του. Ξεκινά από την εποχή της γέννησης του Ισλαμικού Μηνύματος, και των Ενάρετων Προγόνων. Επομένως, ο Αλλάχ είναι ο στόχος του, ο Προφήτης ο καθοδηγητής του και το Κοράνι το Σύνταγμά του. Η γεωγραφική διάστασή του εκτείνεται όπου υπάρχουν Μουσουλμάνοι –όσοι ασπάζονται το Ισλάμ ως τρόπο ζωής– σε ολόκληρη τη γη. Έτσι, έχει βαθιά θεμέλια στα βάθη της γης και φτάνει ψηλά στον ουρανό.

Άρθρο 7:

(…) Παρ’ όλο που οι κρίκοι ήταν λίγοι και αραιοί και η Τζιχάντ δεν ήταν συνεχόμενη, εξαιτίας των εμποδίων που έβαλαν στον δρόμο των Μουτζαχεντίν οι υπηρέτες του Σιωνισμού, το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης φιλοδοξεί να εκπληρώσει την υπόσχεση του Αλλάχ, όσο χρόνο και αν χρειαστεί αυτό, γιατί ο Προφήτης, ο Αλλάχ να τον ευλογεί και να του δίνει σωτηρία, λέει:

Η Ημέρα της Κρίσης δεν θα έρθει έως ότου πολεμήσουν οι Μουσουλμάνοι με τους Εβραίους και τους σκοτώσουν, έως ότου οι Εβραίοι κρυφτούν πίσω από πέτρες και δέντρα, και η πέτρα και το δέντρο πουν: Ω Μουσουλμάνε, ω Υπηρέτη του Θεού, υπάρχει ένας Εβραίος πίσω μου, έλα και σκότωσέ τον· (αλ-Μπουχάρι και Μόσλεμ)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ

Στρατηγικές και μέθοδοι

Στρατηγική του Κινήματος Ισλαμικής Αντίστασης: η Παλαιστίνη είναι ισλαμικό κληροδότημα

Άρθρο 11:

Το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης πιστεύει (απόλυτα) ότι η γη της Παλαιστίνης είναι Ισλαμικό Κληροδότημα (Waqf) προς τις επόμενες γενιές μουσουλμάνων μέχρι την Ημέρα της Κρίσης. Αυτή, ή οποιοδήποτε περιοχή της, δεν πρέπει να παραχωρηθεί. Καμία αραβική χώρα ούτε όλες οι αραβικές χώρες μαζί, κανένας βασιλιάς ή πρόεδρος, ούτε όλοι οι βασιλιάδες και οι πρόεδροι μαζί, καμία οργάνωση ούτε όλες οι οργανώσεις μαζί, είτε Παλαιστινιακές είτε Αραβικές, δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει. Η Παλαιστίνη είναι Ισλαμικό Κληροδότημα προς τις μουσουλμανικές γενιές μέχρι την Ημέρα της Κρίσης. Και ποιος είναι ο πραγματικός εκπρόσωπος των μουσουλμανικών γενεών μέχρι την Ημέρα της Κρίσης;

Αυτός είναι ο νόμος της Ισλαμικής Σαρίας και το ίδιο ισχύει για όποια γη κατέκτησαν και καθαγίασαν τότε οι Μουσουλμάνοι, αφιερώνοντας αυτά τα εδάφη στις μουσουλμανικές γενιές μέχρι την Ημέρα της Κρίσης. (…)

Άρθρο 13:

Οι πρωτοβουλίες, και οι λεγόμενες ειρηνικές λύσεις και διεθνείς διασκέψεις, έρχονται σε αντίθεση με τις αρχές του Ισλαμικού Κινήματος Αντίστασης. Η παραχώρηση οποιουδήποτε μέρους της Παλαιστίνης ισοδυναμεί με εγκατάλειψη μέρους της θρησκείας. Ο εθνικισμός του Ισλαμικού Κινήματος Αντίστασης είναι μέρος της θρησκείας του, καθώς εκπαιδεύει τα μέλη του στην Τζιχάντ για να υψώσουν το λάβαρο του Αλλάχ πάνω από την πατρίδα τους. (…) Οι διασκέψεις αυτές δεν είναι τίποτα περισσότερο από τρόποι για να πάρουν οι άπιστοι τον έλεγχο στη γη των Μουσουλμάνων. Πότε φέρθηκαν δίκαια οι άπιστοι στους πιστούς;

Δεν υπάρχει άλλη λύση για το Παλαιστινιακό Ζήτημα παρά μόνο η Τζιχάντ. Οι πρωτοβουλίες, οι προτάσεις και οι διεθνείς διασκέψεις είναι όλα χάσιμο χρόνου και μάταιες προσπάθειες. Ο παλαιστινιακός λαός δεν είναι τόσο αφελής ώστε να δέχεται να παίζουν με το μέλλον, τα δικαιώματα και τη μοίρα του. Όπως λέει το αξιοσέβαστο Χαντίθ:

Ο λαός της Μεγάλης Συρίας είναι το μαστίγιο του Αλλάχ στη γη Του. Μέσω αυτών στέλνει την εκδίκησή Του σε όποιον θέλει από τους δούλους Του. Είναι αδιανόητο να ευημερούν οι διπρόσωποι σε βάρος των πιστών. Θα πεθάνουν σίγουρα από θλίψη και απόγνωση. (Αχμάντ και Ταμπαρνί)

Η Τζιχάντ για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης είναι ατομικό καθήκον

Άρθρο 15:

Την ημέρα που οι εχθροί σφετερίζονται κομμάτι της μουσουλμανικής γης, η Τζιχάντ γίνεται ατομικό καθήκον κάθε Μουσουλμάνου. Μπροστά στον σφετερισμό της Παλαιστίνης από τους Εβραίους, πρέπει να υψωθεί το λάβαρο της Τζιχάντ. Γι’ αυτό είναι ανάγκη να εξαπλώσουμε τη ισλαμική συνείδηση στις μάζες, σε τοπικό, αραβικό και ισλαμικό επίπεδο, και να διαποτίσουμε με το πνεύμα της Τζιχάντ όλο τον μουσουλμανικό κόσμο (Ούμμα), για να προσχωρήσουν στις τάξεις της και να αγωνιστούν. (…) Είναι απαραίτητο να ενσταλάξουμε στο μυαλό κάθε γενιάς μουσουλμάνων ότι το Παλαιστινιακό Ζήτημα είναι θρησκευτικό ζήτημα. Πρέπει να αντιμετωπιστεί σε αυτή τη βάση, γιατί στην Παλαιστίνη βρίσκονται ισλαμικοί ιεροί τόποι. Εκεί βρίσκεται το τέμενος αλ-Άκσα που συνδέεται με το Μεγάλο Τέμενος στη Μέκκα με άρρηκτο δεσμό όσο υπάρχουν ο ουρανός και η γη, (…)

Ορκίζομαι σε Εκείνον που κατέχει την ψυχή του Μωάμεθ ότι θα ήθελα να σκοτωθώ για χάρη του Αλλάχ, μετά να αναστηθώ και να σκοτωθώ, και μετά να αναστηθώ ξανά και να σκοτωθώ.(Αμπντούλ Χαμίντ Σιντίκ, Επιλογή από Χαντίθ)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ

Άρθρο 25:

Το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης σέβεται αυτά τα κινήματα και εκτιμά τις καταστάσεις και τις συνθήκες που τα περιβάλλουν και τα επηρεάζουν. … Επιβεβαιώνει στα μέλη του ή προς όσους τρέφουν συμπάθεια προς αυτό, ότι το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης είναι ένα κίνημα τζιχαντιστικό, ηθικό και φωτισμένο στην άποψή του για τη ζωή και στη συνεργασία του με άλλους (κινήματα). …

Προετοιμαστείτε εναντίον τους συγκεντρώνοντας όλες σας τις δυνάμεις.

Γ. Την Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης

Άρθρο 27:

Η Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης είναι πιο κοντά από όλες στην καρδιά του Ισλαμικού Κινήματος Αντίστασης, … Η Οργάνωση (PLO) υιοθέτησε την ιδέα του κοσμικού κράτους, και ως τέτοιο το αντιμετωπίζουμε.

Η εκκοσμίκευση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη θρησκευτική ιδεολογία. Οι στάσεις, η συμπεριφορά και οι αποφάσεις πηγάζουν από ιδεολογίες. Γι’ αυτό, παρ’ όλο μας τον σεβασμό μας για την Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης –και σε ό,τι μπορεί αυτή να εξελιχθεί– και χωρίς να υποτιμούμε τον ρόλο της στην αραβο-ισραηλινή σύγκρουση, δεν είναι δυνατόν να εγκαταλείψουμε το παρόν ή το μελλοντικό Ισλάμ στην Παλαιστίνη και να υιοθετήσουμε την κοσμική ιδεολογία. Διότι η ισλαμική φύση του Παλαιστινιακού Ζητήματος είναι αναπόσπαστο μέρος της ιδεολογίας και του τρόπου ζωής μας (din) και όποιος αγνοεί ένα μέρος του din είναι σίγουρα χαμένος.

Την ημέρα που η Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης θα υιοθετήσει το Ισλάμ ως τρόπο ζωής, θα γίνουμε στρατιώτες της και καύσιμο για τη φωτιά της που θα κάψει τους εχθρούς.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ

 

Άρθρο 34:

Η Παλαιστίνη είναι ο ομφαλός του πλανήτη και το σταυροδρόμι των ηπείρων. Από την αυγή της Ιστορίας έγινε στόχος επεκτατικών βλέψεων. Ο Προφήτης, ο Αλλάχ να τον ευλογεί και να του δίνει σωτηρία, το είχε επισημάνει στο αξιοσέβαστο Χαντίθ όπου απευθύνεται στον συνοδοιπόρο του, Μουάδ μπεν-Τζαμπάλ, λέγοντας:

Ω, Μουάδ, όταν φύγω ο Αλλάχ θα ανοίξει μπροστά σου τη Μεγάλη Συρία. Από το Αλ-Αρίς ως τον Ευφράτη, οι άνδρες, οι γυναίκες και τα παιδιά θα παραμείνουν ακλόνητοι εκεί μέχρι την Ημέρα της Κρίσης. Όποιος από εσάς διαλέξει ένα παραλιακό μέρος στη Μεγάλη Συρία, ή την Ιερουσαλήμ, θα βρίσκεται σε μια διαρκή Τζιχάντ μέχρι την Ημέρα της Κρίσης.

Άρθρο 36:

Καθώς ανοίγει τον δρόμο του, το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης (…) θα λειτουργεί μόνο ως στήριγμα για όλες τις ομάδες και τις οργανώσεις που δρουν ενάντια στον σιωνιστικό εχθρό και τους υπηρέτες του. Το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης υιοθετεί το Ισλάμ ως τρόπο ζωής του. Το Ισλάμ είναι το δόγμα και η θρησκεία του. Για όποιον υιοθετεί το Ισλάμ ως τρόπο ζωής, είτε είναι οργάνωση, ομάδα, χώρα ή όποιο άλλο σώμα, όσοι ανήκουν στο Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης θεωρούν ότι είναι στρατιώτες του και τίποτα περισσότερο.

Ζητάμε από τον Αλλάχ να μας δείξει τη σωστή πορεία, να μας κάνει παράδειγμα για τους άλλους και να κρίνει εμάς και τον λαό μας με αλήθεια.

Είμαστε στα χέρια του Αλλάχ. Κύριέ μας, κρίνε εμάς και τον λαό μας, Εσύ που είσαι ο άριστος κριτής.

Σούρα 7: Τα Ύψη (ελ Ααράφ)[1]: 89

Η τελευταία προσευχή μας είναι: «Δόξα στον Αλλάχ, τον Κύριο του Σύμπαντος».

Παλαιστίνη, 1 Μουχαράμ 1409 έτος Εγίρας (18 Αυγούστου 1988 μ.Χ.)

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet