ΤΟ TRAIL ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΡΘΙΟΥ, Η ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΑΕΤΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΙΓΑ ΠΕΡΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ...

Ξεκίνησε το Φεστιβάλ Κορθίου και το τρέξιμο στα μονοπάτια της Νότιας Άνδρου. Ξεκίνησε με την γιορτή της μακαρονάδας (pasta party όπως το είπαν... επί το ελληνικότερο!!!). Το γεγονός (event όπως το λένε πολλοί ελληνόφρονες) έγινε στο Κόρθι το βράδυ της Παρασκευής 30 Μαΐου.

Το ωραίο της βραδιάς ήταν πως την τεράστια μακαρονάδα επιμελήθηκε μαγειρικώς (ως ειδικός περί το αντικείμενο λόγω των ατέλειωτων μακαρονάδων του μοναστηριού) ο πατήρ Αέτιος της Μονής Παναχράντου. Συμμετείχαν στη χαρούμενη βραδιά όλοι οι δρομείς του αγώνα καθώς και οι κάτοικοι του Κορθίου.

Για μια ακόμα φορά η δημιουργική εξωστρέφεια, η κοινωνικότητα και η παρουσία των μελών της αδελφότητας της Παναχράντου - με επικεφαλής τον ακούραστο Ευδόκιμο - συνέβαλε στην επιτυχία της μακαρονάδας και της γιορτής που στήθηκε γύρω από αυτήν. Κρίμα που οι κακολογούντες μετ' επιτάσεως την Μονή δεν παρέστησαν. Έχασαν την ευκαιρία να δουν τι σημαίνει συμμετοχή, εθελοντισμός και παρουσία στην κοινωνία του νησιού. Ίσως να καταλάβαιναν, οι "εθελοντές της πίκρας" τους, κάτι από την Άνδρο, την οποία "κανοναρχούν" αφ' υψηλού και εξ αποστάσεως...

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ" 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Για να έχεις...

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Φυσικά η προστυχιά σας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ.. Όμωςπόσο πιο χυδαίος και πρόστυχος μπορείτε να γίνετε; Όσο θέλετε. Γιατί μάθατε στην ανωνυμία, στην προστυχιά και στην χυδαιότητα από το σπίτι σας.
ΥΓ Πάντως η προκοπή του μοναστηριού σας έχει ενοχλήσει αφάνταστα όπως βλέπουμε. Και χαιρόμαστε ιδιαίτερα γι αυτό...
.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Η εξωστρέφεια του μοναστηριού της Παναχράντου με το ακούραστο καταδεκτικό χαιρέτισμα του π.Ευδόκιμου , του π.Αέτιου και των λοιπών μοναχών έχουν κατορθώσει κάτι που λείπει από τα άλλα μοναστήρια .. να φέρουν την νεολαία πιο κοντά στην εκκλησία.Σε μια εποχή όπου η απόσταση ανάμεσα στην Εκκλησία και τη νεολαία συχνά μοιάζει αγεφύρωτη, το μοναστήρι αυτό καταφέρνει κάτι μοναδικό: να προσελκύει, να εμπνέει και να αγκαλιάζει τους νέους, χωρίς επιτήδευση, αλλά με ειλικρίνεια, αγάπη και αυθεντική επικοινωνία.Δεν είναι απλώς ένας τόπος προσευχής, αλλά ένας ζωντανός χώρος διαλόγου και στήριξης . Αυτό το διαπίστωσα με τα ίδια μου τα μάτια όταν την Μεγ παρασκευή ήταν μαζεμένα πάνω από 5 νεαρά ζευγάρια στην φιλόξενη σάλα του Μοναστηριού και συζητούσαν ανοικτά με τους πατέρες του μοναστηριού .

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό δεν λέγεται δημοσιογραφία. Και αναφέρομαι στο κομμάτι της μονής Παναχράντου, και για τα τελευταία γεγονότα περί νομιμότητας των κτηριακών επεκτάσεων. Κανείς δεν αμφισβητεί τα όσα έχει προσφέρει το μοναστήρι σε όλα τα χρόνια από ίδρυσης του. Κανείς δεν αμφισβήτησε για το πόσους ανθρώπους έσωσε, τάισε, συνέδραμε τόσο στην περίοδο της τουρκοκρατίας όσο και στους μεταγενέστερους πολέμους.
Αυτά όλα είναι αδιαμφισβήτητα και αδιαπραγματευτα.
Όμως με το που βγήκε από πολίτες η είδηση περί εγγράφων, μηνύσεων, αγωγών και δεν ξέρω εγώ τι άλλο σχετικά με τα έργα στην μονή, οφείλατε να ενημερώσετε το κοινό σας για το τι συμβαίνει για αυτό το θέμα, με έγγραφα, μαρτυρίες και ότι άλλο, καθώς και του τι πρόκειται να κάνει η μονή.
Με το να μην κάνετε αυτό, λογικό ο ένας και ο άλλος να γράφει το μακρύ και το κοντό του, και να αφήνει την φαντασία του να οργιάζει για το ποιά είναι η πραγματική αλήθεια.
Ενημέρωση θέλουμε, με εικόνα και από τις δύο πλευρές του νομίσματος. Αυτή είναι δημοσιογραφία.
Τα βιβλία και την ιστορία του μοναστηριού τα γνωρίζουμε.
(Διαγράφετε μια χυδαιότητα σας... - Εν Άνδρω)


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Τα περί χολής στους χολιασμένους. Όχι σ' εμάς. Δεν δημοσιεύουμε λοιπόν τα της χολής του καθενός. Δεν υπάρχουν δύο πλευρές. Υπάρχει η πλευρά της δημιουργίας και η πλευρά της μιζέριας. Αυτοί που διχάζουν σκορπίζοντες μιζέρια δεν μάς απασχολούν. Αν απασχολούν εσάς πρόβλημα σας.
Υπάρχουν κάποιοι που διακονούν χρόνια τώρα ύβρεις, καταγγελίες, απαξίωση κατά της Μονής. Πρόβλημα τους. Είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι. Αριστεροί ψάλτες, δογματικοί, αφοριστικοί. Δεν πρόσφεραν τίποτα πέρα από "νομιμοφανείς" κακότητες. Είπαν την Μονή Τρατορία γιατί προσφέρει γεύματα στους φοιτητές, στους επισκέπτες, στους φίλους. Θα κάτσει κανείς να απαντήσει σε αυτά; Τους είπαν τα χειρότερα γιατί δεν άφησαν το μοναστήρι ερείπιο όπως ήταν επί δεκαετίες; Θα κάτσει κανείς να κάνει διάλογο μαζί τους; Απαξίωσαν την ενότητα και την δράση των τεσσάρων μοναχών διαχωρίζοντας τους από τον Ευδόκιμο που είναι πνευματικά παιδιά του; Θα κάνει κάποιος διάλογο με τους απαξιώνοντας την πολυετή και από κοινού δράση τους; Έκαναν συνεχείς καταγγελίες που όλες κατέπεσαν. ΟΛΕΣ. Τι να απαντήσει κανείς σε αυτό; Εκκρεμεί μια τελευταία που υποστηρίζει τα ερείπια έναντι της δημιουργίας, που μιλά για "ανύπαρκτο" πύργο όταν ΟΛΕΣ οι φωτογραφίες, από τον μεσοπόλεμο μέχρι σήμερα που υπάρχουν φωτογραφίες, αποτυπώνεται εμφανώς ο πύργος. Θα κάνει κανείς διάλογο με το "ανύπαρκτο" που λένε και που αποτυπώνεται σε φωτογραφίες δημοσιευμένες εδώ και 90 χρόνια;
Μα μιλάτε σοβαρά; Όχι φυσικά γιατί αν μιλούσατε σοβαρά θα γράφατε ΕΠΩΝΥΜΑ κι όχι ψευδώνυμα. Θα κάνατε διάλογο για έργα που έγιναν και διέσωσαν το μοναστήρι και για βιβλία που γράφηκαν και διέσωσαν τη μνήμη του. Κι όχι για έργα που δεν έγιναν κι άφησαν τα άλλα ιστορικά μοναστήρια να γκρεμίζονται στη λήθη.
Πως και δεν έχετε πάρει είδηση την απαξίωση, την εγκατάλειψη, το γκρέμισμα της Μονής της Αγίας; Εκεί δεν υπάρχει καταστροφή της ιστορίας και της παράδοσης; Μόνο όπου υπήρξε συντήρηση και δημοσιεύσεις διαπιστώνετε πρόβλημα;
Τέλος πάντων διαβάστε αυτά που θέλετε όπου θέλετε. Αλλά μην κάνετε κηρύγματα δημοσιογραφίας σε εμάς που ΠΟΤΕ δεν βρίσαμε άλλους. Που ΠΟΤΕ δεν καταφερθήκαμε για άλλους. Που ΠΟΤΕ δεν ασχοληθήκαμε με τα ψευδεπίγραφα, παρά μόνο με τα ΕΡΓΑ και με την ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ.
Ευχαριστούμε για τις υποδείξεις σας, αλλά πρώτα υποδείξτε στους επιτιθέμενους πως με προσωπικές επιθέσεις και αφορισμούς και ψέματα δεν γίνεται διάλογος. Δεν θα αποδείξουμε εμείς πως ΔΕΝ είμαστε ελεφαντες. Εσείς καλείστε να αποδείξετε αν υπάρχουν ελέφαντες. Εσείς επιτίθεστε, εσείς κατηγορείτε, εσείς επιχειρήτε να κατεδαφίσετε ότι έγινε. Και εσείς κάνετε πως δεν βλέπετε αυτά που αφέθηκαν και γρεμίζονται δεκαετίες ή και αιώνες τώρα.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ: Αλήθεια δεν σας είδαμε ΠΟΤΕ να λέτε ΤΙΠΟΤΑ για τον σπουδαιότερο αρχαιολογικό χώρο του νησιού τον ΣΤΡΟΦΙΛΑ που εξακολουθεί να είναι ΧΩΜΑΤΕΡΗ; Δεν υπάρχει κανένας καθηγητής, κανένας αρχαιολάτρης, κανένας νομικός, κανένας οτιδήποτε, να πει και να γράψει κάτι για μια ιστορία 6.000 χρόνων που αλλάζει την ευρωπαϊκή ιστορία - κατά το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης - που πετιέται στα σκουπίδια, που καίγεται στα σκουπίδια; Πως και δεν πήρατε είδηση εσείς και όσοι επιτίθενται στην Πανάχραντο για το ανοσιούργημα που κρατά τόσες δεκαετίες στον ΣΤΡΟΦΙΛΑ; Δεν υπάρχουν οι δεκάδες δημοσιεύσεις της Χριστίνας Τελεβάντου για το θέμα; Της αρχαιολογικής εταιρείας για το θέμα; Δείτε το σήμα του Εν Άνδρω. Ψάξτε πόσα άρθρα έχουμε γράψει. Που ήσασταν εσείς ο διδάσκων ιστορία, νομική, δημοσιογραφία να πείτε έστω και ένα κιχ; Πόσες μηνύσεις, καταγγελίες, απαγορεύσεις υπάρχουν για ένα εκ των σπουδαιότερων αρχαιολογικό χώρο στην Ευρώπη; Εκατοντάδες. Πόσες αναφορές έχουν κάνει οι λαθρεπιβάτες της ιστορίας σε αυτό το νησί για τον Στροφιλα; Πως και δεν κάνετε και σε αυτούς παρατηρήσεις "δημοσιογραφική δεοντολογίας";
Αυτές οι υποδείξεις που κάνετε κι εσείς σε εμάς σίγουρα δεν είναι διδάγματα δημοσιογραφίας. Αλλά μάλλον ασκήσεις ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ! Γιατί έχετε πολλά μέτρα και σταθμά κι αναλόγως γράφετε αυτά που θέλετε...
Σας ευχαριστούμε που μάς δώσατε την ευκαιρία να απαντήσουμε. Αυτα τα λίγα για την ώρα. Τα υπόλοιπα μια άλλη φορά.
Την καλημέρα μας...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro