Αποχαιρετισμός στο Superferry...
  Από την Golden Star Ferries ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια που θα εκτελεί το πλοίο «Superferry» από 4 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2017 στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος. Κι αυτό γιατί το Patmosδιαπιστώθηκε πως έχει σοβαρό πρόβλημα (ρήγμα) στα ύφαλα του και θα αργήσει να επιστρέψει στην γραμμή του. Συνεπώς θα το αντικαταστήσει το Superferry μέχρι το τέλος της σεζόν.
Το Superferry από Μύκονο πάει…...
. Το Patmos στα αβαθή της Ιού σήμερα τα ξημερώματα Χθες βράδυ στις 01:30 το BlueStarPatmosέπεσε σε αβαθή στο λιμάνι της Ιού! Τα ξημερώματα η BlueStarναύλωσε από την GoldenStarτο Superferry, το οποίο έφυγε από Μύκονο για να εκτελέσει δρομολόγια της BlueStar, λόγω της απώλειας του Patmos.
Τι μας περιμένει από 1η Οκτωβ...
  Δεν προβλέπονται αλλαγές - με βάση τις δημόσίες δηλώσεις των δύο συμβατικών εταιρειών - στην γραμμή μας στα χειμεριά δρομολόγια. Θα υπάρχει και πρωινό και απογευματινό πλοίο για Άνδρο. Φωτογραφία της ευρύτερης περιοχής και του λιμανιού του Γαυρίου  (φωτ. Εν Άνδρω). "Τι μας περιμένει;  Τι θα γίνει μετά την 1η Οκτωβρίου;" Ερωτά με αγωνία ανδριώτης αναγνώστης μας. Μέχρι σήμερα δεκάδες αναγνώστες έχουν γράψει το ίδιο ερώτημα κρίναμε σκόπιμα να απαντήσουμε δημόσια σε όλους με βάση όσα ξέρουμε και όσα έχουμε συζητήσει και με τους τρεις ακτοπλόους που δραστηριοποιούνται από την Ραφήνα. Τα μηνύματα παρά τα καλοκαιρινά σκαμπανευάσματα είναι θετικά για την σταθερότητα της γραμμής μας. Αρχικά το έρωτημα του αναγνώστη μας: «ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!!! ΑΠΟ 1ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ 31ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018, ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ? ΜΠΟΡΕΙΤΕ Ν ΑΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΦΙΛΕ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ? ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΙΔΕ ΤΟ AQUA JEWEL ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΟΥΣΕ ΑΝ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΑΣ ? ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ» Και μετά αναλυτικά η απάντηση μας: (α) Επειδή το παραπάνω ερώτημα είναι πολύ σημαντικό για όλους μας ας ξεκινήσουμε από το τι θα γίνει τον Σεπτέμβριο. Και μετά θα πάμε στο τι θα γίνει μετά την 1η Οκτωβρίου. Με βάση όσα έχουν κοινοποιηθεί μέχρι 30/9 συνεχίζονται κανονικά τα υπάρχοντα δρομολόγια – χωρίς όμως τοπικά - με τις συγκεκριμένες εκπτώσεις όπως διαμορφώθηκαν μετά από πολλές πιέσεις και παλινδρομήσεις τον Αύγουστο και στις δύο εταιρείες της γραμμής μας.   (β) Από την 1η Οκτωβρίου με βάση αυτά που μας έχουν πει οι δυο εταιρείες θα συνεχίσουν κανονικά τα δρομολόγια τους (πρωί - απόγευμα). Παρά την ζημία που είχαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο με την μεγάλη αναστάτωση που προκλήθηκε λόγω των μειώσεων στις τιμές των εισιτηρίων για Τήνο-Μύκονο από το TeraJet. Πρέπει να θεωρούμε δεδομένη την σταθερή παρουσία της εταιρείας FastFerriesστη γραμμή μας στην οποία βρίσκεται επί δεκαετία και είναι αυτή που «άνοιξε» πάλι τα απογευματινά δρομολόγια μετά από πολλά χρόνια. Δεν υπάρχει περίπτωση, λοιπόν, η FastFerriesνα αποχωρίσει από την γραμμή μας με κανέναν τρόπο μετά την 1η Οκτωβρίου 2017. Το ίδιο πρέπει να θεωρήσουμε και για την GoldenStarFerries. Και αυτή η εταιρεία είναι απίθανο να αφήσει το πρωινό δρομολόγιο που κάνει το SuperferryIIεδώ και πολλά χρόνια. Ως εκ τούτου και αυτή η εταιρεία θα παραμείνει όπως μας έχει δηλώσει με ένα πλοίο την ημέρα παρά το οικονομικό πλήγμα του καλοκαιριού.   Συνεπώς και οι δύο εταιρείες θα κρατήσουν τις βασικές θέσεις τους πρωί και απόγευμα στη Ραφήνα. Άλλωστε τα νησιά δουλεύουν με τον τρόπο τους και τον χειμώνα και όπως έδειξε η ανακοίνωση της Στατιστικής Υπηρεσίας τον χειμώνα του 2017 είχαν και μια σχετική άνοδο κίνησης της τάξης του +1,1%. Όπως μας πει σε παλαιότερη δήλωση του ο ιδιοκτήτης της SeaJet η εταιρεία του αν κάποια εταιρεία ή πλοίο αποχωρήσει από την γραμμή τον χειμώνα θα βάλει αμέσως δικό της συμβατικό πλοίο. Κάτι που ξέρουν πολύ καλά και οι δύο συμβατικές εταιρείες όπως έχει πει ο ιδιοκτήτης της GoldenStarFerries. Και δεν έχουν σκοπό να αφήσουν τις σημερινές θέσεις τους για άλλον. Όπως όλα δείχνουν και με βάση τις συζητήσεις και τις δημόσιες δηλώσεις όλοι παραμένουν στις θέσεις τους, καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται γύρω από την γραμμή μας. Από αυτή την άποψη μπορεί κανείς να πει πως η Άνδρος δεν προβλέπεται α έχει πρόβλημα κάποιο πρόβλημα στη σύνδεση της (πρωί – απόγευμα) με την Ραφήνα τον χειμώνα που έρχεται. Φυσικά με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα πολύ δύσκολα θα δούμε τοπικά δρομολόγια μέχρι το Πάσχα. Και μάλλον μετά τις καλοκαιρινές εκπτώσεις οι τιμές των εισιτηρίων θα επανέλθουν στα προηγούμενα επίπεδα. Κάτι που όμως μένει να επιβεβαιωθεί στα μέσα Σεπτεμβρίου. Περισσότερα όμως θα ξέρουμε σε λίγες μέρες. Τότε θα επανέλθουμε και πάλι στο θέμα. «ΕΝ ΑΝΔΡΩ»
Αύξηση στους ταξιδιώτες όλο το...
  Θετικά τα πρόσημα της κίνησης προς Άνδρο και για το διάστημα μέχρι τον Ιούνιο 2017 και για τον Ιούνιο 2017. Το πρώτο στο +1,1% και το δεύτερο στο +3%. Μόνο χθες Δευτέρα αναχώρησαν από Άνδρο για Ραφήνα με όλα τα πλοία 2350 επιβάτες και 600 ΙΧ, Εδώ το χθεσινό δρομολόγιο των 16:30 στο Γαύριο (φωτ. Εν Άνδρω).  Με θετικό πρόσημο κινήθηκε όλο το 2017 μέχρι σήμερα για την ακτοπλοΐα. Οριακό μεν, αλλά δεν άφησε ζημιές στους πλοιοκτήτες. Ειδικά για την γραμμή Ραφήνα – Κυκλάδες ο Ιούνιος «έκλεισε» με αύξηση 3%. Ενώ και όλο τον χειμώνα η κίνηση (για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο) ήταν +1,1%.
"Ωραίες σκέψεις" για την φορολ...
  (Το παρακάτω κείμενο μας το έστειλε ο αναγνώστης μας athanasios kirtatas. Το δημοσιεύουμε για να δούμε και την άλλη πλευρά του φεγγαριού στο μέγα θέμα των φόρων. Μια παρατήρηση: απ' ότι βλέπουμε στο κείμενο λείπει ο ΦΠΑ των αγορών που έχει πληρωθεί και εκπίπτει, αλλά και άλλα λογιστικά τερτίπια. Δεν καταλαβαίνουμε γιατί 27% κι όχι 24% κλπ. Πάντως το κείμενο έχει ενδιαφέρον γιατί δείχνει το πραγματικό αδιέξοδο της υψηλής φορολογίας – Εν Άνδρω). Είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και έχεις την τύχη να βγάλεις 30000 ευρώ καθαρά φέτος ενώ πέρσι είχες 0. Πάμε να δούμε πόσο πληρώνεις στο κράτος:
40% η φοροδιαφυγή στην Άνδρο! ...
  Τα στοιχεία είναι δυσάρεστα, δημιουργούν μια όχι θετική εικόνα για την Άνδρο, άλλα αποτυπώνουν την πραγματικότητα. Το 40% των επιχειρηματιών που ελέχθησαν (μέχρι σήμερα) εφέτος το καλοκαίρι από τα συνεργεία του ΣΔΟΕ, απεδείχθησαν παραβάτες της φορολογικής νομοθεσίας!
"Σαφάρι" του ΣΔΟΕ στο Μπατσί. ...
  Φορολογικό «σαφάρι» χθες το βράδυ (24.8) στο Μπατσί που είχε πολύ κόσμο. Ελεγκτές του ΣΔΟΕ πραγματοποίησαν μέχρι αργά, στοχευμένους ελέγχους σε εστιατόρια, καφέ και μπαρ για να διαπιστώσουν κυρίως, αν οι ιδιοκτήτες τους κόβουν αποδείξεις ή τηρούν τα φορολογικά τους βιβλία όπως ορίζει ο νόμος.
Διαφημιστική πρωτοβουλία για τ...
Στο κείμενο που ακολουθεί, υπάρχουν δυο βασικές παρατηρήσεις: Η πρώτη Ωραία και αξιέπαινη η πρωτοβουλία, αλλά εκτός εποχής. Έπρεπε να είχε υλοποιηθεί τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Ιουνίου. Διαβάστε το κείμενο και θα καταλάβατε τι εννοούμε.
Άρχισε σήμερα και συνεχίζει αύ...
    Άρχισε σήμερα η επιστροφή για Αττική. Όπως φαίνεται από την σημερινή μεσημεριανη εικόνα στο Γαύριο 150 ήταν τα αυτοκίνητα που έφυγαν το μεσημέρι και κοντά 500 οι επιβάτες.  Αύριο σχεδόν όλα τα πλοία είναι πρωτόκολλο στα ΙΧ και έχουν ελάχιστες μόνο θεσεις για επιβάτες (φωτ. Π.Κ.).