Ανακατατάξεις στην ακτοπλοΐα. Κυριαρχούν οι μεγάλοι και αγωνίζονται οι μικροί. Η περίπτωση της Fast Ferries...

Του Μηνά Τσαμόπουλου

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ - NEW MONEY

Η γιγάντωση των ήδη μεγάλων ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων/ομίλων έχει περιορίσει τον ζωτικό χώρο για την ανάπτυξη των μικρότερων. Η κατάσταση γίνεται δυσβάσταχτη για τους μικρομεσαίους λόγω και των διεθνών κανονισμών για την πράσινη μετάβαση αφού θα πρέπει να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες στα υπάρχοντα πλοία ώστε να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έως ότου προχωρήσουν σε ναυπηγήσεις. Οι συγχωνεύσεις και οι κοινοπραξίες δείχνουν σαν μόνη λύση. Άλλοι επιλέγουν την αγορά κάποιων οικονομικών πλοίων αθροίζοντας τα με στόχο να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας.

Στο πλαίσιο των οικονομιών κλίμακος η Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη αγόρασε τα δύο επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία της Zante Ferries, το «Διονύσιος Σολωμός» και το «Αδαμάντιο Κοραής». Η Fast Ferries με τον τρόπο αυτό  ενδυναμώνει τη θέση της στον ακτοπλοϊκό κλάδο. Μέχρι σήμερα έχει ήδη τέσσερα πλοία, τρία συμβατικά επιβατηγά- οχηματαγωγά και ένα ταχύπλοο. Για την ολοκλήρωση της αγοτάς η πολυμετοχική Zante Ferries θα πραγματοποιήσει γενική συνέλευση στις 22 Σεπτεμβρίου στη Ζάκυνθο προκειμένου οι 190 μέτοχοί της να αποφασίσουν οριστικά για την πώληση των δύο πλοίων.

Το «Διονύσιος Σολωμός» είναι δρομολογημένο στις Δυτικές Κυκλάδες από το λιμάνι του Πειραιά.  Το «Αδαμάντιος Κοραής» ταξιδεύει στη Σαμοθράκη και στη Λήμνο από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Και τα δύο πλοία υπό τη νέα πλοιοκτησία της Fast Ferries, φημολογείται ότι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις συγκεκριμένες γραμμές.

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Απο που προκυπτει οτη η φαστ φερις εχει οικονομικα ζητηματα;

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Το άρθρο λέει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πράγματα για τις τάσεις της ακτοπλοϊκής αγοράς.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 1 μήνα πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Μάλλον εσείς πρέπει να διαβάσετε καλύτερα. Όταν ΛΕΤΕ πριν λίγες μέρες, ότι η εταιρεία έχει προβλήματα, και μετα η εταιρεία ανακοινώνεται ότι αγοράζει 2 μάλιστα καράβια , κάτι δεν ταιριαζει. Αφήστε τους εγωισμους στην άκρη μια φορά, και παραδεχθείτε το λάθος σας.
Όταν μια εταιρεία πουλάει, για να τα βγάλει πέρα όπως υποννοησατε πρόσφατα, δεν έχει δυνατότητα να αγοράσει.
Οικονομία κλίμακας κανείς όταν έχεις ποσότητα. Για να την αποκτήσεις πρέπει να πληρώσεις. Όταν δεν έχεις να πληρώσεις για να την αποκτησεις, τότε πουλάς τα υπάρχοντα, πολυ απλά.
Ρωτήστε λίγο και την φίλη σας να σας τα πει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Διαβάστε το άρθρο πριν συνεχίσετε. Υπάρχουν διέξοδοι. Η μια προς τα εμπρος κι οτι βγει, η άλλη προς τα πίσω κι ότι χάσεις. Η Zante επέλεξε την δεύτερη, η fast ferries την πρώτη. Όλα τα άλλα είναι προσωπικοί υπαινιγμοί και προσωπικές επιθέσεις εμπαθούς αναγνώστη. Κατανοητό.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 1 μήνα πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Πριν 2 εβδομάδες σε απαντηση σας προς σχολιαστή, στο άρθρο για την τιμή των εισιτηριων, γράφατε για οικονομικά προβλήματα της FastFerries. Προσπαθώντας προφανώς να πείσετε ότι είναι δικαιολογημένη η τιμή του εισιτηρίου.
Κάποιος αναγνώστης, σας απάντησε να μην παραπληροφορειτε, και ότι η FastFerries , όχι μόνο δε έχει οικονομικά προβλήματα, αλλά ετοιμάζεται να αγοράσει και 2 πλοία ακόμα.

Δεν πέρασαν 2 εβδομάδες και ήρθε και η επιβεβαίωση για τον αναγνώστη, και η διάψευση για εσάς. Διότι, φαντάζομαι, ο έχων οικονομικά προβλήματα δεν θα μπορουσε να αγοράσει όχι 2 πλοία, αλλά ούτε καν σωσιβιο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Διαβάστε καλύτερα το άρθρο. Προφανώς κάτι σας διέφυγε στην πρωτη παράγραφο. Ο έχων προβληματα ψάχνει διεξόδους. Προς δυο κατευθύνσεις. Προς συγχωνεύεις ή προς οικονομίες κλίμακας. Η fast ferries προσπαθεί το δεύτερο. Τα γράφει το άρθρο αλλά εσείς μείνατε στα σωσιβια...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 1 μήνα πριν από το χρήστη enandro enandro