ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ;
(Δημοσιεύουμε γράμμα αναγνώστη με θέμα την τουριστική παραπληροφόρηση που επιχειρεί ο Δήμος Άνδρου, σε μια προσπάθεια εντυπωσιασμού του "πόπολου". Εντυπωσιακός ο Μ.Π. με τις πλήθος λεπτομέρειες που αναφέρει. Απολαύστε τον. Και μετά αναλογιστείτε γιατί οι αριθμοί πχ των ετήσιων ή και των μηνιαίων αφίξεων πάσχουν στην Άνδρο - ΕΝ ΑΝΔΡΩ)
Κύριε διαχειριστά,
Κάποιοι στην Άνδρο δεν πτοούνται και συνεχίζουν την επικοινωνιακή παραπλάνηση. Διάβασα διθυραμβικό δελτίο τύπου που βγάλανε από το Δήμο Άνδρου και το μοιράσανε παντού όπου επικαλούνται δημοσίευμα γνωστού ξένου ταξιδιωτικού σάιτ CONDE NAST TREVELLER για τη λίστα προτιμήσεων σε ταξίδια το 2025 στην Ελλάδα.
Στο ίδιο δελτίο τύπου, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας, σχολιάζει το δημοσίευμα υπονοώντας και την πρόσφατη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο όπου εκπροσωπήθηκε η Άνδρος λέγοντας πως:
«τα διεθνή έγκυρα ΜΜΕ αναγνωρίζουν τη μοναδικότητα και αυθεντικότητα του προορισμού. Η τάση για αναζήτηση ιδιαίτερων προορισμών κερδίζει διαρκώς νέους υποστηρικτές. Για το λόγο αυτό καταβάλλουμε μια συνεχή προσπάθεια ενημέρωσης στο εξωτερικό που βρίσκει ανταπόκριση».
Ιδού η αλήθεια:
Πρώτον πρόκειται για δημοσίευμα του σάιτ Ιανουαρίου και καμία σχέση δεν έχει με τη συμμετοχή στην έκθεση του Βερολίνου, που αναφέρει. Το Βερολίνο ήταν 4-6 Μαρτίου. Το δημοσίευμα, που ήταν διαφημιστικό ήταν 21 Ιανουάριου. Τι σχέση λοιπόν έχει το Βερολίνο με το δεύτερον προγενέστερο πληρωμένο διαφημιστικό του περιοδικού.
Δεύτερον, η Άνδρος δεν είναι στην κορυφή της λίστας, που αναφέρεται στο δελτίο τύπου με τους 25 ελληνικούς νησιώτικους προορισμούς, αλλά στη μέση (12η). Κορυφαίοι είναι η Πάρος και η Μήλος.
Τρίτον και κυριότερο ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ εκμεταλλεύονται διαφημιστικά κείμενα, αφού και στο συγκεκριμένο προβάλλονται διαφημιστικά επιχειρήσεις της Άνδρου!
Και το λινκ προς εξακρίβωση: https://www.cntraveler.com/gallery/best-greek-islands-to-visit
Αναρωτιέμαι "η ανταπόκριση που βρίσκει υποστηρικτές" που αναφέρεται τι υπονοεί; Ότι ψαρεύουν διαφημιστικά κείμενα επιχειρήσεων και τα παρουσιάζουν ως κατορθώματά τους; Γιατί στο τέλος του δημοσιεύματος για την Άνδρο αναφέρονται τα εξής:
"Where to stay in Andros:
- For a guesthouse stay: Melisses
- For privacy: Onar
- For a village stay: Touchstone House (Airbnb)
- For groups: Five Star Greece (Villas)"
Και στο τέλος του κειμένου του ξένου σάιτ υπάρχει με ψιλά γράμματα και η σημείωση για όσους δεν κατάλαβαν:
"Advertisement"
Τα συμπεράσματα δικά σας…
Μ.Π.