INSTAGRAM: Νησιά πρωταγωνιστές και νησιά σιωπηλοί θησαυροί στην Ευρώπη. Που είναι η Άνδρος...

 

(Που είναι η Άνδρος στις κατατάξεις του Instagram που κυρίως σερφάρει η νεολαία; Τι λέει η εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων Avis που έψαξε τα social media; Τι γράφει το διεθνές περιοδικό Time Out και τι αναδημοσιεύει η ελληνική ιστοσελίδα Newsbeast; Ο αναγνώστης Νότης Μαρτάκης έκανε μια μικρή αναζήτηση για το θέμα κι έστειλε τα αποτελέσματα. Διαβάστε και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα για το ποιοι επιλέγουν και ποια νησιά επιλέγουν και πως τα επιλέγουν - ΕΝ ΑΝΔΡΩ)

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: TIME OUT - NEWSBEAST

Ψάχνετε πού να πάτε φέτος το καλοκαίρι; Η Ευρώπη είναι γεμάτη νησιά -από κοσμοπολίτικους προορισμούς γεμάτους τουρίστες, stories και hashtags, μέχρι ήρεμες βραχονησίδες που μοιάζουν ξεχασμένες από τον χρόνο. Ανάμεσα στην πολυκοσμία της Ίμπιζα και την ηρεμία της Λέσβου, υπάρχει ένα νησί για κάθε γούστο και διάθεση. Μια νέα ανάλυση της Avis με βάση τις online αναζητήσεις και τα social media αποκαλύπτει ποια νησιά κυριαρχούν στον ψηφιακό χάρτη του τουρισμού - και ποια παραμένουν καλά κρυμμένα μυστικά. Είστε έτοιμοι να διαλέξετε πλευρά;

Από τις γραφικές βραχονησίδες της Ιταλίας και τους δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς όπως η Σαντορίνη, μέχρι τα ηλιόλουστα νησιά των Καναρίων, η Ευρώπη δεν έχει έλλειψη από νησιωτικά στολίδια. Ένα είναι βέβαιο: η ποικιλία και η ομορφιά τους είναι αδιαμφισβήτητη. Όμως, όπως συχνά συμβαίνει με τους πιο εντυπωσιακούς προορισμούς, πολλά από αυτά τα νησιά κατακλύζονται από τουρίστες τους θερινούς μήνες -κάτι που κάνει την αναζήτηση για πιο ήσυχες εναλλακτικές πιο επίκαιρη από ποτέ.

Γιατί λοιπόν να μην επιλέξετε μια πιο ήσυχη εναλλακτική λύση; Για να σας βοηθήσει να καταλάβετε ποια νησιά να επισκεφθείτε (και ποια να αποφύγετε), η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Avis εξέτασε τη δημοτικότητα των νησιών σε όλη την Ευρώπη με βάση τον όγκο αναζήτησης και τα hashtags του Instagram.

Όπως αναφέρει το Time Out, στην κορυφή της λίστας με τα πιο πολυσύχναστα νησιά φιγουράρει –χωρίς καμία έκπληξη– η Ίμπιζα. Το διάσημο ισπανικό νησί, που έχει συνδεθεί όσο λίγα μέρη με τη νυχτερινή ζωή, τα φαντασμαγορικά πάρτι και το ασταμάτητο clubbing, συγκεντρώνει πάνω από 20 εκατομμύρια hashtags στο Instagram και σχεδόν 2 εκατομμύρια μηνιαίες online αναζητήσεις.

Η Μάλτα ήρθε στη δεύτερη θέση της πολυσύχναστης λίστας, με πάνω από τρία εκατομμύρια μηνιαίες αναζητήσεις και 10 εκατομμύρια hashtags, και η Μαγιόρκα ήρθε στην τρίτη θέση με 1,5 εκατομμύριο hashtags και, όπως και η Ίμπιζα, σχεδόν 2 εκατομμύρια μηνιαίες αναζητήσεις.

Αν, ωστόσο, η ιδέα της πολυκοσμίας σας αποθαρρύνει, ίσως αξίζει να στρέψετε το βλέμμα σας προς τη Λέσβο ένα από τα πιο ήσυχα και λιγότερο τουριστικά νησιά της Ελλάδας, στο βόρειο Αιγαίο. Με μόλις 155.000 hashtags στο Instagram και περίπου 135.000 μηνιαίες αναζητήσεις, παραμένει ένας αυθεντικός και σχετικά ανεξερεύνητος προορισμός για όσους αναζητούν ηρεμία και γνήσιες εμπειρίες.

Η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Avis εξέτασε τη δημοτικότητα των νησιών σε όλη την Ευρώπη με βάση τον όγκο αναζήτησης και τα hashtags του Instagram
 
Όπως αναφέρει το Time Out, τα 10 πιο δημοφιλή νησιά της Ευρώπης είναι:
  1. Ίμπιζα
  2. Μάλτα
  3. Μαγιόρκα
  4. Τενερίφη
  5. Θήρα
  6. Μαδέρα
  7. Σικελία
  8. Γκραν Κανάρια
  9. Σαρδηνία
  10. Μύκονος

Στην ίδια λίστα περιλαμβάνονται και τα 10 λιγότερο δημοφιλή νησιά της Ευρώπης που είναι:

  1. Λέσβος
  2. Πόρτο Σάντο
  3. Σύμη
  4. Σκόπελος
  5. Κρες
  6. Άνδρος
  7. Κάρπαθος
  8. Μπρακ
  9. Λα Μανταλένα
  10. Θάσος

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Υποψήφιοι της σημερινής διοίκησης είπαν προεκλογικά ότι το λιμάνι της Χώρας θα ξαναβρεί την παλιά του αίγλη.
Αναμένουμε........

This comment was minimized by the moderator on the site

Η Άνδρος έχει τουρισμό με φουλ τις μηχανές 20 μέρες τον χρόνο.
Τον υπόλοιπο καιρό αρκείται στον χαμηλού εισοδήματος τουρισμό του Σαββατοκύριακου.
Η ίδια, αλάνθαστη συνταγή εδώ και 50 χρόνια.
Ο κοσμογυρισμένος αλλοδαπός που θα έρθει και δεί τα χάλια στον Νειμποριό, σε πλατεία, εγκαταλελειμμένα μαγαζιά στην παραλιακή που έχουν γίνει παράγκες και το τριτοκοσμικό λιμάνι της Χώρας θα δώσει τα χρήματα του την επόμενη φορά να πάει στην Ουγκάντα.
Τουλάχιστον θα το έχει ευχαριστηθεί.
Και δεν είναι μόνο το Νειμποριό η μοναδική οπτική ατασθαλία στο νησί. Δυστυχώς υπάρχουν πάμπολλες τέτοιες ισάξιου κάλλους γωνιές σε όλο το νησί που προσβάλλουν την έννοια της φιλοξενίας για τον κάθε επισκέπτη που έχει ξοδέψει χρόνο και χρήμα για να έρθει.
Σε δεύτερο χρόνο συζητούνται οι ανύπαρκτες υποδομές.
Και σε τρίτο χρόνο η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος με καλόγουστα μαγαζιά, καλαίσθητες πλατείες, με βοηθητικό προσωπικό στο Κ.Υ. να μιλά άπταιστα αγγλικά, με ανοιχτούς χώρους άθλησης και φυσικά με τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία.
Μέχρι να γίνουν όλα αυτά, ξεκατινιαστείτε ελεύθερα.
Τουλάχιστον αυτό το κάνετε άψογα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό το όμορφο νησάκι μας διοικείται από φτωχά, ατομικά συμφεροντολογικά μυαλά…. Δυστυχως…
Κοιμάται ορθιος ο υπουργός τουρισμού. Ζει στο μακρινό 1980.
Με ρουσφετάκια και βλακειούλες κάνει δουλειά για την
Παρτη του.

This comment was minimized by the moderator on the site

Τι να καταλάβει ο αρχοντοχωριάτης Μουστάκας από τέτοια...;;; Ανοίγεις όλα τα social media και όλοι οι τουριστικοί προορισμοί που θέλουν να προσελκύσουν κόσμο κάνουν οργανωμένη προώθηση του προϊόντος τους μέσω αυτών (και δεν αναφέρομαι μόνο στα top 10 νησιά της λίστας)... Εδώ έχουμε πληρωμένες καταχωρήσεις στον ξένο τύπο και άλλες απαρχαιωμένες τακτικές προσέγγισης "πελατών", οι οποίοι ξένοι πελάτες είναι πιτογυρο μπύρα και πετσέτα στην άμμο...Γελάει ο κόσμος...