Χορός εκατομμυρίων από τους εφοπλιστές! Πόσα πλοία παρήγγειλαν οι Ανδριώτες και οι άλλοι.

 

Αριθμοί που ζαλίζουν! Οι Έλληνες εφοπλιστές - με τους Ανδριωτες στην πρώτη γραμμή - έχουν παραγγέλλει στα διεθνή ναυπηγεία 238 νέα πλοία, 23,9 εκατομμυρίων τόνων, συνολικής αξίας 16,2 δις δολάρια.

Πρόκειται για παραγγελίες που έχουν κατατεθεί από 58 ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες και αφορούν 105 δεξαμενόπλοια, 73 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, 11 LPG’s, 19 LNG’s, 2 LEGc, 21 containerships, τρία offshore και τρία drilling ships. 

O Αδαμάντιος Πολέμης

Από τους πρώτους ο Αδαμάντιος Πολέμης με τα παιδιά του Λεωνίδα και Αλίνα και την εταιρία  New Shipping, που παρέλαβαν, ένα από τα πέντε «σουπερ τάνκερ» (VLCC) συνολικής αξίας 350 εκατομμυρίων ευρώ!

Οι αριθμοί ωστόσο, είναι σε χαμηλότερα επίπεδα από προηγούμενα χρόνια, αφού το 2013 την ίδια περίοδο ήταν υπό κατασκευή 390 πλοία από 83 ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, ενώ το 2011, μεσούσης της ναυτιλιακής κρίσης, ναυπηγικά προγράμματα έτρεχαν 124 ελληνικές εταιρείες για 481 πλοία συνολικής χωρητικότητας 44,4 dwt.

Τις μεγαλύτερες παραγγελίες νέων πλοίων έκαναν οι εξής 19 Έλληνες εφοπλιστές:

  • Το μεγαλύτερο σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Naftiliakis, τρέχει αυτή την περίοδο ο όμιλος Αγγελικούση. Μέσω της Maran Tankers έχει υπό κατασκευή 9 δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, συνολικής χωρητικότητας 2,869 εκατ. τόνων. Επίσης, για λογαριασμό μιας δεύτερης εταιρείας του ομίλου της Maran Gas ναυπηγούνται αυτή την περίοδο εφτά LNG carriers 662.200 dwt.
  • Το δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγικό πρόγραμμα σε εξέλιξη, με όρους χωρητικότητας, έχει η Star Bulk, συμφερόντων Oaktree Capital και Πέτρου Παππά, με εννέα πλοία χωρητικότητας 1,7 εκατ. dwt, και ακολουθεί η Chartworld Shipping, της οικογένειας Κολλάκη, με 14 πλοία χωρητικότητας 1,27 εκατ. dwt.
  • Οι εταιρείες Euronav και Gaslog, συμφερόντων Πήτερ Λιβανού, τρέχουν ένα ναυπηγικό πρόγραμμα χωρητικότητας 1,08 εκατ. dwt.
  • H Enesel, συμφερόντων Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού, έχει υπό ναυπήγηση τρία δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 957.000 τόνων.
  • Στην έκτη θέση ακολουθεί η Kyklades Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου, με εφτά πλοία χωρητικότητας 891.000 τόνων.
  • Πολύ κοντά η Aegean Shipping Management, συμφερόντων ομίλου Μελλισανίδη, με 10 πλοία χωρητικότητας 882.00 dwt, όπως και ο όμιλος Καλλιμανόπουλου με εννέα πλοία χωρητικότητας 836.450 dwt.
  • Στην ένατη θέση οι εταιρείες Alpha Bulkers και Pantheon Tankers, της οικογένειας Άννας Αγγελικούση, με 10 πλοία χωρητικότητας 758.000 dwt και στη δέκατη θέση o όμιλος Οικονόμου (TMS Tankers, TMS Cardiff GAS και Ocean Rig) με 690.000 dwt. 

Χ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet