ANDROS QUEEN: Ετοιμάζεται... ολοταχώς! Αποκλειστικές φωτογραφίες...

Είχαμε καιρό να δούμε το Andros Queen, το νέο καράβι της γραμμής μας, που ετοιμάζεται... ολοταχώς! Χώρος προετοιμασίας η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος. Χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών και ένταξης στα δρομολόγια - σύμφωνα με τον Δημήτρη Στεφάνου - του Αγίου Πνεύματος! Με βάση αυτή την εκτίμηση (του Αγίου Πνεύματος πέφτει την  Δευτέρα 5 Ιουνίου) να θεωρήσουμε πως το πλοίο θα είναι έτοιμο τις πρώτες μέρες του Ιουνίου. Το πλοίο θα είναι νηολογίου Άνδρου, όπως φαίνεται και από την φωτογραφία! 

Το πλοίο υπέστη μια τεράστια μετασκευή που έφεραν και φέρουν σε πέρας ελληνικά χέρια. Ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2022 και θα ολοκληρωθεί τέλος Μαΐου 2023. 14 μήνες χρόνος μετασκευής και κόστος 22-25 εκατομμύρια ευρώ - σύμφωνα πάλι με τον Δημήτρη Στεφάνου. Για να χτιστεί στο Πέραμα ένα εντελώς νέο πλοίο αντίστοιχο, αν και μεγαλύτερο, του Superferry, καμάρι της eλληνικής ακτοπλοΐας. Η πρώτη ματιά εξωτερικά της μετασκευής ξαφνιάζει. Η πρύμη έχει ανακατασκευαστεί ακολουθώντας το στιλ του Superferry. Δύο πολύ μεγάλα ημι-υπαίθρια μπαλκόνια με αντίστοιχα μπαρ, που προεκτείνουν στην δροσερή θαλασσινή αύρα του καλοκαιριού το μεγάλο εσωτερικό σαλόνι της β΄ θέσης. Οι υπερ-κατασκευές έχουν τελειώσει όπως βλέπουμε. Απομένουν οι εσωτερικές κατασκευές, τα βαψίματα και ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός. 

Στην πλώρη αυτή την περίοδο χρησιμοποιείται εντατικά o μπροστινός καταπέλτης για τις εργασίες. Ο πρωραίος καταπέλτης αναμένεται στο τέλος να κλειστεί και δεν θα χρησιμοποιείται στα ταξίδια. Θα παραμείνει όμως εκεί ως εργαλείο του πλοίου. 

Ήδη έχουν ετοιμαστεί από λεπτή λαμαρίνα τα γράμματα του ονόματος του πλοίου που θα οξυγονοκολληθούν στην πλώρη. 

Το πλοίο έχει καθαριστεί από την προηγούμενη μπογιά του σε πολύ μεγάλη έκταση και αναμένεται προσεχώς να βαφεί στα χρώματα του, το μπλε και το άσπρο της εταιρείας Golden Star. Τα μεγάλα ανοίγματα του πάνω γκαράζ - που υπήρχαν - έχουν καθαριστεί, ενώ όπως βλέπουμε στα μεγάλα σαλόνια του - πάνω από το γκαράζ - έχουν ανοίξει τριπλά τζαμένια παράθυρα που μετατρέπουν το ταξίδι σε μια διαδρομή στον ήλιο και στη θάλασσα. 

 Ο παραπάνω ισχυρισμός δεν είναι σχήμα λόγου αν δούμε τα σαλόνια της πρώτης θέσης - όπως φαίνονται στην παραπάνω φωτογραφία.

Αλλά και της οικονομικής θέσης είναι ολοφώτεινα όπως επίσης φαίνονται και στην παραπάνω φωτογραφία.

Τέλος μια κοντινότερη φωτογραφία των πλαϊνών παραθύρων που διατρέχουν όλο το πλοίο στα πλάγια πιστοποιούν με τα τριπλά τζάμια την αίσθηση του φωτός και της θάλασσας που θα απολαμβάνουν οι επιβάτες των σαλονιών.

Το ίδιο φωτεινό και ανοικτό είναι και το πίσω σαλόνι με το μπαρ της οικονομικής θέσης. 

Η έκπληξη είναι οι καμπίνες. Εξαιρετικά καλαίσθητες κατασκευές με μεγάλα μπαλκόνια στα πλαϊνά. Το πλοίο μπορεί να μεταφέρει 103 επιβάτες στις καμπίνες του. Ως Ανδριώτες ρωτήσαμε γιατί τόσες θέσεις στις καμπίνες και η απάντηση: "Γιατί το πλοίο δεν πάει μόνο Άνδρο που το ταξίδι με αυτό το πλοίο είναι λιγότερο από δύο ώρες, αλλά πάει και μέχρι Μύκονο όπου το ταξίδι είναι κοντά 4,5 ώρες. Και οι ευκατάστατοι ή οι χρήζοντες βοήθεια που πάνε Μύκονο πολύ συχνά ζητάνε καμπίνα. Με δεδομένο πως υπάρχουν και εξαιρετικά μπαλκόνια οι καμπίνες είναι αναγκαίες..."

Τέλος δύο λόγια για τα δύο εξαιρετικά μεγάλα γκαράζ του πλοίου. Το κάτω γκαράζ είναι εξαιρετικά μεγάλο. Μπορεί να πάρει μέχρι 80 νταλίκες!!!

Και το πάνω γκαράζ είναι αντίστοιχα μεγάλο. Αν το πλοίο δεν πάρει νταλίκες μπορεί να πάρει περίπου 380 ΙΧ!!! Τα δύο γκαράζ συνδέονται με δύο ράμπες. Για την ώρα στις μετασκευές χρησιμοποιείται η πρωραία ράμπα. Όμως όταν τελειώσει η μετασκευή και κλείσει ο πρωραίος καταπέλτης θα κλείσει και η πρωραία ράμπα και θα χρησιμοποιείται η πρυμναία. 

 

Η άνοδος και κάθοδος των επιβατών θα γίνεται από αριστερά της πρύμης. Μια μεγάλη διπλή σε μήκος σκάλα και δίπλα της μια ηλεκτρική σκάλα θα ανεβάζουν και θα κατεβάζουν τους 800 επιβάτες (χειμερινό πρωτόκολλο) ή τους 1350-1400 (θερινό πρωτόκολλο) από την προβλήτα στα σαλόνια. 

Το πλοίο έχει τελική ταχύτητα 23 μίλια, αλλά θα ταξιδεύει με 21 μίλια. Έχει δύο μηχανές μεγάλης ισχύος 24.000 ίππων! Για να καταλάβετε το Superferry έχει μηχανές ισχύος 4.500 ίππων! Το μήκος του είναι 135 μέτρα και το πλάτος του 21 μέτρα. Το βύθισμα του στο νερό είναι 4,30-4,50 μέτρα. Θα είναι το μεγαλύτερο πλοίο που θα μπαίνει και θα βγαίνει από το λιμάνι του Γαυρίου...

Φτάσαμε - μετά από ραντεβού - στον χώρο που μετασκευάζεται το πλοίο στο Πέραμα στις 12 το μεσημέρι της Τρίτης 21 Φεβρουαρίου 2023. Βρήκαμε τον Γιώργο Στεφάνου με τον αρχιτέκτονα εσωτερικών χώρων που είναι υπεύθυνος για την διαρρύθμιση εσωτερικά του πλοίου. Και οι δύο βυθισμένοι στα χαρτιά και στα σχέδια. Ο πρώτος στους υπολογισμούς των σχεδίων και ο δεύτερος στα σχέδια. Στην ξενάγηση στο πλοίο μας βοήθησε ο αρχιτέκτονας εσωτερικών χώρων... 

Φεύγοντας στις 13:30 βρήκαμε στο γραφείο και τον Δημήτρη Στεφάνου. Και οι δύο βυθισμένοι στους υπολογισμούς τους. Τρέχουν να προλάβουν τις προθεσμίες. Αυτή την εποχή τα συνεργεία εντός του πλοίου μαζί με τα συνεργεία εκτός του πλοίου που εργάζονται στον ξενοδοχειακό εξοπλισμό φτάνουν του 800 εργαζόμενους! Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη επένδυση στην ελληνική οικονομία και στην ελληνική ακτοπλοΐα. Και ο Δημήτρης με τον Γιώργο Στεφάνου είναι για μια ακόμα φορά αποφασισμένοι να την ολοκληρώσουν με τον καλύτερο τρόπο προσφέροντας στον τόπο...

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ" 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Άντε με το καλό!!!