Το Andros κατεβαίνει σήμερα απ...
 Το Andros, που εικονίζεται εδώ σε προηγούμενη φάση των επισκευών του,  θα συνεχίσει την εσωτερική ανακαίνιση μέχρι 15 Ιουλίου. Σήμερα κατεβαίνει από την δεξαμενή της Ελευσίνας στην θάλασσα το Andros Fast Ferries. Στο διάστημα που το πλοίο έμεινε στην δεξαμενη έγιναν αρκετές και σημαντικές δουλειές για τον λόγο αυτό έμεινε αρκετό διάστημα σε αυτήν. Ειδικότερα τοποθετήθηκαν με επιτυχία καινούρια σταμπιλάιζερ και έγινε αμμοβολή στα ύφαλα. 
Ακυρώθηκε η απεργία της ΠΝΟ – ...
Του Ναυτιλιακού Συνεργάτη Όλα τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια την Τρίτη 30/6 θα εκτελεστούν κανονικά καθώς η απεργία της ΠΝΟ ακυρώθηκε. Σχετικές ανακοινώσεις έβγαλαν και οι δύο εταιρείες της γραμμής μας και ενημερώνουν το επιβατικό κοινό.
Τα νέα δρομολόγια από Ραφήνα ξ...
Του Ναυτιλιακού Συνεργάτη 1. ToBlue Star Paros φτάνει Ραφήνα για να αναλάβει το πρωί της 27ης Ιουνίου 2015 καθήκοντα στην γραμμή Ραφήνα-Μύκονο-Πάρο-Νάξο.
GOODFAITH: Λίγο πριν το τελευτ...
Ότι απόμεινε από (των κυπριακών συμφερόντων) πλοίο GOODFAITH μετά από το συστηματικό ξύλωμα όλων των υπερκατασκεύων ώστε να μπρέσει να ξεκολλήσει από τα βράχια της Άνδρου που προσάραξε τον Φεβρουάριο.   Ξεκινήσαμε να φτάσουμε στα Πέζα, ένα από τα βορειότερα σημεία της Άνδρου, για να δούμε και να φωτογραφίσουμε το πλοίο GOODFAITHπου εξόκειλε στην Άνδρο τον Φεβρουάριο. Η πληροφορία έλεγε πως την Δευτέρα θα το ρυμουλκήσουν. Θέλαμε να το δούμε μια φορά εκ του φυσικού και να πάρουμε μερικές φωτογραφίες του κουφαριού του.
24ώρη απεργία η ΠΝΟ ή όλα τα ε...
Του Ναυτιλιακού Συνεργάτη   Τα πλοία που δεν φύγανε ταξιδιώτες που δεν φέρανε... Η ΠΝΟ κήρυξε 24ωρη απεργία στις 30 Ιουνίου από τις 00:01 έως 24:00 με προοπτική κλιμάκωσης και επέκτασης της απεργίας. Μπορεί να είναι Τρίτη αλλά πολλές άδειες ξεκινάνε 30 ή 1η του μηνός!!!
Aγροτικός τομέας: η ξεχασμένη ...
Του Δημήτρη Λοτσάρη Έπαρχου Άνδρου   Εικόνα από την αγροτική κοινωνία της Άνδρου - Παλάτια Μπατσίου 2015 Η Άνδρος αν και γνωστή ως ναυτικό νησί, όπου η ναυτιλία άλλαξε άρδην τα δεδομένα φέροντας αξιόλογο πλούτο και δημιουργώντας μια περισσότερο αστική κοινωνία, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι υπήρξε πάντα ένας αγροτικός τόπος. Το μαρτυρά το τοπίο της από άκρη σε άκρη, ξηρολιθιές, αναβαθμίδες, αμπολές, χαβούζες, κονάκια, αλώνια, πατητήρια, λιοτρίβια, νερόμυλοι και ανεμόμυλοι, μελισσοθουρίδες και τόσες άλλες αγροτικές κατασκευές.
Χωρίς εσωτερικά δρομολόγια οι ...
Ναυτιλιακού Συνεργάτη   Οι αναγνώστες του «εν Άνδρω» ήξεραν πως η ακτοπλοϊκή εταιρεία ΝΕΛ «έπνεε τα λοίσθια». Το είχαμε γράψει. Το είχαμε αναφέρει όταν στις αρχές του μήνα δεν εκτέλεσε τα δρομολόγια από Γαύριο για Σύρο (είχαμε ξεμείνει κι εμείς τότε)! Τώρα ήρθε και η «ληξιαρχική πράξη» του τέλους μιας εταιρείας που κάποτε μεσουράνησε στην ακτοπλοΐα. Ανακοινώθηκε και η γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών η οποία αποφάσισε να κηρυχθεί έκπτωτη η NEΛ από τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια.
Παγκοσμιοποίηση και στον …Κάβο...
Ταξιδεύαμε για Άνδρο: στη γέφυρα του SuperferryII. Στον Κάβο Ντόρο. Ο καιρός θαμπός. Η θάλασσα ήρεμη. Από μακριά δύο κόκκινα σκάφη τραβούσαν προς νότο. Το τραβούσαν κυριολεκτικό, καθώς το πρώτο, ένα ρυμουλκό τραβούσε το δεύτερο: ένα ιδιότυπο σκάφος με πολύ ψηλή πλώρη. Ο εκ Καρύστου καπετάν Αντώνης, που είχε βάρδια, πήρε το ραδιοτηλέφωνο και επικοινώνησε λέγοντας τους πως αλλάζει ρότα και θα περάσει από πίσω τους. Μετά άρχισε να ψάχνει στο ηλεκτρονικό δορυφορικό ραντάρ τα στοιχεία τους. Ξαφνικά γυρνά ενθουσιασμένος και μας λέει:
To Superferry III στον Πειραιά...
Το πλοίο μπαίνει στο λιμάνι Έφτασε από την Ιαπωνία το Superferry III των αδελφών Στεφάνου στον Πειραιά και έδεσε για να ξεκινήσει τις επισκεύες στο νέο μώλο Δραπετσώνας. Το "εν Άνδρω" βρέθηκε εκεί παρακολουθώντας την"πρώτη" πλέύση του νέου αποκτήματος της γραμμής μας και της ελληνικής ακτοπλοΐας σε ελληνικό λιμάνι. Συζητήσαμε με τους πλοιοκτήτες Δημήτρη και τον Γιώργο Στεφάνου, με τον ναυπηγό Γιώργο Πρατικάκη και καταγράψαμε τα πρώτα πλάνα και φωτογραφίες ενός από τα πλέον καλοσχεδιασμένα καράβια της ακτοπλοΐας μας.