Ένα Super Yacht 85 μέτρων στην...
Ένα πρωτότυπο κατασκευαστικά σκάφος με πρωτόγνωρες γραμμές που μοιάζει περισσότερο σε πολεμική ακταιωρό κι όχι σε πλοίο αναψυχής αγκυροβόλησε αρόδο σήμερα το μεσημέρι στο Παραπόρτι. Ανήκει στην κατηγορία των Super Yacht και είναι στα Silver Yacht. Όπως φαίνεται την Τετάρτη ήταν αγκυροβολημένο στην Βουλιαγμένη απ’ όπου ξεκίνησε μια διαδρομή με πρώτο σταθμό την Μύκονο. Από το νησί των ανέμων έφτασε σήμερα στο Κόρθι και στη συνέχεια αγκυροβόλησε αρόδο στο Παραπόρτι της Χώρας. Ονομάζεται  BOLD και κατασκευάστηκε το 2019 από την Silver Yacht. Σχεδιάστηκε εξωτερικά από Espen Oeino και εσωτερικά από Vain Interiors.Έχει σημαία των νησιών Marshall. Έχει μήκος 85 μέτρα και πλάτος 11 μέτρα. Έχει βύθισμα 2,7 μέτρα. Φτάνει τα 24 μίλια. Φιλοξενεί 16 επιβάτες κι έχει πλήρωμα 21 άτομα. Είναι 1500 τόνους. "ΕΝ ΑΝΔΡΩ"    
Καλοκαιρία με έκτακτα τοπικά γ...
  Η συνεχιζόμενη καλοκαιρία και οι προβλεπόμενες  θερμοκρασίες - πάνω του κανονικού - της εποχής για το προσεχές Σαββατοκύριακο 3-4 Οκτωβρίου οδήγησαν την Golden Star να βάλει δύο έκτακτα τοπικά δρομολόγια για Άνδρο. Στόχος να παρακινηθούν περισσότεροι επισκέπτες και παραθεριστές για μια εξόρμηση στην Άνδρο. Από την ΕΜΥ προβλέπονται εξαιρετικές καιρικές συνθήκες στο Αιγαίο και στην χώρα.
Επιδοτήσεις μιας εβδομάδας στα...
Τα τρία πλοία της γραμμής από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο... Από 26 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου το υπουργείο Ναυτιλίας επιδότησε κάθε πλοίο της γραμμής μας από Ραφήνα για τρία δρομολόγια με 20.000 ευρώ το δρομολόγιο. Αυτή τη στιγμή στην γραμμή μας είναι τρία πλοία: το Θεολόγος, το Andros και το Superferry. Καθένα από αυτά πριμοδοτήθηκε λοιπόν με 60.000 ευρώ.
Το μεταπολεμικό ξεκίνημα της α...
 Του Νικολαου Καστρενόπουλου ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΑΙΓΑΙΟ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ  Επιβίβαση της εποχής στην Χώρα της Άνδρου: το Μοσχάνθη αρόδο περιμένει εμπορεύματα και επιβάτες που φτάνουν με βάρκες
Άνοιγμα της Άνδρου στην βρεταν...
(Κάτι δείχνει να κινείται και στον χώρο προώθησης του τουρισμού στην Άνδρο στο τέλος του εφετινού καλοκαιριού, που κλείνει στις 30 Σεπτεμβρίου 2020. Είναι πρώτη φορά που κατάφεραν οι περισσότεροι εξ αυτών να μείνουν ανοικτοί όλο τον Σεπτέμβριο αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες της Άνδρου. Τώρα με πρωτοβουλία της Επιτροπής Τουρισμού - όπως γράφει και το δελτίο Τύπου- διοργανώθηκε δημοσιογραφικό ταξίδι ενός διεθνούς εξειδικευμένου μέσου με σκοπό την παραπέρα προώθηση της Άνδρου στην βρετανική και στην αγγλόφωνη αγορά - Εν Άνδρω) 
Η ανάπαυση των "πολεμιστών" τω...
Παρασκευή βράδυ. Ο δύσκολος Σεπτέμβρης του 2020 τελειώνει. Τα συμβατικά πλοία που στήριξαν κι εφέτος τα νησιά και την Άνδρο... ξεκουράζονται από τις διαδρομές της μέρας. Τα τοπικά έχουν τελειώσει. Έχουν αρχίσει τα πλοία σιγά-σιγά να μειώνουν την παρουσία και τις διαδρομές τους. Τα έξοδα πολλά και οι επιβάτες όσο πάνε και λιγοστεύουν. Μεταξύ 25.000 και 28.000 ευρώ την μέρα το μέσο κόστος ενός πλοίου που πηγαίνει Άνδρο-Τήνο-Μύκονο. Καύσιμα, πληρώματα, ενδιαίτηση, λιμανιάτικα κλπ. Από τα τέσσερα το ένα, το Superferry 2, έφυγε για άλλο δρομολόγιο. έχουν απομείνει τρία. Μέσα Οκτώβρη θα φύγει ο σταθερός Θεολόγος για την ετήσια συντήρηση του. Θα πάει το Andros απόγευμα μέχρι να ξανάρθει ο Θεολόγος σε ένα δίμηνο. Και θα μείνει πρωινό το επίσης σταθερό Superferry II. Να ευχηθούμε μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας να έχουμε δύο πλοία κάθε μέρα τον χειμώνα...
Αγριεμένος Κάβο Ντόρος και πλο...
Φθινοπωριάζει και ο Κάβο Ντόρος ανατάραζει. Πάει το καλοκαιρινό μελτέμι. Τώρα ένας κρύος αέρας που έρχεται από τον βοριά σηματοδοτεί το τέλος της εποχής και το τέλος στα ανέμελα καλοκαιρινά δρομολόγια. Ολοένα και λιγότεροι βγαίνουν στα ανοικτά καταστρώματα. Μέσα από το τζάμι της γέφυρας του Superferry Κυριακή απόγευμα 20 Σεπτεμβρίου βλέπουμε δύο πλοία τέμνονται με τις διαδρομή μας. Περνούν πίσω από την πρύμη μας και πλέουν το ένα δίπλα στο άλλο καθώς το ένα προσπερνά το άλλο! Βιντεοσκοπούμε το συμβάν που μόνο το μοναδικό θαλάσσιο πέρασμα του Κάβο Ντόρο προσφέρει...
Μπατσί: τέλος εποχής......
 Μπατσί. (α) Η σεζόν τελειώνει. (β) Για μερικούς βιαστικούς έχει ήδη τελειώσει. (γ) Για κάποιους άλλους όμως απλώς αλλάζει εποχή. Οι πρώτοι είναι αυτοί που είναι ακόμα εκεί και δίνουν την μάχη των οπισθοφυλακών. Οι δεύτεροι είναι αυτοί που... την έχουν κάνει πρώτοι! Εγκατέλειψαν το Μπατσί πριν τους εγκαταλείψει αυτό! Και πάνε για άλλα. Οι τρίτοι είναι αυτοί που θα είναι εκεί και τον χειμώνα. Άλλοι ολόκληρο κι άλλοι τον μισό. Καθημερινά οι πρώτοι, Σαββατοκύριακο οι δεύτεροι. Μπατσί, λοιπόν, στο τέλος της εποχής... 
Επενδύσεις έως 2 τρισεκατομμύρ...
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 18/9/20 (Από τα πολλά και ενδιαφέροντα άρθρα για το που βαδίζει ο κόσμος στις επόμενες δεκαετίες είναι αυτό της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ που έστειλε ο αναγνώστης μας ΓΓ και το οποίο αποτυπώνει προβληματισμούς και σχεδιασμούς κυβερνήσεων και μεγάλων οικονομικών ομίλων για μια οικονομία χωρίς άνθρακα και καυσαέρια. Το δημοσιεύουμε προς προβληματισμό των αναγνωστών μας. Οι ΑΠΕ είναι εδώ για να μείνουν. Από εμάς εξαρτάται να προτείνουμε τις καλύτερες λύσεις για την Άνδρο, να θέσουμε όρια και να επιμείνουμε σε αυτά όλοι μαζί ώστε να επιτύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για το νησί μας - ΕΝ ΑΝΔΡΩ).