Καθημερινά τα δρομολόγια και τ...
Σε πλήρη δράση καθημερινά όλη την εβδομάδα τα τέσσερα συμβατικά της γραμμής μας από αρχές Ιουλίου Από 1 Ιουλίου 2020 και μετά δρομολογούνται πάλι τις Τρίτες και τις Τετάρτες το Andros κάθε πρωί και το Superferry II κάθε απόγευμα. Είναι μια πρώτη ένδειξη πως Ιούλιο και Αύγουστο οι εταιρείες προσδοκούν αύξηση της κίνησης στην γραμμή Άνδρου – Τήνου – Μυκόνου. Και τα τέσσερα συμβατικά της γραμμής μας επανέρχονται όλα σε δράση για το δίμηνο της αιχμής.
Μ. Ηλιόπουλος: Δεν θα υπάρξουν...
  Επικοινωνήσαμε με τον Μάριο Ηλιόπουλο για να τον ρωτήσουμε αν θα υπάρξουν εφέτος ταχύπλοα από Ραφήνα. Ως γνωστόν τα ταχύπλοα του Ηλιόπουλου από Ραφήνα προς τις Κυκλάδες ήταν αυτά που άνοιξαν και την πόρτα στην Άνδρο πριν 3 χρόνια.
Ναυάγησε η επέκταση του προαστ...
  Ένα έργο πνοής για ολόκληρη την ανατολική Αττική, η επέκταση του Προαστιακού στη Ραφήνα, μπήκε στο συρτάρι τουλάχιστον μέχρι το… 2027! Από την δυσάρεστη αυτή πολιτική και επενδυτική εξέλιξη, βγαίνει χαμένη και η Άνδρος (το κοντινότερο νησί) που προσδοκούσε να «έρθει πιο κοντά» στην Αττική με γρηγορότερη και πιο εύκολη πρόσβαση στο δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής!
Sunday Times: Η Άνδρος στην κο...
Το αφιέρωμα των Times εκθειάζει τις ομορφιές της Άνδρου, που αφήνει πίσω άλλα νησιά της Ευρώπης σε ανταγωνιστικές χώρες στον τουρισμό όπως Κροατία, Πορτογαλία και Ισπανία.
Μύκονος, Πάρος, Αντίπαρος,Τήνο...
   Παραλία Παράγκα Μύκονος Ιούνιος 2020 Συζητώντας τις προάλλες για το πόσο δύσκολο είναι το φετινό καλοκαίρι, φωτογραφίσαμε νωρίς τη νύχτα το Μπατσι, που φάνταζε υπέροχο, σαν σκηνικό κινηματογράφου, αλλά… άδειο! Οι τουρίστες, οι εκδρομείς και οι παραθεριστές δεν φάνηκαν ακόμα στην Άνδρο. Το ίδιο όμως συμβαίνει - δυστυχώς - και στα υπόλοιπα κυκλαδονήσια και κυρίως στις μεγάλες τουριστικές αγορές διεθνώς, που σαφώς η Άνδρος ούτε μπορεί να συγκριθεί, ούτε να ανταγωνισθεί τουριστικά.
ΆΝΔΡΟΣ: Κινείται πάλι η οικοδο...
Η εμφάνιση ενός φορτηγού πλοίου στο λιμάνι της Χώρας μετά από πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα συμβολίζει την οικονομική διάσταση της κοινωνίας της Άνδρου. Σε ένα άδειο λιμάνι, με ένα μόνο γιώτ. μια σειρά μικρά αλιευτικά και μερικά μικρά τουριστικά ιστιοφόρα η εμφάνιση ενός φορτηγού πλοίου μεταφοράς οικοδομικών υλικών συμβολίζει την επανέναρξη της οικονομικής ζωής του νησιού. Ξεκινά πάλι η οικοδομή μετά την πλήρη ακινησία του κορονοϊού... 
Μπατσί: Ένα δύσκολο καλοκαίρι....
   17 Ιουνίου 2020. Ώρα 22:00 Η θερινή περίοδος έχει πια ξεκινήσει. Το Μπατσί, το τουριστικό κέντρο της Άνδρου, βαμμένο, καθαρό, φωτισμένο, στολισμένο εγκαίρως εφέτος από την Τοπική Κοινότητα, αλλά και από τους επαγγελματίες περιμένει τους επισκέπτες του. Περιμένει... άδειο κι έρημο!!! Μοναχικό και ξεχασμένο!!! Περιμένει, όπως περιμένουν η Πάρος, η Τήνος, η Νάξος, οι Μικρές Κυκλάδες... Όλοι περιμένουν... Γιατί ξένοι δεν υπάρχουν για την ώρα. Οι πτήσεις μόλις ξεκίνησαν μετά τρίμηνο. Τα σύνορα στα βόρεια μόλις άνοιξαν και τα χιλιόμετρα των εποχούμενων που έφτασαν πάνε κυρίως για Βόρεια Ελλάδα. Το Μπατσί, η Άνδρος, οι Κυκλάδες περιμένουν...
ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ: Ξεκίνησε η τουριστ...
  Το προσεχές 15θήμερο (μέχρι 2/7/20) και οι δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες που εξυπηρετούν όλο τον χρόνο το νησί μας με τα συμβατικά πλοία τους αποφάσισαν κάθε Τρίτη και Τετάρτη να έχουν ανεκτέλεστα δρομολόγια για δύο από τα τέσσερα πλοία τους! Δεν θα ταξιδεύουν από Ραφήνα το πρωί το Andros και το απόγευμα το Superferry II…
Μποτιλιάρισμα στον Κάβο Ντόρο!...
Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2020, ώρα 9:00 το πρωί. Traffic jam στον Κάβο Ντόρο. Το Superferry επιχειρεί να διασχίσει κάθετα το πέρασμα προς το Γαύριο. Όμως αναγκάζεται να κάνει ζικ-ζακ ανάμεσα σε πλήθος πλοίων που ανεβοκατεβαίνουν ίσως το πιο πολυσύχναστο πέρασμα της Μεσογείου μεταξύ Ευβοίας και Άνδρου.