Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί για ξένους και Έλληνες το 2024 και η Άνδρος - Μερικά συμπεράσματα

Μερικοί να ενοχλούνται από τον τουρισμό στην Άνδρο. Όμως η οικονομία και η διατήρηση των κατοίκων στο νησί σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό πλέον εδώ και χρόνια εξαρτάται από τους επισκέπτες-τουρίστες. Οι αριθμοί λένε πως η Άνδρος προσελκύει κυρίως Έλληνες επισκέπτες. Γιατί - συγκριτικά με τα άλλα νησιά - είναι το κοντινότερο σε απόσταση και οικονομικότερο σε ναύλα νησί των Κυκλάδων. Αυτά λένε τα στοιχεία...

Μπορεί κάποιες διαφημιστικές εταιρίες και κάποιοι δήμαρχοι και υπεύθυνοι τουρισμού και ταξιδίων να "κομπάζουν" για "επιτυχίες", για "παγκόσμιες πρωτιές" και άλλα τέτοια προπαγανδιστικά και λαϊκιστικά, αλλά, για κακή τους τύχη, μόλις βγάλουν τα "νικηφόρα" δελτία Τύπου τους, έρχεται η σκληρή πραγματικότητα των πραγματικών αριθμών και τους προσγειώσει. Ιδού λοιπόν τα αποτελέσματα της ετήσιας ακτοπλοϊκή κίνηση, όπως καταγράφηκαν μέσω του Ferryhopper, που αποκαλύπτει ποια νησιά βρέθηκαν στο επίκεντρο, ποιες ηλικιακές ομάδες ταξίδεψαν πού και ποιοι προορισμοί εντός Ελλάδας ξεχώρισαν.

ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

Ξένοι και Έλληνες ταξιδιώτες έδειξαν προτίμηση σε διαφορετικούς προορισμούς:

  • Οι 10 δημοφιλέστεροι προορισμοί με πλοίο για ξένους:
  • Σαντορίνη
  • Πάρος
  • Μύκονος
  • Νάξος
  • Μήλος
  • Ηράκλειο
  • Ίος
  • Ύδρα
  • Σίφνος
  • Κέρκυρα

Οι 10 δημοφιλέστεροι προορισμοί με πλοίο για Έλληνες:

  • Τήνος
  • Πάρος
  • Σύρος
  • Νάξος
  • Μύκονος
  • Κρήτη
  • Αίγινα
  • Άνδρος
  • Σίφνος
  • Κέρκυρα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

  • Στους ξένους προορισμούς εύκολα τα συμπεράσματα καθώς σε Σαντορίνη και Μύκονο καταφθάνουν ξένοι τουρίστες με αεροπλάνα. Και στη Μύκονο και με καράβι. Και παρά το κόστος του ναύλου και της απόστασης καταφθάνουν και Έλληνες με καράβι κατά πολύ περισσότεροι από την κοντινή και φθηνότερη Άνδρο. Πράγματι ΔΕΝ θα γίνουμε Μύκονος ούτε στους Έλληνες επισκέπτες!...
  • Η Πάρος παραμένει σταθερή αξία στις προτιμήσεις τόσο των Ελλήνων όσο και των ξένων καταλαμβάνοντας και στις δύο κατηγορίες τη δεύτερη θέση.
  • Η Τήνος πρώτος προορισμός για τους Έλληνες με 90% της κίνησης από Ραφήνα. Και μια λεπτομέρεια: Το ταξίδι για Τήνο κοστίζει 35 ευρώ και διαρκεί 3 ώρες και 45 λεπτάκαι το ταξίδι για Άνδρο κοστίζει 25 ευρώ και διαρκεί 1 ώρα και 55 λεπτά. Από Πειραιά για Τήνο κοστίζει 49 ευρώ και διαρκεί 4 ώρες και 30 λεπτά. Αυτά για τον «ανταγωνισμό», που γράφουν μερικοί-μερικοί.
  • Η Άνδρος πλασάρεται ουσιαστικά τελευταία στο «ταμπλό» με τους Έλληνες επισκέπτες του καλοκαιριού λόγω εγγύτητας με την Αττική (δύο ώρες) και οικονομικότερου ναύλου ως προς τα άλλα νησιά (25 ευρώ). Όμως είναι εκτός "ταμπλό" για τους ξένους. Το ερώτημα εδώ είναι γιατί η Άνδρος σταμάτησε να διαφημίζεται εγκαίρως και σωστά στην Αττική, όπου έχει δυνατότητες προσέλκυσης κάποιου είδους Ελλήνων τουριστών και επενδύει σε τουριστικά ταξίδια στην Ευρώπη του ξενοδόχου και αρμόδιου Ν. Μουστάκα; Τι πέτυχε από προσελκύσεις αυτός και η κ. Πολίτου εδώ και 10 χρόνια που ταξιδεύουν στην Ευρώπη; Άγνωστο. Εκτός ίσως αν πέτυχαν να φέρουν πελάτες στα δικά τους ξενοδοχεία;…
  • Η μικρούλα Σίφνος – την οποία καταφέρνει και ξεπερνά σε Έλληνες η κατά πολύ μεγαλύτερη Άνδρος – έχει το μειονέκτημα της πολύ μεγαλύτερης απόστασης από την Αττική και τα κατά πολύ μεγαλύτερο ναύλο από την Άνδρο. Όμως καταφέρνει και πλασάρεται και στα δύο «ταμπλό»! Και το κυριώτερο: πετυχαίνοντας χωρίς αεροδρόμιο πολύ περισσότερους ξένους μπαίνοντας στο ταμπλό από την πολύ μεγαλύτερη, κοντινότερη και οικονομικότερη Άνδρο! 
  • Τέλος ο τουρισμός της Κέρκυρας ελάχιστά επηρεάζεται από τις διαδρομές των πλοίων γιατί το νησί είναι διεθνής προορισμός και οι τουρίστες πηγαίνουν αεροπορικώς. Άρα η τελευταία θέση στο «ταμπλό» είναι ψευδής…

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Για πες ξεφτέρι, το εισιτήριο Πάρος - Νάξος με συμβατικό Blue Star για ταξίδι 45 λεπτών γιατί έχει 15,50;
Τον παράγοντα λιμενικά τέλη τον γνωρίζεις;
Και νισαφι πια με τις διαιρέσεις στο κομπιουτεράκι του κάθε άσχετου.
Αλλά οκ, αν ήσουν αληθινό ξεφτέρι, θα ήσουν στο εμπορικό τμήμα ακτοπλοϊκής να βγάζεις ναύλα, τιμές και δρομολόγια.
Τι; Δεν είσαι;
Τι κρίμα!

This comment was minimized by the moderator on the site

Επειδή δεν απευθύνεστε σε χαχολους, (εκτός κ αν πιστεύετε κάτι τέτοιο), αφήστε τις άκυρες και ανούσιες συγκρίσεις, με βάση τη διάρκεια ταξιδιού, που περιλαμβάνει και τις στάσεις σε άλλα λιμανια. Η απόσταση Ραφήνα Άνδρος είναι 36 μίλια και το κόστος 25 ευρώ. Η απόσταση Ραφήνα Τήνος (μέσω Άνδρου) είναι 66 μίλια με κόστος 35 ευρώ.
Άρα το κόστος κάθε μιλίου για ταξίδι στην Άνδρο είναι περιπου 0,7 ευρώ ενώ για την Τήνο 0.53 ευρώ.
Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε. Αφού δεν υπάρχει και ανταγωνισμός από Πειραιά, όπως λέτε γιατί το εισιτήριο με την ίδια εταιρεία και το ίδιο καράβι, είναι 25% ακριβότερο? Ποιος δουλεύει ποιον?

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Καλά εσείς ζείτε στο 1960 και λόγω ηλικίας δεν μπορείτε να καταλάβετε πως ανταγωνισμός είναι όταν κάτι ανταγωνίζεται κάτι άλλο. Όχι όταν δεν υπάρχει σύγκριση με το άλλο.
Ο Πειραιάς απέχει από Τήνο 4 ώρες και 30 λεπτά και κοστίζει 49 ευρώ. Η Ραφήνα απέχει από Τήνο 3 ώρες και 45 λεπτά και κοστίζει 35 ευρώ. Τι είδους ανταγωνισμός υπάρχει όταν η μια διαδρομή διαρκεί 3/4 της ώρας περισσότερο και κοστίζει 14 ευρώ. Για τον λόγο αυτό το 92% των επιβατών για Τήνο πάει από Ραφήνα. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ με τον Πειραιά;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΡΑΒΙ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ.
Ο λόγος πως το ταξίδι θα διαρκεί 7 ώρες!!! Και θα κοστίζει 70 ευρώ. Ποιος τρελός θα μπει σε πλοίο να κάνει 7 ώρες και να πληρώσει τρεις φορές πάνω εισιτήριο; Μόνος εσείς;
Όσο για την σύγκριση του 0,53 ευρώ με του 0,66 ευρώ κάτι δεν ξέρετε. Πόσο απέχουν τα Στύρα από την Αγία Μαρίνα; 7 μίλια. Πόσο κάνει το εισιτήριο; 8 ευρώ. Δηλαδή εκεί τους κλέβουν γιατί πληρώνουν πάνω από ένα ευρώ το μίλι. Την επόμενη φορά που θα πείτε πως κάποιος σας θεωρεί χαχόλο να ξέρετε τι γράφετε.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Γιατί υπάρχει καμία αμφισβήτηση για το τι πλασάρουν στις εκθέσεις του εξωτερικού οι υπεύθυνοι τουρισμού - ιδιοκτήτες ξενοδοχείων που στέλνει ο Δήμος;
Αναδιανομή τράπουλας και να γίνει υπεύθυνος τουρισμού άλλος επαγγελματίας.
Τα αποτελέσματα του Μουστάκα και οι επιλογές του Δημάρχου φαίνονται στους αριθμούς.