ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ: Έφυγαν χιλιάδες επιβάτες και αυτοκίνητα...

Κυριακή βράδι 24/8. Καραβάνια αυτοκινήτων κι επισκεπτών αναχωρούν με το Andros Queen στις 20:00.

Από το Σάββατο βράδυ 23 Αυγούστου έβλεπες στην περιοχή της Χώρας και στα Γυάλια δεκάδες ανθρώπου με βαλίτσες με ροδάκια κι αυτοκίνητα να φεύγουν με κατεύθυνση το Γαύριο και τα βραδινά δρομολόγια για Ραφήνα. Η επιστροφή συνεχίστηκε την Κυριακή 24 Αυγούστου και κορυφώθηκε το βράδυ της Κυριακής με δύο τοπικά δρομολόγια, του Andros Queen και του Superferry. Το Andros Queen έφυγε στις 20:00 με 317 ΙΧ και 1150 Επιβάτες! Το Superferry στις 21:30 με 220 ΙΧ και κοντά 700 επιβάτες. Σύνολό οι δύο βραδινές καραβιές 537 ΙΧ και πάνω από 1.800 επιβάτες...

Κυριακή βράδι 24/8. Καραβάνια αυτοκινήτων κι επισκεπτών αναχωρούν με το Andros Queen στις 20:00.

Υπολογίζεται πως το Σαββατοκύριακο έφυγαν πολύ πάνω από 1.000 ΙΧ και 3.500-3.800 επιβάτες. Τα ακριβή νούμερα θα τα ξέρουμε αργότερα πάντως οι υπολογισμοί δείχνουν πως η σεζόν τελειώνει αργά-αργά. Έχουν μείνει αρκετοί ακόμα για την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου και γίνεται προσπάθεια μιας διαφημιστικής καμπάνιας για προσέλκυση επισκεπτών για το τέλος της σεζόν όπως θα δείτε και σε άλλη ανάρτηση του Εν Άνδρω. 

Ουρές ατελείωτες τα αυτοκίνητα που αναχώρησαν το βράδυ της Κυριακής 24/8 από Γαύριο...

Όμως το καλοκαίρι ολοκληρώνεται κι όσοι ενοχληθήκατε από την όποια φασαρία, τα αυτοκίνητα, τους επισκέπτες μπορείτε να απολαύσετε μια Άνδρο πιο χαλαρή. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως μαζί με τους πολλούς φεύγουν και αυτοί που δυσανασχετούν με την κίνηση. Κρίμα θα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια Άνδρο με πολύ λιγότερη κίνηση. Φεύγουν, λοιπόν, και αυτοί που διατρανώνουν κάθε χρόνο μεταξύ 25 Ιουλίου και 25 Αυγούστου πως: ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Κι έτσι δεν γινόμαστε Μύκονος, αλλά ούτε Τήνος, ούτε Κύθνος, ούτε Τζια! Ακόμα μια χρονιά είμαστε η γνωστή Άνδρος με μια Χώρα με λίγο κόσμο από χτες (ο Νειμποριός στις 22:00 έμοιαζε άδειος) και το Μπατσί στις 20:00 ήταν μισοάδειο. Πάντως το καλοκαίρι καλά κρατεί κι ελπίζουμε σε κόσμο στη Χώρα λόγω του μεγάλου ιστιοπλοϊκού αγώνα του Ναυτικού Ομίλου στο τέλος του μήνα και στο Μπατσί ελπίζουν για νέες αφίξεις το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου...

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Διαβάζεις κάποιες απόψεις κι αναρωτιέσαι σε πια συχνότητα ζουν μερικοί άνθρωποι...Μια χώρα που έχει τόσες ελλείψεις και ανάγκες σε διάφορους τομείς, περιμένετε να σας φτιάξει αεροδρόμιο εκεί στην Άνδρο; Για όνομα του Θεού...Και στην τελική, αυτό είναι το πρόβλημα; Η (όμορφη) Ανδρος βρίσκεται δίπλα από μια πόλη 5 εκ. κατοίκων. Θεωρητικά, από Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο θα έπρεπε να γινόταν το αδιαχώρητο. Γιατί δεν γίνεται; Γιατί τόσα χρόνια ζωντανεύει τέλη Ιουλίου και κατεβάζει ρολά λίγο μετά τον 15Αυγουστο; Αλλού είναι το πρόβλημα και το ξέρετε: ΥΠΟΔΟΜΕΣ - ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ. Δλδ αν σου έρθει ο άλλος αεροπορικώς, θα δει κάτι διαφορετικό από αυτά που βλέπουν οι βαπορίσιοι τόσα χρόνια; Ξεκινήστε πρώτα από τα βασικά και μετά ζητήστε και αεροδρόμια!

This comment was minimized by the moderator on the site

Άντε πάλι... Η Νάξος είχε το 2024 97.000 αφίξεις μέσω αεροδρομίου, το 80% ξένοι... Φέτος θα έχει 140.000+ με το 88% να είναι ξένοι και με το αεροδρόμιο να δέχεται το πολύ ελικοφόρα ΑΤR των 72 θέσεων...

Θα σας χαλαγε να είχατε 140.000 έξτρα αφίξεις αεροπορικώς, οι οποίες θα μπορούσαν να προστεθούν στις 260.000 καραβισιες (όπως γράψατε εσείς προχθές)...;;;

Τους Ναξιωτες δεν τους χαλάει καθόλου που έχουν 500.000 αφίξεις ΕΤΗΣΙΩΣ ακτοπλοϊκώς! Ούτε εμάς χαλάει που έχουμε περιουσία εκεί!

Επίσης να γνωρίζετε ότι πολύ ξένοι ταξιδιώτες συνδυάζουν το δίδυμο Νάξος-Παρος...

Τέλος αυτό με τη ζώνη περιορισμού 60 μιλίων το γνωρίζω προτού τελειώσει η κατασκευή του Βενιζέλος και σας το έχω γράψει από το πρώτο σχόλιο...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
ΔΕΝ θα με χάλαγε αν είχαμε ένα Διεθνές Αεροδρόμιο στο Γαύριο όπου θα έφερνε 200.000 επισκέπτες με τζάμπο τον χρόνο από Αμερική, που θα άφηναν στο δικό σας ξενοδοχείο που θα ήταν 7στερο και στα διπλανά που θα ήταν 8στερα από 1.000.000 ευρώ τον χρόνο κέρδος. Επίσης δεν θα με χάλαγε αν έρχονταν και τσάρτερ από Ευρώπη με 100.000 επισκέπτες τον μήνα με ελικοφόρα για τα υπόλοιπα 75 5στερα ξενοδοχεία που θα μπορούσαν να υπάρχουν στη Δυτική Άνδρο. Και αν έρχονταν ακόμα και 150.000 τον μήνα με καράβια.
Τίποτα δεν θα με χάλαγε από αυτά που ονειρεύεστε εσείς και πολλοί άλλοι.
Μόνο που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ. Εσείς ζείτε με όνειρα θερινής νυκτός για αεροπλάνα και βαπόρια. Αυτό είναι που δεν το καταλαβαίνω. Μάλλον όμως ζείτε αγαπητέ μου τον μύθο σας.
Ευχαριστώ πάντως για τον διάλογο. Καταλαβαίνω πως περιμένετε τα όνειρα να λάβουνε εκδίκηση όπως λέει ο ποιητής.
Την καλησπέρα μου

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Πόση διαφορά κάνει στις αφίξεις έστω ένα μικρό αεροδρόμιο όπως της Νάξου...;;;

"Ρεκόρ σημείωσαν οι αφίξεις επιβατών στο αεροδρόμιο της Νάξου τον Ιούνιο του 2025, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Συγκεκριμένα, αφίχθησαν 20.749 επιβάτες, έναντι 14.288 τον Ιούνιο του 2024, καταγράφοντας αύξηση 45%.

Η ανοδική τάση είναι εμφανής και στο σύνολο του πρώτου εξαμήνου του έτους. Από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο του 2025, οι αφίξεις ανήλθαν σε 45.483 άτομα, έναντι 34.940 την ίδια περίοδο το 2024, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 30%."

https://naxostimes.gr/naxos/203383/aerodromio-naxou-afixeis-iounios-2025/

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Μάλλον δεν ξέρετε πως η Νάξος είχε πριν 5 χρόνια (δεν έχουμε πρόσφατα στοιχεία) 170.000 επισκέπτες με το καράβι τον Αύγουστο! Αλήθεια τι διαφορά κάνουν οι 20.000 όταν το νησί έχει 200.000 επισκέπτες; Το 10%!!! Αλήθεια πιστεύετε πως αυτό το 10% κάνει τη διαφορά; Ατυχώς αγαπητέ ανήκετε κι εσείς στην πλειάδα των "ανεμοπτεριστών" που περιμένουν το θαύμα εξ ουρανού, ενώ απέχετε μόλις 1 ώρα και 15 λεπτά με το ταχύπλοο από την Αττική. Πως γίνεται κι οι Ναξιώτες φτάνουν 170.000 ή μήπως παραπάνω τον μήνα με το ΚΑΡΑΒΙ που είναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ κατά πολύ και κανει σε τριπλάσιο χρόνο την απόσταση από Αττική;
Σκεφτείτε αυτά πριν συνεχίσετε με την εμμονή σας στα αεροπλάνα ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ λόγω απόστασης από το Βενιζέλος.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Μπασαντη η Τήνος στην οποία αναφέρεστε έχει καταφέρει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο όχι μόνο τη σύνδεση της με τα δύο κύρια λιμάνια της Αττικής, αλλά και το αεροδρόμιο της Μυκόνου.

Δεύτερον, επειδή έχω περιουσία στη Νάξο (εντός της πόλης και στο Φιλότι) γνωρίζω ότι ακόμα και αυτό το μικρό stop over στο Βενιζέλος και η αλλαγή αεροπλάνου ΔΕΝ λειτουργεί αποτρεπτικά για εκείνους τους ξένους ή Έλληνες του εξωτερικού που επιθυμούν να πάνε στη Νάξο.

Τρίτον, η Ραφήνα ΔΕΝ έχει τη δυναμική του Πειραιά και πάνω από όλα ΔΕΝ έχει την ίδια ευκολία πρόσβασης για τους ταξιδιώτες... Ίσως όταν ολοκληρωθεί το έργο σύνδεσης του Βενιζέλος με τη Ραφήνα μέσω Προαστιακού τότε να αλλάξουν τα πράγματα...

Τέταρτον, θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση της Πάρου (και προτού καν πέσει στο τραπέζι η αναβάθμιση του υπάρχοντος αεροδρομίου η οποία τελικά οδηγήθηκε σε ναυάγιο πρόσφατα) στις προωθητικές της ενέργειες στη Διεθνή Αγορά Τουρισμού χρησιμοποιούσε και το αεροδρόμιο της Μυκόνου ως εναλλακτικό τρόπο προσέγγισης...

Τέλος ένα καλό αεροδρόμιο δημιουργεί αυτομάτως μεγαλύτερο potential για επενδύσεις σε εστίαση και διαμονή και από μη ντόπιους... Αλλά ακόμα και αν δεν έχεις μπορείς πάντα να εκμεταλλευτείς την εγγύτητα σου σε αυτό!

Εμείς γιατί δεν κάνουμε κάτι αντίστοιχο...;;; Βεβαίως δεν περιμένω πολλά από τον Χωραιτη δήμαρχο καθώς σήμερα που κατέβηκα για δουλειές στη Χώρα πήρε το αυτακι μου στην τράπεζα κάποιους ντόπιους που αναφώνησαν "επιτέλους αδειασαμε"...

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Μάλλον ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ πως πάνω από το 90% της διακίνησης επιβατών για Τήνο γίνεται από την ΡΑΦΗΝΑ!!! Τι αλλάζει το 8% που πάει από Πειραιά; Και μάλιστα όταν κοστίζει κατά πολύ ακριβότερα ο Πειραιας και χρειάζεται περισσότερο χρόνο; Επιτέλους ξεκολλήστε από τον Πειραιά για την Τήνο.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Μπασαντη καταρχάς και η Νάξος έχει αεροδρόμιο... Δεύτερον ξέρετε τι διαφορά έχει για τον ταξιδιώτη της Διεθνούς αγοράς το να πάει απευθείας αεροπορικώς (ή μέσω έστω μιας στάσης) στον προορισμό του, από το να σταματήσει στο Ελ. Βενιζέλος, να περιμένει για τη βαλίτσα του τουλάχιστον 30 λεπτά σε περιόδους αιχμής, να βρει μετά μέσο συγκοινωνίας για τη Ραφήνα και μετά να ταξιδέψει με καράβι στο νησί...;;;

Πέρα από τον extra χρόνο βάλτε και το extra κόστος στην εξίσωση... Κακά τα ψέματα, ένα αεροδρόμιο είναι πάντα game changer αν θες να προσελκύσεις τη διεθνή αγορά! To ότι δεν μπορούμε να το αποκτήσουμε είναι άλλο θέμα...

Τέλος η νοοτροπία του Ανδριώτη δεν αλλάζει... Μόνο οι μη Ανδριώτες μπορεί να σώσουν την κατάσταση...


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Κύριε Αλέξανδρε ξέρετε τι μεγέθους αεροπλάνα μπορούν να προσγειωθούν στη Νάξο; Μικρά. Ελικοφόρα. Τελεία. Καμία δυνατότητα μεταφοράς Αμερικανών τουριστών που όμως αυτοί έχουν!!!
Δεύτερον ξέρετε πως μεταφέρουν οι Ναξιώτες τους Αμερικανούς επιβάτες από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Μυκόνου; Με αυτοκίνητο στη μαρίνα. Και με ταχύπλοο στη Νάξο. Και με άλλο αυτοκίνητο στο ξενοδοχείο. Έχετε αναρωτηθεί γιατί αυτοί ξέρουν να χρησιμοποιούν το όποιο συγκριτικό πλεονέκτημα έστω και του διπλανού νησιού; Κι εμεις κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα.
Ακόμα ξέρετε πως η Άνδρος απέχει 2 ώρες από Ραφήνα, ενώ η Νάξος 6, τα χρήματα μεταφοράς είναι πολλαπλάσια για Νάξο. Κι όμως η Νάξος έχει τετραπλάσιες αφίξεις με πλοίο απ΄ότι η Άνδρος; Ποιος είναι ο game changer σε αυτή την περίπτωση;
Ακόμα έχετε αναρωτηθεί γιατί η Τήνος, που επίσης ΔΕΝ έχει ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ και ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ, τα καταφέρνει καλύτερα από την Άνδρο που είναι δύο ώρες κοντύτερα στην Αττική και δεκάδες ευρώ φθηνότερη σε εισιτήρια (ΙΧ & επιβάτη);
Έχετε αναρωτηθεί γιατί η Τήνος ΔΕΝ κλαίγεται που δεν έχει αεροδρόμιο και δεν θα αποκτήσει ΠΟΤΕ, ενώ η Άνδρος κλαίγεται χρόνια τώρα; Γιατί κάποιοι ξέρουν το δεδομένο πρόβλημα τους και δουλεύουν με αυτό. Δεν αεροβατούν...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Η ανδρός είναι αξιολάτρευτο νησί που τα έχει όλα.Αμα ο Ανδριώτης αγαπηση τον Ανδριώτη τότε θα έχουμε αποτελέσματα αλλιώς οι τουρίστες πάνε παντού!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Επιβαλλεται να μην υπαρχουν αυταπατες και προσδοκιες σε ενα νησι που δεν διαθετει τις στοιχειωδεις υποδομες σε ολους τομεις. Ας αρκεστουν οι δηθεν επαγγελματιες και κατοικοι σε οτιδηποτε υπαρχει. Για αλλο ενα καλοκαιρι ειμαστε υπευθυνοι για τις επιλογες μας. Οσον αφορα τα διπλανα νησια απεχουν μακραν

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλησπέρα σας. Σίγουρα ο τουρισμός στην Άνδρο είναι μια κατάσταση των άκρων: εκτοξεύεται το καλοκαίρι και αναδιπλώνεται μετά, όπως τα κύματα στην παραλία. Για τουρισμό περισσότερους μήνες το χρόνο ίσως βοηθούσε μεγαλύτερη συνεργασία με πρακτορεία που φέρνουν γκρουπ όλο το χρόνο.
Με μέτρο όμως πάντα, γιατί με τα all inclusive έχουν μεγαλύτερο κέρδος τα πρακτορεία από ότι το νησί.

This comment was minimized by the moderator on the site

Και να ήθελες ΔΕΝ μπορείς να γίνεις Μύκονος... Αυτό απαιτεί καταρχάς αεροδρόμιο με εκατοντάδες πτήσεις ημερησίως από όλο τον κόσμο και άλλου τύπου υποδομές...

Επίσης ούτε Κύθνος ή Τζιά μπορείς να γίνεις όπου το μέγεθος τους είναι όσο από τον Φελλό μέχρι το Απροβατο... Μπορείς όμως να προσπαθήσεις να γίνεις κάτι σαν την Νάξο ή την Τήνο!

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Δεν καταλαβαίνουμε το κόλλημα με το αεροδρόμιο όταν απέχουμε μόλις 1 ώρα και 20 λεπτά από την Αττική και μόλις δύο ώρες από το Ελ. Βενιζέλος; Η Νάξος απέχει μόλις 40 λεπτά από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Μυκόνου κι αυτό δεν την εμποδίζει να φέρνει χιλιάδες Αμερικανούς ετησίως με ταχύπλοα από το αεροδρόμιο της Μυκόνου. Ακόμα, πόσα αεροδρόμια έχει η Κύθνος, η Σίφνος, η Σέριφος, η Τήνος, που μάς ξεπερνούν όλες σε αριθμό τουριστών; ΚΑΝΕΝΑ! Κι είναι ώρες μεγαλύτερο και ακριβότερο το ταξίδι με πλοίο. Άρα το θέμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ. Είναι η νοοτροπία...
Και νοοτροπία είναι και το να μιλάτε συνέχεια για αεροδρόμιο...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro