GOLDEN PRINCESS: Το πρώτο δοκιμαστικό του νέου ταχύπλοου των αδελφών Στεφάνου.

To Golden Princess αποπλέει από τον μώλο της Δραπετσώνας για το πρώτο δοκιμαστικό του ταξίδι. Όλες οι φωτογραφίες του Golden Princess είναι του φωτογράφου Γιώργου Γιαννάκη. 

To νέο ταχύπλοο των αδελφών Στεφάνου, που έφεραν από την Σουηδία στις 10 Μαΐου 2023, ολοκλήρωσε τις μετασκευές του και ήδη βγήκε για το πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι προχτές. Το πλοίο ταξίδεψε στον Αργοσαρωνικό περίπου 3 ώρες με πολύ υψηλή ταχύτητα και με μια μηχανή. Η άλλη παρουσίασε πρόβλημα ενώ φούλαρε για 34 μίλια. Τελικά έφτασε τα 27,5. Ατυχώς, τις λεπτομέρειες για την ταχύτητα και την ισχύ του πλοίου τις μάθαμε μετά από παρέμβαση αναγνώστη, όταν επανήλθαμε και ρωτήσαμε λεπτομέρειες του ταξιδιού, που δεν δόθηκαν από την αρχή. Το πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι θα ακολουθήσει δεύτερο τις επόμενες μέρες με πλήρη ισχύ μηχανών. Θα σας κρατήσουμε ενήμερους.

Το ταχύπλοο θα μπει σε γραμμή των Κυκλάδων την άνοιξη με την έναρξη της θερινής σεζόν. Οι αδελφοί Στεφάνου έχουν ήδη 5 εξαιρετικά πλοία στην ακτοπλοΐα. Πόσα θα είχαν χωρίς τον τουρισμό; Και σε τι επίπεδο θα ήταν οι θαλάσσιες μεταφορές χωρίς τον καλοκαιρινό τουρισμό; 

Σύμφωνα με πληροφορίες που μάς έδωσε την Τρίτη 23/9 στην Άνδρο ο Δημήτρης Στεφάνου, το πλοίο είναι πλήρως μετασκευασμένο και έτοιμο για να ταξιδέψει. Αναμένεται να μπει σε γραμμή των Κυκλάδων με τη νέα τουριστική σεζόν την άνοιξη. Ως γνωστό τα πλοία της ακτοπλοΐας μας ξεκινούν πάντα με τη νέα τουριστική σεζόν την άνοιξη και καταλήγουν με το τέλος της θερινής περιόδου το φθινόπωρο.

Το Golden Princess είναι πλήρως μετασκευασμένο και ανακαγιαινισμένο εξωτερικά, εσωτερικά και μηχανικά. Και έχει ταχύτητες 33-34 μίλια την ώρα!

Στις ακτοπλοϊκές γραμμές παραμένουν, στη συνέχεια, για όλη την πολύμηνη χειμερινή περίοδο μόνο τα απολύτως αναγκαία πλοία για να εξυπηρετούν τα νησιά και τους μόνιμους κατοίκους τους, που φυσικά έχουν πολύ λιγότερες μεταφορικές ανάγκες από την θερινή περίοδο. Αυτό σημαίνει πως την χειμερινή περίοδο αποσύρεται σχεδόν το σύνολο των ταχυπλόων και τα περισσότερα συμβατικά.

Οι αδελφοί Στεφάνου με την παρέα τους το μεσημέρι της Τρίτης 19/9 στο ξεχωριστό εστιατόριο Γυάλια της Λίλας και του Νικολού, όπου και μάς έδωσαν την είδηση για το πρώτο δοκιμαστικό μαζί με τις πρώτες φωτογραφίες και τις πληροφορίες γι' αυτό. 

Αυτά τα γράφουμε γιατί μάς προκαλεί έκπληξη το πως στην Άνδρο υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που απεχθάνονται τον τουρισμό και πιστεύουν πως θα είχαμε τόσο καλές, τακτικές και γρήγορες ακτοπλοϊκές συνδέσεις χωρίς τον τουρισμό. Η Ελλάδα και τα νησιά της είναι στις πρώτες θέσεις του διεθνούς τουριστικού προϊόντος. Και απορούμε πως μερικοί δεν καταλαβαίνουν πως η "βιομηχανία τουριστικών υπηρεσιών" της Ελλάδας είναι από τις μεγαλύτερες διεθνώς. Και τουριστικές υπηρεσίες σημαίνουν ξενοδοχεία, εστιατόρια, κατασκευές, οικοδομή, μεταφορές, ακτοπλοΐα, υποδομές, μαρίνες, αλλά και καλλιέργειες, κτηνοτροφία, αλιεία, οινοποιία, ανάδειξη αρχαιοτήτων, μουσείων, αλλά επίσης και διαδίκτυο, διαφήμιση, προώθηση, οργάνωση βοηθητικών υπηρεσιών,  πληροφορική, κλπ.

Φωτογραφία αρχείου από την έλευση του Golden Princess από την Σουηδία στον Πειραιά στις 10 Μαΐου 2023.

Σκεφτείτε μόνο πόσα επαγγέλματα καλύπτει η μεγέθυνση όλων των παραπάνω οικονομικών δραστηριοτήτων, την οποία μεγέθυνση προκαλεί ο τουρισμός. Και φυσικά δεν είναι μόνο τα "γκαρσόνια" όπως περιφρονητικά, ανοήτως και άγνοια γράφουν και ξαναγράφουν μερικοί με στόχο να ξορκίσουν την μαζική έλευση ξένων κι Ελλήνων επισκεπτών στα νησιά το καλοκαίρι. Το ζήτημα είναι πως χρειάζεται σωστή οργάνωση της μαζικής έλευσης επισκεπτών στη διάρκεια μιας μεγαλύτερης και πολυμορφικότερης σεζόν.

Άραγε έχουν σκεφτεί όλοι αυτοί που περιφρονούν τον τουριστικό τομέα, το πως θα μπορούσε να υπάρξει και πως θα έμενε πληθυσμός στα νησιά - και στην Άνδρο - με ποιες βιώσιμες οικονομικές δραστηριότητες, χωρίς την ένταξη της χώρας μας στο παγκόσμιο χάρτη του τουρισμού; Δυστυχώς όμως αυτή όμως είναι η κατάληξη μιας κρατικοδίαιτης και δημοσιοϋπαλληλικής αντίληψης για την οικονομία που έχει δημιουργήσει ο κρατισμός και η οποία συνέβαλε στην χρεωκοπία της χώρας. 

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Κ. Μπασαντη καλημερα.
Το πλοίο βάση του ιστορικού του από το δοκιμαστικό που έκανε από το Marine traffic και από το my ship tracking η ταχύτητα που έπιασε ήταν 27.5 επίσημα.
Εσείς το 34 που το είδατε μπορείτε να μου πείτε για πιο λόγο λέτε ψέματα.,;;;;;!
Κερδίζετε κάτι προσωπικά;;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Αυτή την ταχύτητα μάς είπε αρμόδιος που είχε εικόνα της πλεύσης. Εμείς δεν έχουμε εικόνα της πλεύσης. Ποιος ο λόγος να καταφέρεστε εναντίον μας; Γιατί δεν ρωτάτε πρώτα πριν μάς συκοφαντήσετε;

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 2 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro