ΡΑΦΗΝΑ: μπουνάτσες και μποφόρια ταξιδεύουνε κατάφορτα και τον Σεπτέμβρη για Κυκλάδες τα βαπόρια...

Απομεσήμερο Σαββάτου 27 Σεπτεμβρίου 2025. Το Super Runner της Seajets φτάνει στη Ραφήνα. Οι ριπές του αέρα φτάνουν τα 8 μποφόρ. Το πλοίο με φούρια προσεγγίζει το λιμάνι. Θα ξεφορτώσει, θα φορτώσει και θα φύγει αμέσως. Έρχεται από Παροναξία, Μύκονο, Τήνο, Άνδρο και θα γυρίσει το ίδιο δρομολόγιο πίσω. 

Μπαίνει στο ορθάνοιχτο στον καιρό λιμάνι. Κόβει ταχύτητα και στρέφει βόρεια. Προχωρά παράλληλα με την προβλήτα που την λούζει το κύμα. Και ρίχνει άγκυρα στα 100 μέτρα από τον μικρό μόλο του λιμανιού. Μετά ρίχνει και κάβο στις μεσαίες προβλήτες. Για να κρατήσει στον καιρό. Στη συνέχεια σιγά-σιγά έρχεται με την μπάντα μέχρι τον μόλο. Το κύμα αφρίζει. Οι ριπές των κυμάτων κάνουν μουσκίδι ακόμα και αυτοκίνητα που είναι 30 μέτρα μακριά από την προβλήτα. 

Ο καπετάν Γιάννης Παπαμάρκος φέρνει το ταχύπλοο αργά - αργά προς τη νότια πλευρά του μικρού μόλου όπου θα δέσει. Γύρω λυσσομανά ο αέρας και η θάλασσα τρικυμισμένη κάνει τα δικά της. 

Τα υπόλοιπα τα λέει το βίντεο που τραβήξαμε παρακολουθώντας την όντως αριστοτεχνική μανούβρα να φέρει το σκάφος δίπλα στην μικρή προβλήτα. Με τις δύο μηχανές σε πλήρη ισχύ το σκάφος κονταροχτυπιέται με το κύμα, αλλά και το αντιμάμαλο, από την προβλήτα. Παρά τον έντονο κυματισμό και τις ριπές των 8 μποφόρ το πλοίο πειθαρχεί στον καπετάνιο κι έρχεται και δένει σιγά-σιγά και προσεκτικά δίπλα στον μικρό μόλο και την προβλήτα που σχηματίζουν γωνία. 

 Εκατοντάδες οι επιβάτες που περιμένουν να ταξιδέψουν για Άνδρο (πολύ λίγοι), για Τήνο (αρκετοί προσκυνητές) και Μύκονο, Πάρο, Νάξο (σχεδόν όλοι ξένοι). Βλέποντας και ρωτώντας για τη σύνθεση των επιβατών πειθόμαστε ακόμα μια φορά πως σίγουρα η Άνδρος ΔΕΝ θα γίνει Μύκονος. Αλλά ΔΕΝ βλέπομε το πως να μπορούσε να γένει κάποτε κάτι πχ σαν τη Νάξο, που και μακριά είναι και τα ναύλα είναι πολύ ακριβότερα.  

 Μια τελευταία φωτογραφία των εκατοντάδων τουριστών, επισκεπτών ή ότι άλλο τους πούμε για τα νησιά που είναι μετά από εμάς και τα οποία αρεσκόμεθα να σνομπάρουμε. Στα νησιά αυτά ο φθινοπωρινός τουρισμός συνεχίζει ακάθεκτος - όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία, ενώ η Άνδρος έχει ήδη κλείσει για χειμώνα. Αυτά τα λίγα για την ώρα. Τα επόμενα σε επόμενη ανταπόκριση αύριο με τις εμπειρίες από το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτέμβρη...

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Επειδή εσείς ήσαστε στην αφετηρία του ταχύπλοου, δηλαδή την Ραφήνα, αλλά εμείς ήμαστε εκείνο το απόγευμα στο λιμάνι της Ανδρου Γαύριο, να σημειώσουμε οτι παρά την μεγάλη καθυστέρηση του δρομολογίου (λόγω των ανέμων προφανώς), στην Ανδρο κατέβηκαν πάρα πολλοί ξένοι επισκέπτες. Αναφορικά πάντα σε σχέση με τις αρχές του μήνα Σεπτέμβρη και σε συνάρτηση με τον καιρό. Οι περισσότεροι από αυτούς φυσικά μετακινήθηκαν προς καταλύματα της δυτικής Ανδρου, η οποία δεν έχει καμία σχέση σε κίνηση με τη νότια και ανατολική πλευρά του νησιού. Για αυτό ίσως είναι απορίας άξιο πως στο Μπατσί -το πλέον τουριστικό σημείο του νησιού- αρκετές επιχειρήσεις καφεστίασης έκλεισαν ήδη εν μέσω κίνησης από τα μέσα του μήνα. Μύκονος δεν μπορεί και δεν θέλει να γίνει η Ανδρος, όμως η σεζόν επιμηκύνεται αργά αργά στο νησί για κάποιες επιχειρήσεις σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Δυστυχώς δεν το βλέπουν οι περισσότεροι επιχειρηματίες έτσι, κλείνοντας νωρίς σχετικά. Αν δραστηριοποιηθούν κάποιοι παραπάνω, τότε θα μείνει κόσμος επισκεπτόμενος εκτός από το δυτικό μέρος του νησιού με (συγκριτικά περισσότερους χώρους διαμονής) και την ανατολική πλευρά, αλλά και νότια στην Ανδρο.

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Γράψαμε πως οι λιγότεροι από τους εκατοντάδες επιβάτες του ταχύπλοου πήγαιναν Άνδρο. Το επιβεβαιώνουν και τα δύο πρωινά δρομολόγια που στην Άνδρο κατέβηκαν 400 επιβάτες (250+150) συνολικά, ενώ συνέχισαν για Τήνο (οι περισσότεροι) και Μύκονο αθροιστικά (2.600-400) 2.200. Οι συγκρίσεις συντριπτικές.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 2 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro