Οικονομια
"Το λιμάνι της αγωνίας" ή "Μια...
«Μια θέση στον ήλιο» είναι ο τίτλος της αμερικανικής ταινίας του 1951, με την Ελίζαμπεθ Ταίηλορ και τον Μοντγκόμερυ Κλιφτ, που σάρωσε τα Οσκαρ. Έρωτες, μίση, πάθη, ανταγωνισμοί, ξετυλίγονται στο φιλμ και καθηλώνουν τον θεατή.
Μια θέση στον ήλιο και το λιμάνι της Ραφήνας, αναζητούν τωρα - 66 χρόνια μετά -, οι τρεις ανταγωνίστριες ακτοπλοϊκές εταιρίες που ενώ είναι 7, τα πλοία τους είναι…10! Eδώ όμως θα ταίριαζε ίσως και το «λιμάνι της αγωνίας» ταινία του 1954 με το Μαρλον Μπραντο που κι αυτός βραβεύτηκε με Οσκαρ…
Τον δυσεπίλυτο αυτό γρίφο, θα πρέπει να λύσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στην συνεδρίαση της 25ης Οκτωβρίου, αφού η επεισοδιακή συνεδρίαση της 20ης Οκτωβρίου στον Πειραιά, απέβη άκαρπη.
Το ρεπορτάζ της «Ναυτεμπορικης» από το ΣΑΣ είναι χαρακτηριστικό και απολαυστικό:
«Τα αίματα άναψαν για μία ακόμη φορά στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) που εξέτασε χθες, μεταξύ άλλων, και τα ετήσια δρομολόγια στη γραμμή Ραφήνα-Κυκλάδες, τα οποία θα πρέπει να ξεκινήσουν την 1η Νοεμβρίου. Μέσα σε δυο χρόνια εάν συνεχιστεί η ίδια κατάσταση το υπουργείο Ναυτιλίας θα υποχρεωθεί να εντάξει τις γραμμές της Ραφήνας προς τις Κυκλάδες στις άγονες και να τις επιδοτήσει, προειδοποίησαν οι εκπρόσωποι των πλοιοκτητριών εταιρειών Fast Ferries και Golden Star Ferries που διαθέτουν συμβατικά πλοία, για να απαντήσει ο Μάριος Ηλιόπουλος της Sea Jets, που δραστηριοποιείται αποκλειστικά με ταχύπλοα, ότι σε αυτή την περίπτωση θα καλύψει ο ίδιος όλα τα κενά χωρίς επιδότηση!
Το πρόβλημα δημιουργείται γιατί υπάρχουν τουλάχιστον 10 πλοία για αναχώρηση μέσα σε μία ώρα 7-8 το πρωί, ενώ οι θέσεις στο λιμάνι είναι επτά.
Και μεγαλύτερο λιμάνι να είχαμε, είπε ο κ. Δημήτρης Τσούμας, εκπρόσωπος της Fast Ferries, η οποία δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη γραμμή με τρία συμβατικά πλοία (με δύο πρωινά και ένα απογευματινό δρομολόγιο) πάλι θα υπήρχε συν μία δήλωση δρομολόγησης, θέλοντάς να δείξει τον χωρίς μέτρο ανταγωνισμό. Εκτίμησε ότι ο ανταγωνισμός αυτός θα καταστήσει τη γραμμή άγονη γιατί στο βαθμό που δεν θα υπάρξει στο μέλλον κανένα ενδιαφέρον από συμβατικό πλοίο, αφού η δρομολόγησή του θα είναι ασύμφορη, τότε - όπως ορίζει η νομοθεσία - η γραμμή εντάσσεται σε καθεστώς δημόσιας υπηρεσίας.
Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος και ο εκπρόσωπος της Golden Star Ferries ο κ. Γιώργος Στεφάνου (με τρία πλοία, δύο συμβατικά, ένα ταχύπλοο και τρία πρωινά και ένα απογευματινό δρομολόγιο) υποστήριξε ότι η πολιτεία πρέπει να εγκρίνει πρώτα τα δρομολόγια στα συμβατικά που εξυπηρετούν τη γραμμή όλον το χρόνο και στη συνέχεια να εξετάζει τα αιτήματα των ταχυπλόων, που δραστηριοποιούνται τη θερινή περίοδο.
Κ.Π.Κ.
Πρώτη φορά μελέτη για το κόστο...
Όλες οι φωτογραφίες είναι του Εν Άνδρω από το λιμάνι της Ραφήνας.
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται μια μελέτη κόστους «μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων από και προς τα νησιά»! Και το μάθαμε από την συνάντηση, την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου, μεταξύ παραγόντων του υπουργείου Ναυτιλίας (οι δύο Γενικοί Γραμματείς) με το Επιμελητήριο Κυκλάδων και άλλους αρμόδιους φορείς και του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το οποίο παρουσίασε τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής.
EKTAKTO τοπικό δρομολόγιο για ...
Την Παρασκευή 27/10/2017 το πλοίο SuperferryIIθα κάνει έκτακτο δρομολόγιο για Άνδρο στις 18:00 από Ραφήνα. Και επιστροφή από Άνδρο στις 20:15.
Απαντήσεις για το απογευματινό...
Το Θεολόγος μπαίνει στο Γαύριο (φωτ. Εν Άνδρω).
Τα σχόλια των αναγνωστών στο site πολλά. Ζητούν να μετατοπιστεί το δρομολόγιο του Θεολόγος από τις 17:30 στις 18:30 κάθε Παρασκευή ώστε να εξυπηρετηθεί η Άνδρος. Καιπολλαπλασιάστηκαν μετά την αποδοχή της κατά δύο ώρες αργότερα αναχώρησης του Superferry κάθε Κυριακή από Άνδρο – από τις 16:30 στις 18:30. Κάτι που δίνει τη δυνατότητα να λειτουργήσει καλύτερα το Σαββατοκύριακο για την Άνδρο. Αρκετοί ήταν οι αναγνώστες που ευγενικά και επώνυμα συνυπέγραψαν το αίτημα. Παραθέτουμε αποσπάσματα από δύο τέτοια σχόλια:
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Γ. Στεφάνου πρ...
Μετά το πρωινό δημοσιεύμα που πήρε μεγάλη έκταση και συζητήθηκε ο Γιώργος Στεφάνου επανήλθε το μεσημέρι με μια σειρά προτάσεις προς τα τέσσερα νησιά τα οποία εξυπηρετεί το Superferry II. Μας τηλεφώνησε και μας έστειλε τις προτάσεις του υπό μορφή σχολίου. Λόγω της σπουδαιότητας τις βάζουμε πρώτο θέμα στο Εν Άνδρω.
"Andros Jet". Ένα ταχύπλοο για...
Το " Andros Jet" το νεό ταχύπλοο της Sea Jets πάει για συντήρηση πριν ξεκινήσει την άνοιξη τις διαδρομές του.
Η Sea Jets «άνοιξε τα χαρτιά» της και αποκάλυψε στους ναυτιλιακούς, ακτοπλοϊκούς, εμπορικούς και… ανταγωνιστικούς κύκλους τις προθέσεις της για την δρομολόγηση ταχυπλόου από το επόμενο καλοκαίρι στην γραμμή Ραφήνας-Άνδρου!
Νέο ταχύπλοο από την Sea Jets....
Το ταχύπλοο που βλέπετεια παραπάνω ήρθε στην Ελλάδα για τη Sea Jets....
«Χορός εκατομμυρίων» από τους ακτοπλόους που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο από τον Πειραιά και την Ραφήνα, με στόχο να αποκτήσουν πλοία με μεγάλες ταχύτητες προκειμένου να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί από το επόμενο καλοκαίρι.
Και η Golden Star Ferries 30% ...
Μετά από επικοινωνία οι αδελφοί Στεφάνου ανακοίνωσαν στο Εν Άνδρω πως και η Golden Star Ferries θα κάνει 30% έκπτωση στα ΙΧ στα δρομολόγια της κατά το πενθήμερο 26/10 με 30/10.
FAST FERRIES: 30% έκπτωση στα ...
Από την εταιρεία Fast Ferries λάβαμε το ακόλουθο δελτίο τύπου που αφορά εκπτώσεις 30% σε όλα τα ΙΧ για την περίοδο από Πέμπτη 26/10 μέχρι και την Δευτέρα 30/10. Κάτι που σημαίνει πως οι επιβάτες για Άνδρο μπορούν να επωφεληθούν παίρνοντας μαζί τους τα ΙΧ τους με τις καλοκαιρινές τιμές. Κάτι που προφανώς βοηθά το νησί, τους νησιώτες και τους μετακινούμενους από και προς αυτό – Εν Άνδρω.
