«Χωρίς Airbnb δεν θα είχαμε πο...
Του  Ηλία Μπέλλου  ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ  Επιχειρηματίας του τουριστικού κλάδου: «αν έκλειναν εν μια νυκτί όλα τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, δεν θα είχαμε κυριολεκτικά πού να βάλουμε τους τουρίστες».
14 δισ. και 150.000 θέσεις εργ...
  Πλοίο ανδριώτικων συμφερόντων στους ωκεανούς... Η ανδριώτικη ναυτιλία κατέχει σημαντική θέση στην ελληνόκτητη ναυτιλία. Υπολογίζονται γύρω σε αρκετές δεκάδες οι ναυτιλιακές εταιρείες που έχουν ανδριώτικη αναφορά και κοντά δύο εκατοντάδες τα πλοία τους. Πολύ μεγάλος αριθμός από ανδριώτες εργάζονται σε ναυτιλιακές εταιρείες, ενώ πάρα πολλοί εργάζονται ως αξιωματικοί και πληρώματα σε πλοία ποντοπόρα ή ακτοπλοϊκά. Ένα μέρος του ΑΕΠ της Άνδρου προέρχεται και σήμερα από τη ναυτιλία. Και αρκετές δεκάδες είναι τα ανδριώτικα πλοία που έχουν νηολόγιο Άνδρου.
ΣΥΝΕΒΗ ΚΙ ΑΥΤΟ: Απεργία των κα...
Ένα σαθρό πλαίσιο με φοροεισπρακτικό προσανατολισμό μόνο. Η Εστίαση αποτελεί το μεγαλύτερο θύμα της μικρής και μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Ας πανηγυρίσουμε για την αύξηση στις υπερωρίες και στις αφίξεις.
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦ...
Και οι δύο εταιρείες της γραμμής μας προσφέρουν εκπτώσεις 50% σε υποψήφιους φοιτητές. καθώς και σε τριτέκνους, πολυτέκνους ΑΜΕΑ. Επιπλέον, σε ενστόλους, συνταξιούχους ΝΑΤ, γκρουπ κλπ. Δείτε αναλυτικά στα δελτία τύπου που δημοσιεύουμε παρακάτω και για τις δύο εταιρείες όλες τις κατηγορίες εκπτώσεων για το καλοκαίρι και κάντε το ταξίδι σας οικονομικότερο.  
Ελληνικός τουρισμός: Θετικές π...
Οι υποδομές είναι βασικές για να μπει η Άνδρος στο κλαμπ των επιτυχημένων προορισμών. Μπορεί η Άνδρος να μην έχει αεροδρόμιο όμως έχει πλήθος πλοία ημερησίως (ταχύπλοα & συμβατικά) και λιγότερο από δύο ώρες απόσταση από την Αττική και τρεις από το Ελ. Βενιζέλος. Άρα έχει δυνατότητες...
ΖΗΣΕ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΣΟΥ ή ο τουρισμό...
Του Νότη Μαρτάκη Συμβούλου τουριστικών θεμάτων   Ζόργκος - Άνδρος Ο Τουρισμός ως ευαίσθητο «προϊόν» είναι ευαίσθητος ως προς τις οικονομικές αποδόσεις του. Γιατί, είναι γνωστό ότι από την  κλιματική αλλαγή ως τις γεωπολιτικές εντάσεις και από τις εξελίξεις στην οικονομία μέχρι τα περιβαλλοντικά ζητήματα ή τις κοινωνικές εξάρσεις, ο τουρισμός ευνοείται ή βλάπτεται ανάλογα.
ΑΠΟΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Θα μάς τρελά...
Βρήκαμε στο ταχυδρομείο του Εν Άνδρω κείμενο που κυκλοφόρησε ως ανακοίνωση του ο Ν. Μουστάκας υπεύθυνος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου από το 2019 μέχρι το 2025. Επί δύο διαφορετικές δημαρχίες στο ίδιο πόστο. Και με την ίδια αυτάρεσκη ικανοποίηση να κοινοποιεί τις διεθνείς επιτυχίες του στον τουρισμό. Μάς έχουν προτείνει σχεδόν όλα τα παγκόσμια ΜΜΕ ως τον μοναδικό, τον ξεχωριστό, τον ήσυχο, τον περιπατητικό, τον κρυφό θησαυρό, τον προορισμό του μήνα Απρίλη, τον... Όλα αυτά οι Financial Times, οι Times του Λονδίνου, η Sun, και τόσα άλλα παγκόσμια μέσα. Η τελευταία "επιτυχία" είναι η βρετανική Express που αναγορεύει την Άνδρο τον ιδανικό προορισμό στις Κυκλάδες. Και μπράβο μας... Τα πρώτα χρόνια το πιστέψαμε κι εμείς και αναδημοσιεύσαμε τα διθυραμβικά δελτία τύπου του διαχρονικού υπεύθυνου τουρισμού της Άνδρου (και επί Λοτσάρη και επί Σουσούδη, βλέπετε οι διοικήσεις πέφτουνε... μα ο υπεύθυνος τουρισμού μένει)! Όταν πήραμε είδηση πως όλες αυτές οι "ειδήσεις" είναι για "εσωτερική κατανάλωση" κάναμε "κράτει". Μάλιστα γράψαμε 2-3 φορές για το θέμα μιας ειδησεογραφίας χωρίς ανταπόκριση και χωρίς ειδήσεις με πραγματική ανταπόκριση. Καλή η αυτοδιαφήμιση στα social media, καλή η προβολή ειδήσεων χωρίς ανταπόκριση, αλλά η διαφήμιση περί τον εαυτό του μάλλον δεν φέρνει κόσμο. Φέρνει κοινότοπες, κουρασμένες, μονίμως επαναλαμβανόμενες φωτογραφίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ που τριγυρνάνε πάντα κουρασμένες κι επαναλαμβανόμενες σε διάφορα σάιτ. Μιλάμε για τόσο πρωτότυπη διαφήμιση!!! Τι μένει από όλο αυτό; Η επανεκλογή του Ν. Μουστάκα στο πόστο του με όλες τις διοικήσεις. Κάτι άλλο; Όποιος έχει κάποιον απολογισμό ας μάς γράψει. Ή, αν έχει κάποιον απολογισμό ο ίδιος ο υπεύθυνος τουρισμού ευχαρίστως να τον δημοσιεύσουμε. Το να επιχαίρει πως ως το πιο κοντινό νησί του Σαββατοκύριακου καταφέραμε και ξεπεράσαμε την μικρούλα Κύθνο δεν είναι επιτυχία. Όπως δεν είναι επιτυχία πως χάσαμε κατά κράτος τουριστικά από την επίσης μικρή Τζια ή την γειτονική Τήνο! Το αστείο το έχουν πλέον καταλάβει και οι αναγνώστες μας. Και το σχολιάζουν με χιούμορ: "θα μάς τρελάνουν"... Λάβαμε λοιπόν ως επισύναψη του ειρωνικού "θα μάς τρελάνουν..." του αναγνώστη μας από το Μπατσί την διθυραμβική ανακοίνωση του Ν. Μουστάκα περί της 7η χρονιά διεθνών "επιτυχιών" του, που την συνοδεύει με τον κατάλογο του ferryhopper για τους ΕΛΛΗΝΕΣ επισκέπτες του Πάσχα! Όπου ερχόμαστε 9οι ξεπερνώντας την μικρούλα Κύθνο! Αλλά από τους "εκατομμύρια αναγνώστες της βρετανικής Express", που "ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του Δήμου και αναδεικνύουν τον προορισμό της Άνδρου" μάλλον δεν είδαμε πολλούς μιας και η Άνδρος απουσιάζει παντελώς από τον κατάλογο των ΞΕΝΩΝ επισκεπτών του Πάσχα του ferryhopper. Τι έγιναν ρε παιδιά όλα αυτά τα εκατομμύρια αναγνωστών της Express; Έχασαν τον δρόμο; Ή, θα έλθουν το επόμενο Πάσχα;   ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΤΣΙ Θα μας τρελάνουν… Subject: Moustakas Είναι μεγάλη μας τιμή που διεθνή ΜΜΕ με εκατομμύρια αναγνώστες όπως η Βρετανική  Express  ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του Δήμου και αναδεικνύουν τον προορισμό.  Την είδηση ανέδειξαν δεκάδες ΜΜΕ σε όλη την Ελλάδα τόσο περιφερειακά όσο και κεντρικά όπως iefimerida, Real.gr, Zougla, Οικονομικός Ταχυδρόμος, Athens Voice, Ελεύθερος Τύπος, Newmoney του Πρώτου Θέματος, News.gr, Sofokleousin.gr, Newsbeast, Insider, Το Ποντίκι, Thestival.gr κλπ.  Με την ενεργή στήριξη των επαγγελματιών μας, η προσπάθεια προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό συνεχίζεται αδιάκοπα.  Παρά τις φετινές αντιξοότητες για τις Κυκλάδες, το νησί μας κατάφερε να ξεχωρίσει τόσο στη λίστα με τα δημοφιλέστερα δρομολόγια από την Αθήνα, όσο και στον κατάλογο με τους δέκα κορυφαίους νησιωτικούς προορισμούς από όλη την Ελλάδα που προτίμησαν φέτος περισσότερο οι ταξιδιώτες για το Πάσχα, σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων της πλατφόρμας Ferryscanner. Παράλληλα,  η Άνδρος συμπεριλήφθηκε και στους 10 πιο αγαπημένους προορισμούς των Ελλήνων για το Πάσχα του 2025 σύμφωνα και με την πλατφόρμα ferryhopper.  Συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις προσπάθειες των επαγγελματιών μας και προβάλλουμε τον τόπο μας.     
Χρυσάνθη Γ. Στεφάνου: "Αν δεν ...
Ρεπορτάζ: Σάββας Αθανασίου ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: NEWMONEY  Χρυσάνθη Γ. Στεφάνου (Golden Star): "Δεν θα πουλήσουμε και τα σπίτια μας για να μείνουμε στην ακτοπλοΐα..." Η Χρυσάνθη Γ. Στεφάνου, ομολογουμένως κέρδισε τις εντυπώσεις, την περασμένη εβδομάδα κατά τη διάρκεια του συνεδρίου για την κρουαζιέρα και την επιβατηγό ναυτιλία, που έγινε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Κέντρισε το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων στο συνέδριο, αυτό το λεπτεπίλεπτο νεαρό και όμορφο κορίτσι, με την ολοκληρωμένη άποψη και σκέψη της για το μέλλον της ελληνικής ακτοπλοΐας, αλλά και την αφοπλιστική ειλικρίνεια της και ομολογία της. Σε μια αίθουσα που ήταν κουρασμένη από τους πολλούς ομιλητές, στην κυριολεξία ξύπνησε και ταρακουνήθηκε ταυτόχρονα, στο άκουσμα όσων είπε η Χρυσάνθη Στεφάνου:
INSTAGRAM: Νησιά πρωταγωνιστές...
  (Που είναι η Άνδρος στις κατατάξεις του Instagram που κυρίως σερφάρει η νεολαία; Τι λέει η εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων Avis που έψαξε τα social media; Τι γράφει το διεθνές περιοδικό Time Out και τι αναδημοσιεύει η ελληνική ιστοσελίδα Newsbeast; Ο αναγνώστης Νότης Μαρτάκης έκανε μια μικρή αναζήτηση για το θέμα κι έστειλε τα αποτελέσματα. Διαβάστε και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα για το ποιοι επιλέγουν και ποια νησιά επιλέγουν και πως τα επιλέγουν - ΕΝ ΑΝΔΡΩ)